تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۲۸۵۲۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
8 مزیت خرید قالب وودمارت از یونی وودمارت
 
 می‌توان از وودمارت، به عنوان یکی از بهترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس یاد کرد. امکانات و ویژگی‌های بی شمار این پوسته، باعث افزایش روز افزون طرفداران آن شده است. در فروشگاه‌های ایرانی نیز از نسخه فارسی آن استفاده می‌شود، که برخی مزیت‌های دیگر به آن افزوده شده است. یکی از تصمیمات مهمی که صاحبان فروشگاه‌ها باید بگیرند، انتخاب سایت خرید مناسب و قابل اعتماد است. همیشه انتخاب و خرید قالب وودمارت یک پروسه سخت و دشوار بوده است، اما یونی وودمارت این خرید را بسیار آسوده‌ کرده است. به طوری که، امروزه تمام افراد می‌توانند از این قالب در فروشگاه خود بهره‌مند شوند. در ادامه با برخی از امکاناتی که یونی وودمارت برای شما مهیا کرده است، آشنا خواهید شد، تا بتوانید خریدی راحت را تجربه کنید.

چرا خرید قالب وودمارت از یونی وودمارت؟

وودمارت 8 مزیت خرید قالب وودمارت از یونی وودمارت

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود، که چرا از سایت رسمی سازنده خریداری نکنیم؟ در جواب باید گفت؛ این نسخه دارای هیچ نوع فونت فارسی نمی‌باشد. درست است که نسخه اصلی این قالب تمام امکانات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما استفاده آن در فروشگاه‌های ایرانی مشکل خواهد بود. همچنین باید بدانید، خرید از سایت رسمی قالب وودمارت، ممکن است برای ما ایرانیان دشوار باشد، بنابراین خرید از سایت ایرانی بهترین گزینه است.

8 مزیت خرید قالب یونی وودمارت

سایت یونی وودمارت مزایای بیشتری را نسبت به سایر سایت‌های ایرانی که در زمینه فروش این قالب فعالیت دارند، ارائه می‌دهد. در واقع از این نسخه وودمارت، می‌توان به عنوان یک نسخه کامل یاد کرد، که در تمام سایت‌های فروشگاهی کاربرد دارد. در ادامه با 8 مزیت مهمی که با خرید وودمارت از این سایت نصیب شما می‌شود، آشنا می‌شوید.

افزونه‌ها

افزونه های قالب وودمارت

در نسخه رسمی تنها ۷ افزونه همراه قالب به شما اختصاص می‌یابد، در حالی که یونی وودمارت علاوه بر این افزونه‌ها تعدادی افزونه دیگر نیز، ارائه می‌دهد. به طور کلی ۲۰ افزونه به عنوان هدیه به شما داده خواهد شد، که هر کدام از آن‌ها در موارد خاص، کاربرد فراوان دارند. این افزونه‌ها تمامی قابلیت‌ها و امکاناتی را که در سایت خود نیاز داشته باشید، برایتان فراهم می‌کنند.

پشتیبانی

برخی مواقع ممکن است، پس از خرید قالب مشکلاتی پیش بیاید، یا سوالاتی در مورد نحوه عملکرد آن داشته باشید. در این هنگام پشتیبانی سایت می‌تواند به شما کمک فراوانی کرده و تمام سوالات شما را در این زمینه پاسخ دهد. با خرید از این سایت از پشتیبانی رایگان و همیشگی بهره‌مند خواهید شد، به طوری که تیم فنی سایت، پشتیبانی همه روزه را بر عهده دارد.

ضمانت خرید

از دیگر ویژگی‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، ضمانت خرید است، که ریسک خرید را کاهش داده و به شما اطمینان خاطر می‌دهد. به طوری که 30 روز مهلت ضمانت بازگشت به شما اختصاص می‌یابد، تا خیال شما بابت خرید آسوده باشد.

نصب قالب

نصب قالب وودمارت

نصب قالب ممکن است برای برخی افراد کار دشواری باشد، سایت سازنده در این زمینه ممکن است نتواند کمکی به شما کند. نصب قالب وودمارت به صورت کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه‌ی اضافی از شما کسر نخواهد شد. همچنین از بسته نصبی بسیار آسانی برخوردار است، پس خود مشتریان نیز تنها با چند کلیک قادر به انجام این کار می‌باشند.

