تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۲۸۵۶۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
144 بسته نصبی قالب وودمارت فارسی + آموزش نصب
 
 همیشه راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی با استفاده از قالب وودمارت فارسی بسیار آسان بوده است. این قالب یکی از پر طرفدارترین قالب‌های فروشگاهی می‌باشد، که در کشور ما نیز، کاربرد‌های فراوانی دارد. وودمارت به خاطر رابط کاربری خوب، امکان سفارشی سازی، صفحه سازهای قدرتمند و ... از محبوب‌ترین قالب‌های فروشگاهی در ایران است. یکی از مشکلاتی که ممکن است در زمان راه‌اندازی این قالب جذاب، با آن مواجه شوید، نحوه نصب افزونه‌ها و بسته‌های نصبی آن می‌باشد.

144 بسته نصبی قالب وودمارت فارسی + آموزش نصب

شاید در نگاه اول نصب قالب وودمارت کاری آسوده به نظر برسد، اما اغلب افراد در بخش‌های مختلف آن دچار سردرگمی و مشکلاتی می‌شوند. با یادگیری و انتخاب یک روش مناسب و صحیح برای نصب، می‌توانید در ادامه از مزایای بی‌شمار این قالب بهره‌مند شوید. تمام فروشگاه‌های آنلاین به یک قالب با امکانات پیشرفته نیاز دارند، در واقع نیاز به آن در تمام زمینه‌های فروشگاهی حس می‌شود. شاید شما یکی از افرادی باشید که قالب وودمارت را انتخاب و خریداری کنید، با خواندن این مطلب روش‌های نصب آن را یاد خواهید گرفت.

بسته نصبی قالب وودمارت

یونی وودمارت مرجع قالب وودمارت

قالب وودمارت نسخه اختصاصی یونی وودمارت با 144 دموی آماده، نصب ساده، فونت‌های پرکاربرد فارسی، صفحه ساز قالب وودمارت تمامی قابلیت‌ها و امکان سفارشی‌سازی را داراست. هدرساز قالب وودمارت دارای سبک‌های متعددی است که به سادگی قابل انتخاب هستند و بدون نیاز به سفارشی سازی، می‌توانید از سبک‌های مختلف هدر آن برای سایت خود استفاده کنید.

مزیت های قالب یونی وودمارت

 

  • 288 دمو آماده اختصاصی
  • 144 بسته نصبی آسان اختصاصی
  • 144 سایت آماده اختصاصی
  • 144 دمو المنتوری اختصاصی
  • 144 دمو ویژوال کامپوزری اختصاصی
  • 144 دموی فارسی اختصاصی
  • 20 افزونه هدیه اختصاصی
  • 100 فونت فارسی اختصاصی
  • 100 ویدئو آموزشی اختصاصی
  • 100 ویدئو آموزش وردپرس اختصاصی
  • 1 عمر پشتیبانی اختصاصی
  • 1 عمر بروزرسانی اختصاصی
  • 1 ماه ضمانت اختصاصی

پیش نیازهای بسته نصبی قالب وودمارت

خرید قالب وودمارت

برای نصب قالب وودمارت شما نیاز به خرید قالب وودمارت و برخی موارد اولیه خواهید داشت، بهتر است قبل از نصب از وجود این پیش نیازهای نصب اطمینان حاصل فرمایید. اول از همه شما یک هاست خالی لازم دارید، همچنین فولدر Public_html باید به طور کامل خالی باشد. وجود فضای کافی بر روی هاست، برای نصب امری ضروری است، فضای پیشنهادی برای این منظور ۲۰۰۰ مگابایت می‌باشد. یکی از نکات قابل توجه که از قبل باید به آن دقت داشته باشید، نصب نبودن وردپرس بر روی هاست می‌باشد.

بسیاری از افراد با عدم رعایت این مورد، در بسته نصبی قالب وودمارت دچار مشکل می‌شوند. همچنین لازم است دسترسی کاملی به کنترل پنل مدیریت هاست داشته باشید، که شامل دایرکت، سی پنل، ادمین و موارد دیگر می‌شود. یکی دیگر از پیش نیاز‌های مهم در این زمینه،‌ فراهم بودن بسته نصبی قالب وودمارت است. باید دانلود فایل بسته نصبی در دسترس باشد، تا بتوانید به راحتی آن را نصب کنید.

بسته نصبی قالب وودمارت

دانلود رایگان قالب وودمارت

پس از این که با پیش نیاز‌های نصب این قالب آشنا شدید، نوبت به نصب آن می‌رسد، که اصلی‌ترین بخش است. برای نصب این قالب چندین روش وجود دارد، اما استفاده از برخی روش‌‌ها برای بسیاری از افراد دشوار می‌باشد. در واقع انتخاب روش نصب، به خودتان بستگی دارد، البته که تمام افراد به دنبال روشی آسان و ساده هستند. باید بدانید که بهترین روش برای راه‌اندازی اولیه سایت، استفاده از بسته نصبی قالب وودمارت است.

