تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۲۷۹۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جای خالی بازیکنان فولاد در تیم ملی/ هدف راه آهن بازیهای آسیایی است
سرمربی تیم راه آهن شهر ری گفت: فولاد یکی از باشگاه های خوب ایران است که هم اکنون جای خالی بازیکنان این تیم در تیم ملی فوتبال دیده می شود.

علی دایی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش بازی فولاد خوزستان و راه آهن  اظهار کرد: بی شک بازی سختی در برابر فولاد خواهیم داشت زیرا با یک تیم بزرگ روبرو می شویم که دارای یک سرمربی بزرگ و از هر لحاظ کامل است.
وی افزود: سرمربی فولاد را با عنوان یک بزرگتر و استاد می شناسم. شک نکنید بازی روز جمعه یک دیدار خیلی سختی خواهد بود. هر دو تیم فوتبال خوبی انجام می دهند و اگر داوری این دیدار دارای اشکلال نباشد و ضربه ای به تیمها نزند، بازی خوبی خواهد بود.
 
دایی ادامه داد: تیم ما با تمام قوا و بدون محروم و مصدوم به اهواز آمده است، البته در ابتدای دیدارهای لیگ بدشانسی های زیادی داشتیم و با مصدومیت های بازیکنان روبرو بودیم ولی رفته رفته اوضاع تیم بهتر شد و با تمرینات خوبی که انجام داده ایم توانستیم به جریان بازیها بازگردیم و سعی خواهیم کرد که همان راه آهن بزرگ باشیم.

وی هدف راه آهن را صعود به جام باشگاه های آسیا دانست و گفت: اگر سعی و تلاش تیم بیشتر شود به این مهم دست خواهیم یافت.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری درخصوص باشگاه فولاد خوزستان نیز عنوان کرد: این باشگاه دارای کادر مدیریتی و فنی بسیار خوبی است، البته بازیکنان آن نیز جزو برترین ها هستند و در هر پست سرآمد بازیکنان ایران هستند و جای تعجب دارد که چرا از این بازیکنان در تیم ملی استفاده نمی شود و جای آنها هم اکنون در تیم ملی خالی است.

از سری رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاه های کشور تیم های فولاد و راه آهن ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم می روند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار