تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۲۸۵۶۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی بهترین کافه‌ های اهواز
 اگر قصد سفر به شهرهای جنوبی کشور را دارید، شهر اهواز با داشتن جاذبه‌ های دیدنی و آثار تاریخی گوناگون یک مقصد شگفت انگیز برای شما است. در میان دید و بازدید از بخش‌ های دیدنی شهر ممکن است کمی خسته شوید. بنابراین یافتن یک کافه و نوشیدن یک فنجان قهوه داغ، می‌ تواند احساس خوبی به شما منتقل کند. بر همین اساس باید با بهترین کافه‌ های اهواز آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین و نزدیک‌ ترین کافه ممکن را انتخاب کنید.

افرادی که اهل کافه گردی هستند، تمایل دارند در صورت امکان پس از گشت و گذار یک روز تفریحی از بهترین کافه‌ های اهواز دیدن کنند. در این شهر زیبا و دیدنی کافه‌ های جذاب و متنوعی وجود دارد که هر کدام مورد علاقه و توجه گروهی خاص از افراد هستند. در این شهر علاوه بر وجود کافه هایی با دکوراسیون زیبا، کافه هایی برای علاقمندان به گیاهخواری، کتابخوانی، جشن و موسیقی نیز جود دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین کافه‌ های اهواز بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

شرح کامل جزییات بهترین کافه‌ های اهواز

اهواز به عنوان یکی از کلان شهرهای ایران شناخته شده و مرکز استان خوزستان می ‌باشد. کارون که یکی از پرآب ‌ترین رودهای ایران به شمار می ‌رود، از داخل شهر اهواز عبور کرده و این شهر را به دو قسمت غربی و شرقی تقسیم بندی کرده و جلوه بسیار زیبایی را به این شهر داده است. هر سال گردشگران و مسافران بسیار زیادی از داخل و خارج از ایران برای دیدن جاذبه‌ های گردشگری به این شهر سفر می‌ کنند.

مردم و مسئولین این شهر به منظور راحتی مسافران و گردشگران امکانات زیادی را برای آنها فراهم کرده‌ اند. انواع مختلفی از هتل‌ ها، رستوران‌ های لوکس و مراکز تفریحی و رفاهی در این شهر وجود دارد که افراد می‌ توانند از آن بازدید کنند. بهترین کافه‌ های اهواز همواره علاوه بر همشهریان خود، میزبان مسافران و گردشگرانی هستند که از بازدیدهای روزانه در مکان‌ های گردشگری این شهر خسته شده‌ اند. برای راحتی در پیدا کردن بهترین کافه‌ های اهواز در ادامه به ارائه لیستی کامل از آنها می‌ پردازیم:

  • کافی شاپ پلاک

کافه پلاک با دارا بودن ظرفیت ۳۶ مهمان به خیابان کیان پارس اهواز نزدیک است. این کافه به عنوان یکی از بهترین کافه‌ های اهواز برای جشن‌ ها و مهمانی‌ های کوچک شناخته می‌ شود. علاوه بر این دکوراسیون و طراحی جذاب و زیبای این کافه، در کنار منوی منحصر به فردی که دارد جذابیت آن را دو چندان کرده است. این کافه در تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب پذیرای مهمانان و همشهریان عزیز می‌ باشد. در منوی این کافه تنوع بسیار زیادی از انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم و کیک‌ های کافی شاپی دیده می شود.

  • کافی شاپ محام

برخی از افراد به دنبال کافی شاپ‌ هایی پر از گل و گیاه و حس تازگی هستند. کافی شاپ محام با استفاده از گل و گیاه‌ های رنگارنگ و زیبا توانسته منظره‌ ای جذاب و بانشاط را برای مشتریان خود فراهم کند. کافه محام به عنوان یکی از بهترین کافه‌ های اهواز شناخته می‌ شود. زیرا علاوه بر فضای دلنشین و جذاب، دارای پرسنل خوش برخوردی نیز می‌ باشد.

این کافه با ارائه پارکینگ برای مشتریان خود توانسته این چالش بسیار مهم را برطرف نماید. کافه محام علاوه بر ارائه منوی متنوع از جمله نوشیدنی‌ های گرم و سرد، کیک و دسر، اینترنت رایگان را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهد. به کارگیری دکوراسیون طبیعی و گل آرایی برای فضای داخلی این کافی شاپ به عنوان نقطه قوت این کافه در مقایسه با دیگر کافی شاپ‌ ها است.

  • کافی شاپ فردین

کافه فردین با ظرفیت ۲۰ نفر و فضای کوچک و دلنشین آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران عزیز می‌ باشد. این کافه به عنوان یکی از بهترین کافه‌ های اهواز شناخته می‌ شود. زیرا علاوه بر آرامش و خلوتی، قیمت‌ های اقتصادی و مقرون به صرفه‌ ای را نیز به مشتریان خود ارائه می‌ دهد.