با به کارگیری این بسته نصبی، شما تنها با چند کلیک و در زمان کم قادر به راه‌اندازی سایت آماده همراه با دمو فارسی و مشابه نسخه پیش نمایش خواهید بود. این روش توسط کاربران بی‌شماری انجام شده است، به همین دلیل یک روش تضمینی و مطمئن می‌باشد. برای کسانی که پس از دانلود رایگان قالب وودمارت، می‌خواهند برای اولین بار سایت خود را راه‌اندازی کنند، استفاده از این روش برای شروع پیشنهاد می‌شود. برای پیاده‌سازی این بسته نصبی، تنها کافیست مطابق با آموزش‌های لازم پیش بروید.

روش نصب از طریق بسته نصبی قالب وودمارت فارسی

روش نصب از طریق بسته نصبی قالب وودمارت فارسی

همانطور که گفتیم روش نصب قالب وودمارت با این روش برای تمام افراد راحت می‌باشد، تنها کافیست مراحل را مطابق با آموزش دنبال کنید.

  • ابتدا برای این که بتوانید یک دیتابیس بسازید، به بخش Databases  رفته و گزینهmysql Database wizard را انتخاب نمایید.
  • حال باید یک کاربرد ایجاد کرده و برای آن پسورد و نام انتخاب کنید، سپس لازم است تمام دسترسی‌های لازم برای دیتابیس را بدهید. با استفاده از پسورد کاربردی که هاستینگ در اختیار شما قرار  می‌دهد، وارد پنل مدیریت خود شده و بر روی file manager کلیک کنید.
  • سپس از همان پنل هاست و بخش مدیریت، فایل نصبی را در مسیر اصلی هاست یعنی Public_html آپلود کنید. فایل zip مورد نظر را با راست کلیک و انتخاب گزینه extract از حالت فشرده خارج کنید، به طور کلی دو فایل باید بر روی هاست باشد. یک فایل php.installer و فایل zip با حجم زیاد که دارای نام طولانی است.
  • نکته حائز اهمیت در این بخش، حذف فایل zip اولیه پس از استخراج فایل‌های مورد نیاز می‌باشد. لازم است که وارد مرورگر خود شوید، سپس آدرس سایت را به همراه installer.php وارد کنید، سپس فرایند شروع نصب آغاز می‌شود. بهتر است سربرگ Advanced را انتخاب کنید، تا نصب در ۴ مرحله انجام شود.
  • ابتدا باید گزینه I have read and accept را تیک زده و next را انتخاب نمایید. اطلاعات دیتابیس را برای راه‌اندازی بسته نصبی وارد کنید، سپس باید رمز عبور، نام کاربری و ایمل را در بخش‌های مربوطه بنویسید. حال مراحل نصب قالب به اتمام رسیده است، می‌توانید با وارد کردن آدرس دامنه در گوگل، سایت مورد نظر را مشاهده کنید.

کاربرد بسته نصبی قالب وودمارت

کاربرد بسته نصبی قالب وودمارت

این بسته نصبی یک روش حرفه‌ای به شمار می‌رود، البته تنها برای راه‌اندازی اولیه سایت مشابه نسخه پیش نمایش به کار گرفته می‌شود. همچنین لازم به ذکر است، که این روش برای یک سایت با محتوای قبلی مناسب نمی‌باشد، بنابر‌این اطلاعات قبلی روی هاست شما پاک می‌شوند. پس دقت کنید، که از آن فقط برای راه‌اندازی اولیه سایت مورد نظر روی هاست خام استفاده نمایید. بسته نصبی قالب وودمارت برای راه‌اندازی سایت با دموی فارسی نیز کاربرد دارد. همچنین به شما در راه‌اندازی یک سایت آماده در سریع‌ترین حالت ممکن، کمک خواهد کرد. با توجه به این دلایل، می‌توان به اهمیت این بسته در ابتدای راه‌اندازی سایت‌های فروشگاهی پی برد.

قالب وودمارت امروزه در سراسر جهان توسط بسیاری از کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد، شاید شما نیز بخواهید از امکانات ویژه آن بهره‌مند شوید. حال که با روش نصب قالب وودمارت آشنا شدید، باید از ضرورت وجود آن برای راه‌اندازی سایت فروشگاه مطلع شده باشید. در واقع نحوه نصب در این زمینه بسیار مهم بوده و بهتر است با بهترین روش صورت گیرد.

 

:
:
:
آخرین اخبار