تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۲۷۸۸۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف محموله ۷۵۹ کیلوگرمی مواد مخدر در هندیجان
 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان از کشف محموله ۷۵۹ کیلوگرمی مواد مخدر در شهرستان هندیجان واقع در جنوب استان خبر داد.

رضا نجاتی  اظهار کرد: در عملیات مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج)، اداره کل اطلاعات خوزستان، منطقه سوم دریایی امام حسین (ع) سپاه پاسداران در ماهشهر، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در خوزستان و با حمایت و همکاری دستگاه قضایی استان و شهرستان هندیجان محموله ۷۵۹ کیلویی مواد مخدر در هندیجان کشف شد.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتن این محموله را از افغانستان به خوزستان وارد کشور کنند عنوان کرد: این محموله قاچاق از مبدا حرکت، پیش از ورود به کشور زیر رصد اطلاعاتی قرار گرفت و نهایتا توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در شهرستان هندیجان کشف و ضبط شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان خاطر نشان کرد: این محموله قاچاق شامل ۴۷۰ کیلوگرم حشیش، ۲۳۹ کیلوگرم شیشه و ۵۰ کیلوگرم هرویین است.

وی در پایان از اشراف کامل دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی قدردانی کرد و گفت: با رصد دقیق و کامل همه عوامل ذکر شده، توزیع و پخش این محموله در کشور و استان خوزستان ناکام ماند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هندیجان نیز در باره جزییات این محموله کشف شده اظهار کرد: این میزان مواد مخدر در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و با رصد اطلاعاتی اداره کل اطلاعات، نیروی دریایی سپاه و فراجای استان و شهرستان هندیجان شناسایی و پس از دستور قضایی، کشف و ضبط شد.

فردوس افشون یادآورشد: تعدادی از متهمان پرونده متواری هستند که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری آنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب هندیجان با بیان اینکه مواد مخدر می‌تواند زمینه‌ساز و عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و جرایم از جمله طلاق، سرقت، نزاع و قتل ‌باشد، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک در این حوزه را به مراجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

مرجع / ایرنا
برچسب ها: مواد مخدر
:
:
:
آخرین اخبار