تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۲۸۵۱۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آموت بار بزرگترین باربری بین شهری در ایران
 گروه حمل و نقل آموت بار با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری و 34 نماینده رسمی در مراکز استان ها و 65000 راننده فعال به عنوان بزرگ ترین باربری بین شهری در ایران شناخته شده است. این مجموعه باربری با ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان حمل و نقل بین شهری موجب شده است که متقاضیان در هر گوشه از ایران قرار داشته باشند، بتوانند از بهترین خدمات باربری برای حمل بار بین شهری خود استفاده کنند.

آموت بار تمامی مراحل حمل بار را با دقت و سرعت انجام می‌دهد و تضمین می‌کند که بار مشتری به سلامت و در زمان مقرر به مقصد برسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات باربری بین شهری توسط آموت بار، مشتریان می ‌توانند با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایند.

آموت بار به عنوان بزرگ ترین باربری بین شهری در ایران با مدیریت محمد درویش نیا، آماده ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب به متقاضیان حمل بار است که همین مورد موجب شده اعتماد آنها از این باربری در حال افزایش باشد.

سابقه طولانی در زمینه حمل و نقل بین‌ شهری، ایجاد شبکه ای گسترده با راه اندازی نمایندگی های فعال در سراسر کشور، استفاده از تجهیزات پیشرفته و تضمین سلامت و امنیت بار از ویژگی های انحصاری باربری آموت بار است که همین موارد موجب محبوبیت آن در میان مشتریان شده است.

باربری آموت بار با 40 نمایندگی فعال

آموت بار با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه حمل بار بین شهری و 40 نماینده فعال در مراکز استان ها و 65000 راننده فعال در سراسر کشور موجب ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان سبک بار در ایران شده است. در همین راستا مجموعه باربری آموت بار همواره می کوشد که بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به متقاضیان خود ارائه دهد. لازم به ذکر است که در این مجموعه هدف جلب رضایت مشتریان است که برهمین اساس در میان مشتریان به عنوان بهترین و معتبرترین باربری شناخته می شود.

ارتباط با باربری آموت بار از طریق تماس با شماره تلفن 02152901 امکان پذیر است. تیم پشتیبانی این مجموعه باربری به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته پاسخگوی متقاضیان حمل بار است. همچنین برای ثبت درخواست فقط کافی است که با پشتیبانی تماس گرفته شود، در کمتر از یک ساعت ماشین باربری متناسب با بار آماده بارگیری خواهد بود. در باربری آموت بار قبل از اعلام بار، امکان استعلام قیمت و اطلاع از نحوه باربری و نوع ماشین باربری برای مشتریان وجود دارد. به این صورت که آنها می توانند با مقایسه هزینه های حمل بار و چگونگی آن از پایین بودن نرخ کرایه این مجموعه باربری با توجه میزان کیفیت مطلع شوند. سپس با آگاهی کامل و کسب اطلاعات لازم برای حمل بار خود اقدام کنند.


شرکت حمل و نقل آموت بار بین شهری

گروه حمل و نقل آموت بار تمام امور مربوط به حمل بار بین شهری را با استفاده از بهترین و با تجربه ترین نیروها و مجهزترین ماشین های باربری به صورت کاملا ایمن و حرفه ای انجام می دهد. در این باربری تمام خدمات با بالاترین کیفیت و با پایین ترین نرخ کرایه حمل بار صورت می گیرد و با رعایت استانداردهای لازم همواره سعی در حفاظت از محموله های مشتریان می شود تا بدون هیچ گونه آسیبی و کاملا سالم در مقصد تحویل داده شود.

شرکت حمل و نقل آموت بار آماده ارائه حمل انواع بار مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل کالاهای تجاری و بازرگانی، حمل محصولات صنعتی و تولیدی، حمل تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی با مجهزترین ماشین های باربری اعم از سبک بار، نیم سنگین و سنگین توسط با تجربه ترین رانندگان بین شهری است.

