تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۲۷۹۹۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای اولین بار در اهواز خشکشویی آنلاین با پیک رایگان

شستن لباس‌ها و پارچه‌ها همیشه یکی از چالش‌های خانم‌ها در خانه داری است به ویژه شهرهای گرم و مرطوبی مثل خوزستان و اهواز. شاید لباسشویی بتواند یک دستیار پر قدرت برای شما باشد تا بتوانید تمامی الودگی ها و کثیفی‌ها را از لباس‌ها پاک کنید، اما این دستگاه برای تمامی پارچه‌ها و حجم از لباس‌ها جوابگو نخواهد بود. شما نمی‌توانید کت و شلوار، لباس مجلسی، پرده، لباس‌های منجوق دوزی و کار شده، ملحفه‌های زیاد و... را با آن بشویید. ما به شما استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین پاکان لاندری در اهواز را پیشنهاد می‌کنیم. کافی است یک تماس بگیرید تا کلیه لباس‌های شما شسته شده و اتوکشیده درب منزل تحویل بگیرید.

پاکان لاندری اولین خشکشویی آنلاین در اهواز

ترافیک این روزهای اهواز و افتاب داغ، شاید شما را از رفتن به خشکشویی منصرف کند. اما نگران نباشید ما خشکشویی را به خانه شما می‌آوریم. پاکان لاندری اولین خشکشویی آنلاین در اهواز است که می‌توانید سفارش خود را از خانه ثبت کنید. پیک رایگان پاکان لاندری سفارش شما را درب منزل تحویل گرفته و بعد از اتمام کار در آدرس دلخواهتان هم به شما تحویل می‌دهد. دیگر هیچ دغدغه ای نخواهید داشت و در کمال آرامش می‌توانید در خانه استراحت کنید تا البسه شما شسته شود. علاوه بر تماس شما برای استفاده از خدمات پاکان لاندری می‌توانید در سایت هم ثبت سفارش کنید و تنها با چند کلیک این خشکشویی اهواز را به خانه بیاورید.

خدمات آنلاین خشکشویی با پیک رایگان

شستن لباس‌ها در خشکشویی آنلاین پاکان لاندری تنها برای لباس‌ها و ملحفه‌ها محدود نمی‌شود. خدمات پاکان لاندری بسیار گسترده است و شما می‌توانید شستن کیف، کفش، کت و شلوار و لباس عروس، لباس مجلسی و کار شده، پتو، لحاف و تشک و... را به پاکان لاندری بسپارید. علاوه بر شستن و اتو کردن، متخصصین ما عمل سفیدشویی هم انجام می‌دهند. ما به منظور رفاه بیشتر مشتریان خود، برای کلیه خدماتمان پیک رایگان در نظر گرفته‌ایم. کافی است سفارش خود را بعد از ثبت درب منزل به پیک تحویل دهید و بعد از انجام در سریع‌ترین زمان، درب منزل تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که استفاده از پیک کاملاً رایگان بوده و هزینه اضافه ای برای شما نخواهد داشت. از دیگر خدمات خشکشویی آنلاین در اهواز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ü رنگرزی

ü شستن چرم

ü شستن چادر مسافرتی و چادر ماشین

ü و...

فرقی نمی‌کند چه نوع لکه ای روی پارچه‌ها وجود ما با تکیه بر تخصص وتجربه خود سرسخت‌ترین لکه‌ها را از بین خواهیم برد. خشکشویی پاکان لاندری کلیه خدمات خود را به صورت فوری نیز انجام می‌دهد. خدمات فوری در کمتر از چند ساعت انجام می‌شود اما هزینه بالاتری دارد.


اهوازی‌های عزیز از تخفیف‌ها جا نمانید

کلیه خدمات پاکان لاندری با پیک رایگان و قیمت مقرون به صرفه انجام می شود. اما شما می‌توانید به راحتی از تخفیفات ویژه ما هم بهره مند شوید تا هزینه بسیار کمتری پرداخت کنید و یک معامله دو سر برد را داشته باشیم. اما این تخفیفات شامل چه مواردی است؟

1- با ثبت اولین سفارش، 30 درصد تخفیف بگیرید: اگر اولین بار است که از خدمات خشکشویی آنلاین پاکان لاندری استفاده می‌کنید، می‌توانید از تخفیف 30 درصدی بهره مند شوید و با امتحان کردن کیفیت ما به یکی از مشتریان دائمی تبدیل خواهید شد.

2- 6 سفارش ثبت کنید و هزینه 5 سفارش را بدهید: یکی از جذاب‌ترین تخفیفات خشکشویی است که می‌توانید به ازای هر 5 سفارش، یک سفارش رایگان داشته باشید. هرچه حجم سفارشات شما بیشتر باشد، تخفیف بیشتری هم خواهید داشت.

3- ده درصد تخفیف برای هر تکه لباس بگیرید: با تخفیف ده درصدی، برای هر تکه لباس ده درصد کمتر پرداخت خواهید کرد.

خشکشویی پاکان لاندری (https://pakanlaundry.com) همه روزه آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد. شما می‌توانید در ایام تعطیل هم از خدمات خشکشویی استفاده کنید. ساعت کاری پاکان لاندری از 8 صبح تا 2 بعد از ظهر و از 5 عصر تا ساعت 10 شب می‌باشد. می‌توانید برای استفاده از خدمات و ثبت سفارش با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

تلفن همراه: 09168911063

تلفن ثابت: 06133386444

:
:
:
آخرین اخبار