تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۷۹۰۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نحوه تبلیغات برای تدریس خصوصی ریاضی؛ چطور یک تبلیغ بهینه کنیم؟


این روزها درخواست تدریس خصوصی ریاضی برای خیلی از دانش‌آموزان ضروری شده است. خیلی از دانش‌آموزان بنا به دلایل مختلفی نظیر رفع افت نمرات و افزایش درک ریاضی، بهبود نمرات ریاضی دانش‌آموزان در زمان امتحانات، تسلط بر مباحث پایه ریاضی و دلایل دیگر، نیاز به معلم خصوصی را در خود احساس می‌کنند. بنابراین طبیعی است که بیشتر اساتید برای استفاده از مهارت‌های تدریس خود در ریاضی و کسب درآمد تدریس خصوصی، به سمت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی روی بیاورند.

اما تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی باید بگونه‌ای باشد که هنر و مهارت بالای استاد را به بهترین شکل نمایش دهد. بنابراین ما به شما در این محتوا می‌گوییم که چطور یک نمونه تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی آماده کرده و چطور به بهترین شکل تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی ریاضی منتشر کنید؟

چگونه تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی خود را منتشر کنیم؟

یکی از راه‌های تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی، طراحی تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی ریاضی است. با این کار می‌توانید یک متن آگهی تبلیغ تدریس خصوصی نوشته و منتشر کنید. بزرگ‌ترین عیب روش پخش تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی ریاضی این است که روشی منسوخ به حساب آمده و برای پخش آن در سطح شهر محدودیت وجود دارد. یعنی اگر استاد تمایل داشته که به صورت سراسری تدریس کند، نمی‌تواند از طریق پخش تراکت به هدف خود برسد.

روش دیگر نمایش آگهی خود در سایت‌های آگهی تدریس خصوصی بوده که این روش مناسب‌تراز پخش تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی ریاضی است. زیرا مخاطبان هدف کوچکتر شده و نزدیک‌تر به فضای آموزشی هستند. منتها بزرگ‌ترین عیب تبلیغات تدریس خصوصی در این پلتفرم‌ها، نمایش اطلاعات محرمانه استاد نظیر شماره تماس برای هزاران کاربران این سایت‌ها است. همچنین به دلیل اعتماد کم والدین نسبت به سایت‌های آگهی، احتمال جذب شاگرد توسط این سایت‌ها بسیار پایین است. پس باتوجه به معایب تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی با این روش‌ها، چطور می‌توان یک نمونه تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی آماد کرده و به بهترین شکل ممکن آن را منتشر نمایید؟

انتشار متن تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی در سایت‌های معتبر تدریس خصوصی

فضای تدریس خصوصی ریاضی، یک فضای آموزشی باکیفیت بوده که اساتید برای تبلیغات صحیح باید به صورت هدفمند و باکیفیت عمل کنند. برای خوب جلوه دادن کار خود به عنوان معلم خصوصی ریاضی، نباید از هر مسیری به سراغ تبلیغ برای تدریس خصوصی ریاضی رفت. یکی از بهترین روش تبلیغ تدریس خصوصی، استفاده از پلتفرم‌های تدریس خصوصی معتبر در ایران است.

البته نمونه خارجی این پلتفرم‌های تدریس خصوصی مانند Tutor.com، Preply، Skooli، TutorMe و غیر بسیار زیاد است. اما نمونه ایرانی پلتفرم تدریس خصوصی موفق در همه دروس نظیر تدریس خصوصی ریاضی، سایت Ostadbank.com است که می‌توانید از تغییر این مجموعه به شکلی موثر تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی خود را به جامعه دانش‌آموزان، دانشجویان، والدین به نمایش گذاشته و در سریع‌ترین زمان بازدهی آن را مشاهده کنید.

برای تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی، چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

برای نوشتن متن تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی در سایت‌های معتبر باید به نکات بسیار مهم زیر دقت داشته باشید:

۱.توجه به پیشینه استاد ریاضی در متن آگهی تدریس خصوصی

برای نوشتن یک متن تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی، باید به سال‌هایی که در موسسات یا آموزشگاه‌های مختلف تدریس داشته، اشاره کنید. از میزان تحصیلات خود گفته و تمام مهارت‌ها و آموزش‌هایی که در مفاهیم مختلف ریاضی و متدهای تدریس ریاضی کسب کرده را به طور مختصر و مفید بیان نمایید. برای بهتر دیده شدن در سایت‌های معتبر تدریس خصوصی نظیر استادبانک و ساخت یک رزومه ایده‌آل در سطح همان سایت، لازم است در چند خط به سوابق، مهارت‌ها و پیشینه تدریس خود اشاره کنید.