این کافه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ باز بوده و افراد می توانند برای قرارهای دو نفره عاشقانه و یا دوستانه خود به صورت اینترنتی و تلفنی صندلی رزرو کنند. از دیگر امکانات این کافه محبوب می‌ توان به منوی متنوع، اینترنت رایگان و پارکینگ اختصاصی برای مشتریان اشاره کرد.

  • کافی شاپ سون

یکی دیگر از بهترین کافه‌ های اهواز کافه سون است. دکوراسیون چوبی و استفاده از عکس‌ های هنری و زیبا موجب جذابیت بسیار زیاد این کافه در میان مشتریان خود شده است. ظرفیت پذیرش مهمان این کافه ۳۵ نفر می باشد. شعار مدیر و پرسنل کافی شاپ سون ``جای دنج برای اندکی آرامش`` است. بر همین اساس تمامی کارکنان این کافی شاپ در تلاشند تا بتوانند خاطره‌ ای به یاد ماندنی را برای مشتریان خود به جای بگذارند.

منوی متنوع این کافی شاپ دارای انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم، دسر و انواع کیک‌ های کافی شاپی است که قیمت تمامی این منو در سطح متوسط و قابل قبولی می باشد. از دیگر امکانات این کافی شاپ می‌ توان به قابلیت رزرو تلفنی، اینترنت رایگان و پارکینگ اختصاصی برای مشتریان اشاره کرد. عطر و طعم بی‌ نظیر قهوه‌ های ارائه شده در کافه سون منحصر به فرد است.

  • کافی شاپ کوچه

جالب است بدانید که در کافه کوچه برای افرادی که مطالعه می‌ کنند، تخفیف ویژه‌ ای در نظر گرفته شده است. قیمت منوی متنوع این کافه با توجه به کیفیت بسیار بالای آن قیمت نسبتا زیادی دارد. این کافه با ظرفیت ۳۵ نفر و پذیرش مشتری از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ به عنوان یکی از بهترین کافه‌ های اهواز شناخته می‌ شود.

محیط دلنشین و آرام در کنار کارکنان خوش برخورد می‌ تواند خاطره جذاب و ماندگاری را در ذهن شما تداعی کند. از دیگر امکانات کافه کوچه می‌ توان به قابلیت رزرو، تخفیف مطالعاتی، منوی متنوع، امکان برگزاری جشن‌ های تولد سالگرد و ... اشاره کرد.

  • کافی شاپ برج

یکی دیگر از بهترین کافه‌ های اهواز کافی شاپ برج است که در خیابان کیانپارس قرار دارد. طراحی و دکوراسیون این کافی شاپ به صورت سنتی بوده و در آن از پنجره‌ های رنگی سنتی استفاده شده است. این کافی شاپ در میان مردم محلی این شهر محبوبیت بسیار زیادی را کسب کرده است و به یک مکان جذاب برای دورهمی‌ های خانوادگی و دوستانه تبدیل شده است.

از جمله منوی این کافه می‌ توان به انواع نوشیدنی، کیک، دسر، غذا و فست فود اشاره کرد. مراجعه کنندگان به کافه برج می‌ توانند از کتاب‌ های موجود در کتابخانه مطالعه کنند. بخش کتابخانه این کافی شاپ برای افراد علاقمند به مطالعه بخشی جذاب و دوست داشتنی است که می‌ توانند از آن بهره ببرند.

  • کافی شاپ پیچک

کافه پیچک یکی از کافه‌ های معروف و محبوب در شهر اهواز است که می‌ توان برای مناسبت‌ هایی مانند جشن‌ های تولد، سالگرد ازدواج، سالگرد نامزدی و یا آشنایی آن را انتخاب کرد. اگر قصد برگزاری جشن‌ های خود در این کافه را دارید، تنها کافی است تاریخ برگزاری جشن خود را با مدیر کافی شاپ از طریق تلفن هماهنگ کنید.

اگر به کافه‌ های پر از گل و گلدان علاقه مند هستید کافه پیچک یک گزینه عالی برای شما به شمار می‌ آید. انواع مختلفی از نوشیدنی‌ های گرم و سرد، دسر و میان وعده‌ های خوشمزه را در این کافه می‌ توانید میل کنید. کافه پیچک به عنوان یکی از بهترین کافه‌ های اهواز شناخته می‌ شود که تایم کاری آن از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب ادامه دارد.

  • کافی شاپ کارما

کافه کارما توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را به دست آورد. این کافه با طراحی و معماری منحصر به فرد، ارائه منوی متنوع و همچنین استفاده از موسیقی‌ های جذاب توانسته مشتریان وفاداری را برای خود به دست آورد.

