تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۲۸۱۹۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میکروپیگمنتیشن ابرو و میکروبلیدینگ ابرو چه تفاوتی دارد؟


میکروپیگمنتیشن ابرو، میکروبلیدینگ ابرو و هاشور ابرو از خدمات آرایش دائم صورت هستند که باید در بهترین سالن آرایش دائم انجام شوند. درصورتی که می‌خواهید بدون عوارض هاشور ابرو و میکرو ابرو، بالاترین ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن ابرو را داشته باشید، باید به بهترین سالن آرایش دائم مراجعه کنید. میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو از روش‌های هاشور ابرو محسوب می‌شوند. میکروپیگمنتیشن ابرو برخلاف میکروبلیدینگ، با استفاده از دستگاه تاتو انجام می‌شود. بر اساس تفاوت در ابزار و عمق تاتو در این دو روش می‌توان نتیجه گرفت ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو نسبت به میکروپیگمنتیشن ابرو کمتر است.

استاد غزل زرگریان با تکنیک اختصاصی خود میکروپیگمنتیشن ابرو، میکروبلیدینگ ابرو و هاشور ابرو را بدون عوارض هاشور ابرو انجام می‌دهند. همچنین ایشان کلیه خدمات میکرو ابرو را با بالاترین ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو و بدون نیاز به ترمیم برای انواع پوست حتی پوست چرب انجام می‌دهند. شما می‌توانید با مراجعه به مرکز غزل زرگریان بیشترین ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو، میکروپیگمنتیشن و هاشور ابرو را بدون عوارض هاشور ابرو تجربه کنید. همچنین مرکز غزل زرگریان اولین مرکز تخصصی آرایش دائم است که توانسته خدمات آرایش دائم را برای افراد با بیماری‌هایی نظیر دیابت، فشار خون بالا و .... بدون عوارض و درد ارائه نماید.


هاشور ابرو در مرکز غزل زرگریان

هاشور ابرو با کشیدن خطوطی همانند تار مو طبیعی فرد در محل ابرو انجام می‌شود. افرادی که ابروهای کم پت و نامتقارن دارند می‌توانند با انجام این تکنیک ظاهری زیبا و پرپشت در ابروهای خود ایجاد کنند. هاشور ابرو جایگزینی مناسب برای روش‌های غیرطبیعی تاتو ابرو است. اما برای انجام آن باید حتما به بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران مراجعه نمود. زیرا درصورت مراجعه به مراکز نامعتبر، به سبب استفاده از مواد بی‌کیفیت و بی‌تجربگی پیگمنتر، فرد دچار عوارض هاشور ابرو خواهد شد. عوارض هاشور ابرو می‌تواند به علت عدم شناخت لایه‌ها پوست توسط پیگمنتر و عمق نامناسب سوزن تاتو یا عدم تسلط بر کنترل فشار دست و ... باشد که می‌تواند به بافت پوست آسیب وارد سازد.

همچنین استفاده از مواد بی‌کیفیت و غیرمرغوب نیز می‌تواند موجب ایجاد عوارض هاشور ابرو شود. از دیگر عوارض هاشور ابرو می‌توان به آلرژی به جوهر تاتو، حساسیت‌های پوستی، اسکار، کلوئید و زخم تاتو، عفونت و ... اشاره کرد. مشاهده عکس هاشور ابرو بعد از یک هفته، عکس هاشور ابرو بعد از یک ماه و عکس هاشور ابرو خراب شده ممکن است برای برخی افراد سبب پشیمانی از هاشور ابرو شود. مسترهای دوره دیده استاد غزل زرگریان با تخصص و تجربه بالا و استفاده از مواد اورجینال، خدمات هاشور ابرو را بدون بروز هیچگونه عوارض هاشور ابرو برای شما عزیزان ایجاد می‌کنند.

این افراد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از تجهیزات بروز و بهداشتی بالاترین کیفیت خدمات را ارائه نموده‌اند. ما با استفاده از دستگاه‌های مدرن و ایمن، با پلمپ بودن انتهای کارتریج از انتقال خون و لنف به بیرون کارتریج جلوگیری می‌کنیم. و بدین سبب از بروز بیماری‌های خونی که خطرناک‌ترین عوارض هاشور ابرو هستند، پیشگیری می‌کنیم.

هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن چیست؟

هاشور ابرو به دو روش میکروبلیدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن ابرو انجام می‌گیرد. در واقع میکروپیگمنتیشن ابرو نوعی هاشور ابرو است. هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن با استفاده از دستگاه تاتو انجام می‌شود. میکروپیگمنتیشن باید توسط افرادی آموزش دیده در مرکزی تخصصی انجام شود. برای انجام میکروپیگمنتیشن ابرو، پیگمنتر در ابتدا فرم ابرو را براساس آناتومی چهره مشتری و سلیقه او ترسیم می‌کند. سپس با استفاده از بهترین بی حسی تاتو وضع را بی حس کرده و با دستگاه میکروپیگمنتیشن شروع به کار می‌نماید. هرچه دستگاه تاتو مدرن‌تر و پیشرفته‌تر باشد، کیفیت نتیجه نهایی بالاتر خواهد بود.

میکروپیگمنتیشن ابرو به سبب نفوذ سوزن تاتو در پوست دارای درد است. افراد بسته به آستانه تحمل خود ممکن است به سبب درد تاتو از انجام آن پشیمان شوند. از این رو ما در مرکز غزل زرگریان با استفاده از بهترین بی حسی قبل از کار و حین کار تاتو، از بروز هرگونه درد در زمان اجرای میکروپیگمنتیشن برای مشتریان خود جلوگیری می‌کنیم. شما می‌توانید در این مرکز با مشاهده عکس میکروپیگمنتیشن ابرو و اطلاع از بهترین قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو نسبت به رزرو نوبت خود اقدام نمایید. مسترهای استاد غزل زرگریان با استفاده از بروزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تاتو و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، میکروپیگمنتیشن را برای مشتریان خود انجام می‌دهند. همچنین با استفاده از ابزارهای قرینه سازی، طراحی ابرو را به صورت کاملا حرفه انجام داده و زیبایی ابروها و چهره شما را دوچندان خواهند کرد.


تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

میکروبلیدینگ ابرو به صورت دستی و با قلم بلید تیغ‌دار انجام می‌شود و نتیجه‌ای طبیعی با ایجاد خطوطی ظریف به دنبال دارد. این درحالی است که روش میکروپیگمنتیشن توسط دستگاه تاتو در ابرو حالت سایه‌ای نیمه دائمی ایجاد می‌کند. همچنین از آنجایی که سوزن دستگاه میکروپیگمنتیشن بسیار نازک‌تر از سوزن قلم میکروبلیدینگ است، این روش نسبت به میکرو ابرو کمتر تهاجمی است. در میکروپیگمنتشن ابرو کمتر به پوست اسیب رسیده و از این رو برای افراد با پوست‌های حساس و نازک مناسبتر می‌باشد. از طرفی به سبب استفاده از دستگاه تاتو، میکروپیگمنتیشن ابرو، قرینه‌سازی ابروها را تضمینی انجام می‌دهد.


ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن بین 6 ماه تا 3 سال دوام دارد. اما ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو معمولا بین 6 ماه تا 1 سال است. برای آنکه ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن را افزایش دهید باید به نکات مراقبت بعد از تاتو توجه ویژهای داشته باشید. همچنین باید به مرکزی معتبر که از متریال درجه یک و تجهیزات بروز استفاده می‌کنند مراجعه نمایید. اما درحالت کلی می‌توان گفت ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو به سبب نفوذ رنگ به لایه های سطحی پوست کمتر از روش دیگر است. از طرفی از دیگر عوامل تاثیرگذار بر ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن می‌توان به نوع اجرا، جنس پوست، شرایط آب و هوایی، کیفیت رنگدانه مصرفی، تخصص و مهارت پیگمنتر، دور بودن از نور مستقیم خورشید، رعایت نکات مراقبت بعد از تاتو و .... اشاره کرد. برای نمونه در افراد با پوست چرب، جذب و ماندگاری رنگ تاتو در پوست کمتر است.

ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان علی رقم استفاده از متریال اورجینال، از مسترهای حرفه‌ای و دوره دیده‌ای برخورداریم که قادرند بالاترین ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو و میگروپیگمنتبشن ابرو را ارائه دهند. همچنین استاد غزل زرگریان خدمات خود را با بهترین قیمت و ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن بدون نیاز به ترمیم انجام می‌دهند.

:
:
:
آخرین اخبار