برای مثال استاد احسان علیزاده از اساتید برتر استادبانک، در بخش متن تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و در رزومه خود به این موارد بسیار مهم و کلیدی اشاره کرده‌اند:

· کارشناسی ارشد مهندسی شیمی از دانشگاه علم و صنعت ایران

· تدریس به مدت ۲ سال در مجموعه بزرگ انجمن ریاضی‌دانان جوان

· تدریس خصوصی ریاضی به دانش‌آموزان خارجی مقیم ایران

· سابقه تدریس به شاگردان مدارس برتر، نمونه دولتی، تیزهوشان، سلام و ...

· ۴ سال برترین استاد در گروه درسی و فصول مختلف

۲.توجه به نوع روش تدریس و ارائه خدمات در زمان نوشتن متن تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

یک متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی ریاضی، باید شامل سبک منحصر به فرد شما در تدریس این درس باشد. در چه زمینه‌ای در تدریس ریاضی از سایر رقبای خود برتر هستید؟ روش تدریس ویٰژه شما برای آموزش مفاهیم پیچیده ریاضیِ یا برای رفع مشکلات ریاضی شاگردان‌تان چیست؟ تاکید روی روش تدریس خود و نحوه آموزش و کار با شاگرد در کلاس، فرصت شناخت بیشتر شما را به شاگرد و والدین او می‌دهد.


۳.توجه به طبقه‌بندی دروس تدریس برای تبلیغ کلاس خصوصی ریاضی

یک استاد حرفه‌ای در تدریس، به صورت تخصصی روی یک درس و مقطع تحصیلی تمرکز می‌کند. در متن تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی خود، بهتر است از مقاطع ابتدایی و متوسطه یکی را انتخاب کنید. برای مثال تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی ( از ابتدایی تا دانشگاه، یادگیری ریاضی خود را به ما بسپارید) بار منفی بر ذهن مخاطب گذاشته و احتمال جذب شاگرد را پایین می‌آورد. اما به جای آن تمرکز روی یک درس و روی مقاطع مرتبط می‌تواند میزان تخصص و مهارت شما را نشان دهد. به مثال‌ صحیح این روش تبلیغ که فقط به مقطع ریاضی کنکور تاکید داشته، دقت کنید. (شانس خود را برای موفقیت در ریاضی کنکور با استاد میرزایی بالا ببرید.)

۴.توجه به دستاوردها و نتایج تدریس خود در متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی

در متن تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی، باید دقت کنید که به نتایج و دستاورد‌های خود در کلاس‌های تدریس خصوصی اشاره کنید. باید بدانید دانش‌آموزان و والدین چه انتظاراتی از شما داشته تا در صورت موفقیت کلاس‌های خود، نتایج آن را نشان دهید. برای مثال چه تعداد شاگرد موفق تاکنون داشته‌اید؟ یا چه تعداد ورودی‌های تیزهوشان داشته یا برای کنکور ریاضی، چه تعداد شاگرد کنکوری با رتبه عالی داشته‌اید؟

(این 2 منبع میتوانند دید بهتری به شما دهند: مقاله انگلیسی مرتبط با تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و مقاله فارسی مرتبط با تبلیغات معلم خصوصی ریاضی)

در سایت تدریس خصوصی استادبانک این امکان برای اساتید فراهم است که بدون محدودیت‌های تبلیغاتی، تمام دستاوردها و نتایج کاری خود را شرح دهند. بخش نظرات شاگردان اساتید نیز بهترین مزیت برای نمایش میزان کیفیت تدریس استاد به والدین و شاگردان است.

استاد محمدرضا ولی از اساتید ۵ ستاره استادبانک هستند که در پروفایل‌شان علاوه بر توضیح متد تدریس خود، تاکید کرده‌اند که توانمندی‌های اولیه دانش‌آموز در تدریس ایشان جایگاه خاصی نداشته و می‌توانند دانش‌آموز ضعیف و قوی را به حداکثر جایگاه ممکن برسانند.

آقای امیرحسین سراوانی از شاگردان ایشان، این نظر را راجع به تدریس استاد ثبت کرده‌اند: باسلام. ایشان بسیار وظیفه شناس و وقت شناس هستند و با مهارت. کوچکترین نکات رو متذکر شده و بطور مداوم گوشزد می‌کنند که فراموش نشه. تعداد تمرینها و پیگیری تکالیف هم بسیار خوب است. ایشان فردی با شخصیت و‌ مودب بوده و انگیزه به دانش آموز می‌دهند. امیدوارم این روند بطور مداوم انجام گیرد، بطور کلی همه چیز عالی.

۵.توجه به نحوه قیمت‌گذاری در تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

نکته بعدی در زمان انتشار تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی، مشخص بودن قیمت کلاس‌ها است. برخی از خانواده‌ها هیچ اطلاعی از قیمت نداشته و می‌خواهند به صورت دقیق قیمت جلسات تدریس خصوصی ریاضی را به همراه فاکتورهای تعیین کننده آن بدانند.

:
:
:
آخرین اخبار