کافه کارما با شعار قهوه‌ ای تلخ، تجربه شیرین از آرامش و انرژی میزبان خوبی برای جشن‌ ها و مراسمات دوستانه، عاشقانه و خانوادگی افراد است. کیفیت و تنوع در نوشیدنی‌ ها، غذاها و فست فود در این کافه موجب شده به عنوان یکی از بهترین کافه‌ های اهواز معرفی شود.

  • کافی شاپ پاویون

دکوراسیون جذاب و طراحی زیبای کافه پاویون برای دورهمی‌ های دوستانه و خانوادگی می‌ تواند فضایی دلنشین را برای افراد مهیا سازد. پرسنل و کارکنان این مجموعه برای برگزاری جشن‌ ها و مراسمات مختلف مشتریان خود، همکاری‌ های لازم را خواهند داشت.

نوشیدن یک فنجان قهوه دلکینی در یک روز سرد پاییزی یا زمستانی در چشم انداز کافه پاویون می تواند استرس‌ ها و خستگی‌ های تمام طول روز را از ذهن شما خارج کند. ارائه منوی جذاب، باکیفیت و متنوع شامل انواع نوشیدنی‌ ها، بستنی، کیک و ... موجب شده کافه پاویون به یکی از بهترین کافه‌ های اهواز تبدیل شود.

  • کافی شاپ کارلا

منوی متنوع و باکیفیت این کافه موجب شده بسیاری از افراد این کافه را برای دورهمی‌ های دوستانه خود انتخاب کنند. کافه کارلا در محله کیانپارس واقع است. ساعت کاری این کافه از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۱ بامداد می‌ باشد. برای برگزاری جشن‌ های خود می‌ توانید با مدیریت کافه هماهنگی کنید تا خاطره یک روزه به یاد ماندنی را برای خانواده و یا دوستان خود بسازید.

  • کافی شاپ گرین

یکی دیگر از بهترین کافه‌ های شهر اهواز کافه گرین است. این کافه در محله زیتون کارمندی قرار دارد. کافه کرین یک محیط دنج و آرام برای قرارهای خانوادگی، دوستانه و عاشقانه است. منوی این کافه شامل انواع نوشیدنی‌ ها، شیک‌ ها و اسموتی‌ های جذاب و خوشمزه می‌ باشد. نوشیدن یک فنجان قهوه در این محیط دنج و آرامش بخش می تواند خاطره‌ ای به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان آورد.

برای مسافران و گردشگران عزیزی که به شهر اهواز سفر می‌ کنند کافی شاپ گرین می‌ تواند یک محیط مناسب برای استراحت پس از بازدید و گردش از شهر باشد. کافه گرین نیز علاوه بر طراحی و دکوراسیون زیبا، به واسطه منوی متنوع و پرسنل خوش برخورد به عنوان یکی از بهترین کافه‌ های اهواز شناخته می‌ شود.

  • کافی شاپ آژا

کافه آژا در محله کیان آباد اهواز واقع است. جالب است بدانید این کافه به عنوان یک کافه قنادی نیز شناخته می‌ شود که در کنار کیک‌ های کافی شاپی لذیذ، انواع شیرینی‌ های خوشمزه را نیز به مشتریان خود ارائه می‌ کند. از دیگر موارد موجود در منوی کافه آژا می‌ توان به انواع نوشیدنی‌ های گرم و سرد بر پایه اسپرسو، انواع دمنوش و چایی و انواع شیک‌ ها را نام برد.

وجود مدل‌ های مختلفی از املت و نیمرو در منوی صبحانه این کافه موجب شده به عنوان یکی از بهترین کافه‌ های اهواز شناخته شود. کافه آژا با مدیریت و کارکنان صمیمی و خوش برخورد در تمام روزهای هفته از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ۱۰ شب میزبان مسافران و همشهریان خود می‌ باشد.

  • کافی شاپ روستیک

دکوراسیون کافه روستیک از چوب است. این کافه با طراحی و دکوراسیونی چوبی و زیبا محیطی دنج و آرامش بخش را برای مشتریان و مهمانان خود فراهم کرده است. علاوه بر این دیزاین زیبای این کافه موجب شده به عنوان یکی از بهترین کافه‌ های اهواز برای برگزاری مراسمات تولد و جشن‌ های دوستانه و خانوادگی شناخته شود.

این کافه یک مکان دنج و آرام برای خلاصی استرس‌ ها و مشغله‌ های کار و زندگی است. این کافه در خیابان زیتون کارمندی واقع شده و با داشتن منویی جذاب و متنوع همواره محل مناسبی برای قرارهای دوستانه و عاشقانه است.