تعداد فونت فارسی

100 فونت فارسی وودمارت

تعداد فونت فارسی یکی از ویژگی‌های هر قالب به شمار می‌رود، بنابراین یک ملاک مهم برای خرید می‌باشد. با خرید این قالب تعداد ۱۰۰ فونت فارسی استاندارد وب به شما اختصاص می‌یابد. این تنوع فونت بسیار قابل توجه بوده و مزیت مهمی به شمار می‌آید. داشتن یک فونت جذاب و زیبا با خوانایی مناسب، مطمئنا سبب بهتر دیده شدن سایتتان خواهد شد.

کیفیت قالب

قالب وودمارت به صورت اورجینال بوده و بدون هیچ گونه دستکاری می‌باشد، همین موضوع باعث عملکرد مناسب آن شده است. در واقع کد‌های این نسخه دست نخورده می‌باشند، تا هیچ اختلال یا مشکلی هنگام کار پیش نیاید.

محدودیت لایسنس

در اغلب نسخه‌های وودمارت که در سایت‌های ایرانی به فروش می‌رسند، محدودیت لایسنس وجود دارد. با توجه به این محدودیت، شما قادر به استفاده قالب فقط در یک سایت می‌باشید. اما در این نسخه به صورت نامحدود بوده و تعداد سایت بیشتری می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

دمو وودمارت

دمو وودمارت

 

معمولا تعداد دمو‌هایی که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، در اغلب سایت‌ها بسیار کم می‌باشد. اما با خرید قالب وودمارت، به طور کلی ۲۸۰ دمو در اختیار شما قرار می‌گیرد، که ۱۴۰ تا از آن‌ها به صورت فارسی است. به همین دلیل، یکی از بهترین نسخه‌های ایرانی از نظر فارسی سازی دمو‌ها محسوب می‌شود. بنابراین دیگر مشکلاتی برای راستچین کردن یا فارسی سازی آن‌ها نخواهید داشت.

آپدیت قالب یونی وودمارت

دانلود رایگان قالب وودمارت

 

یک مسئله بسیار مهم در بحث امنیت سایت‌های وردپرس بروز‌رسانی افزونه‌ها و قالب‌ها می‌باشد. آپدیت نشدن قالب ممکن است برخی باگ‌ها را به وجود آورد، همچنین برخی مشکلات امنیتی ایجاد می‌شود. امنیت سایت یک موضوع مهم و قابل توجه است، به همین دلیل باید از امنیت کامل آن اطمینان حاصل کرد. با توجه به دلایلی که گفته شد، بهتر است همواره پس از خرید وودمارت، آپدیت‌های لازم را انجام دهید. لازم به ذکر است، با بروز‌رسانی قالب، برخی امکانات جدید نیز اضافه می‌شود، تا کیفیت سایت شما بهبود یابد. شما با خرید قالب، آپدیت‌های جدید را در پنل خود با دانلود رایگان قالب وودمارت به طور مداوم دریافت خواهید کرد.

خرید قالب وودمارت از یونی وودمارت

خرید قالب وودمارت یونی وودمارت

برای قالب وودمارت یونی وودمارت برخی مواقع تخفیف‌های ویژه‌ای در این سایت قرار داده می‌شود، بنابر‌این می‌توانید از این تخفیف‌ها نیز بهره‌مند شوید. علاوه بر آن، قیمت این قالب در میان سایر رقبا بسیار مناسب بوده و هیچ هزینه اضافی برای شما به وجود نخواهد آمد. فرآیند خرید بسیار آسان بوده و می‌توانید به راحتی سفارش خود را تکمیل نمایید، پس هر فردی می‌تواند این کار را انجام دهد.

قالب وودمارت امروزه یکی از شناخته شده ترین قالب‌ها در دنیای فروشگاه‌های آنلاین می‌باشد. با توجه به مزایای زیادی که در بخش‌های قبل گفته شد، وجود آن برای هر فروشگاهی ضروری است. شما نیز می‌توانید این قالب را با بهترین کیفیت و قیمت استثنایی از یونی وودمارت تهیه نمایید.

:
:
:
آخرین اخبار