این مجموعه باربری به صورت شبانه روزی و کاملا ایمن تمام امور باربری را به صورت ویژه و انحصاری برای مشتریان خود انجام می دهد، برهمین اساس متقاضیان حمل بار بین شهری بدون هیچ دغدغه ای حمل بار بین شهری خود را به بهترین باربری می سپارند، بدون اینکه هیچ گونه دغدغه درباره باربری بین شهری خود داشته باشند؛ زیرا مطمئن هستند تمام مراحل حمل بار به صورت کاملا ایمن و توسط با تجربه ترین نیروها و مجهزترین ماشین های باربری انجام می شود.


باربری آموت بار برای حمل انواع بار خدمات ویژه باربری ارائه می دهد که از میان آنها می توان به صدور بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر اشاره کرد. در این باربری مشتریان می توانند با استفاده از کد رهگیری روی بارنامه از وضعیت بار خود در هر مرحله ای باشد، به صورت آنلاین مطلع شوند و از آنجایی که بارنامه در حمل و نقل بین شهری به منزله سند رسمی محسوب می شود، مشتریان می توانند محموله خود را با داشتن آن پیگیری کنند. بیمه نامه نیز موجب افزایش ایمنی در باربری بین شهری می شود که با درخواست مشتری و با توجه به ارزش بار صادر خواهد شد؛ همچنین در صورت بروز آسیب به بار بیمه متعهد خواهد تمام خسارت آن را پرداخت کند.

لازم به ذکر است خدمات ارائه شده در شرکت حمل و نقل آموت بار، جزو خدمات انحصاری این مجموعه باربری محسوب می شود و در هیچ باربری دیگری چنین خدماتی به مشتریان ارائه نخواهد شد. به همین علت متقاضیان حمل بار بین شهری به عنوان تولیدکننده یا صنعتگر تنها کافی است یک بار از این خدمات بهره مند شوند، به طور قطع به مشتریان دائمی آموت بار تبدیل می شوند و از مزایای بسیار برخوردار خواهند بود.


شرکت حمل و نقل بین المللی آموت بار درویشی نیا

گروه حمل و نقل آموت بار با داشتن سال های تجربه و ایجاد نمایندگی های بسیار در سراسر کشور، در زمینه حمل بار به صورت بین شهری و بین المللی مشغول به فعالیت است. این مجموعه باربری به مدیریت محمد درویشی نیا تمام امور باربری را به صورت کاملا ایمن و حرفه ای انجام می دهد و با داشتن نیروهای متخصص در زمینه حمل بار و بسته بندی همواره می کوشد که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

آموت بار برای حمل محموله های تجاری و بازرگانی، صادراتی و وارداتی، تولیدی و صنعتی به کشورهای مختلف در سراسر دنیا خدمات ویژه ارائه می دهد که جزو خدمات انحصاری آن محسوب می شود. برهمین اساس متقاضیان همواره تمایل دارند برای حمل و نقل بین المللی خود، آن را به مجموعه باربری آموت بار بسپارند.

مجموعه باربری آموت بار دارای سال ها سابقه در زمینه حمل و نقل بین شهری است که می توان بیان کرد با ارائه خدمات با پوشش سراسری بزرگ ترین ناوگان سبک بار در ایران را به وجود آورده است.

آموت بار تمام امور باربری با انواع ماشین باربری مانند نیسان بار بین شهری انجام می شود. همچنین از آنجایی که حمل بار تا حدود 2 تن با وانت نیسان دارای مزایای بسیاری است به صورت روزانه متقاضیان فراوانی دارد و به عنوان پرکاربردترین ماشین باربری بین شهری محسوب می شود.

نیسان بار برگشتی یکی از انواع حمل بار با وانت نیسان بار بین شهری است که در صورت اعلام بار از سوی راننده در هنگام برگشت به مبدا صورت می گیرد. در این باربری از مشتریان هزینه کمتری دریافت می شود، به همین علت در میان متقاضیان حمل بار محبوبیت بالایی داشته و به عنوان باربری ارزان و مقرون به صرفه شناخته شده است.

:
:
:
آخرین اخبار