  • کافی شاپ فلامینگو

یکی دیگر از بهترین کافه‌ های اهواز کافه فلامینگو است که در خیابان زیتون کارمندی واقع شده است. منوی متنوع و نحوه سرو سفارشات در کافه فلامینگو برای بسیاری از مسافران و گردشگران شگفت انگیز است.

این کافه به عنوان یک گزینه مناسب برای نوشیدن یک قهوه انرژی زا در یک عصر پاییزی و یا یک دیدار دوستانه یا عاشقانه برای افراد می باشد. شما می‌ توانید با انجام هماهنگی‌ های لازم جشن‌ های تولد و دورهمی های خانوادگی و دوستانه خود را در این کافه برگزار کنید.

  • کافی شاپ دونات

این کافی شاپ به عنوان یک محیط مناسب برای دیدارهای عاشقانه دوستانه و خانوادگی است. این کافه معروف و محبوب در خیابان کیانپارس اهواز واقع می‌ باشد. وجود منوی متنوع شامل انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم موجب شده به یکی از بهترین کافه‌ های اهواز تبدیل شود.

برگزاری انواع جشن‌ ها و مراسم‌ های مختلف در این کافه با هماهنگی مدیریت و با همکاری پرسنل صمیمی و خوش برخورد این کافه می‌ تواند خاطره ماندگار را در ذهن افراد ثبت کند.

  • کافی شاپ لنترن

به کارگیری تابلوها و دکوراسیون چوبی در کافه لنترن موجب شده به یک محیط دنج و آرامش بخش برای افراد و گردشگران تبدیل شود. در منوی این کافه انواع نوشیدنی‌ های گرم و سرد، کیک و دسرهای لذیذ را می‌ توانید تجربه کنید.

برگزاری انواع مراسمات و جشن‌ های تولد، سالگرد ازدواج، سالگرد آشنایی و ... در این کافه تنها با هماهنگی قبلی قابل انجام است. مدیریت و پرسنل خوش برخورد و صمیمی کافه لنترن موجب شده این کافه به یکی از بهترین کافه‌ های اهواز تبدیل شود.

  • کافی شاپ گوویندا

اگر به خوردن غذاهای گیاهی تمایل دارید کافی شاپ گوویندا یک گزینه عالی برای شما است. تنوع بسیار زیاد در منوی این کافه گیاهی می‌ تواند تجربه خوردن غذای متفاوت در یک رستوران را به شما ارمغان دهد. امروزه با توجه به اینکه فرهنگ خوردن غذاهای گیاهی به دلیل ارزش غذایی و سلامت بالای آن در میان مردم رایج شده است؛ وجود این کافه گیاهی برای افراد بسیار شگفت انگیز است.

جالب است بدانید که استفاده از مواد غذایی گیاهی و سالم موجب شده به یکی از بهترین کافه‌ های اهواز تبدیل شود. به ساکنان اهواز و مسافران این شهر توصیه می‌ شود برای یک بار هم که شده به این کافه رفته و منوی متنوع آن را تجربه کنند. وجود چنین کافی شاپی در شهر اهواز برای افراد گیاهخوار بسیار خوشحال کننده است. علاوه بر این ی شاپ گوویندا می‌ تواند مکان مناسبی برای دورهمی‌ های دوستانه و خانواده‌ هایی که به گیاهخواری علاقمند هستند باشد.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم به معرفی بهترین کافه‌ های اهواز بپردازیم. در همین راستا برخی از کافه‌ های دنج و محبوب شهر اهواز را معرفی کردیم تا علاوه بر ساکنین اهواز سایر مسافران و گردشگران نیز بتوانند بر اساس اطلاعات داده شده کافه مورد نظر خود را انتخاب کنند. بسیاری از مسافران و گردشگران پس از بازدید از جاذبه‌ های دیدنی شهر اهواز برای استراحت و خوردن نوشیدنی‌ های خنک و غذاها به دنبال کافی شاپ‌ های معروف اهواز هستند.

بسیاری از کافی شاپ‌ های شهر اهواز این قابلیت را دارند که با هماهنگی قبلی برای خود و یا عزیزانتان جشن‌ ها و مراسمات گوناگونی تدارک ببینید. کافه‌ های مختلف بر اساس سلیقه گروه‌ های خاصی از افراد طراحی شده است؛ به طوری که برخی کافه‌ ها با دکوراسیون چوبی و برخی دیگر با استفاده از کتابخانه‌ ها و گل و گیاه به دنبال جذب مشتریان از سلایق و گروه‌ های مختلف گردشگران هستند. بسیاری از کافه‌ ها با ارائه منوی متنوع و باکیفیت همواره به دنبال ساخت خاطره‌ ای به یاد ماندنی برای مشتریان خود هستند. از توجه و همراهی شما سپاسگزاریم.

منبع:

وبسایت علی بابا


برچسب ها: گردشگری ، کافه ، قهوه
:
:
:
آخرین اخبار