تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۲۷۸۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قاتلان مرحوم اکبر لیموچی در چنگ نیرو‌های امنیتی سپاه/۲ شرور به هلاکت رسیدند
روابط عمومی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان اعلام کرد: اشرار مسلح و سابقه‌داری که اکبر لیموچی از فعالان رسانه‌ای این شهرستان را به قتل رسانده بودند، در چنگ نیرو‌های امنیتی گرفتار شدند.
 روابط عمومی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان اعلام کرد: اشرار مسلح و سابقه‌دار شهرستان ایذه که در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ با خودروی ال ۹۰ با حمله به کافه‌ای در خیابان سلمان فارسی، اکبر لیموچی از فعالان رسانه‌ای این شهرستان را به قتل رسانده بودند، در چنگ نیرو‌های امنیتی گرفتار شدند.

بامداد امروز با شناسایی محل اختفاء و تردد اشرار مسلح و سابقه‌دار شهرستان ایذه دستور لازم برای دستگیری آن‌ها صادر شد که با مقاومت مسلحانه این افراد شرور مواجه و پس از تیراندازی متقابل ۲ نفر از این افراد به هلاکت رسیده و ۳ نفر دیگر دستگیر شدند.

همچنین در بررسی خودرو و محل اختفا این عناصر تعداد دو قبضه سلاح کلاشینکف و کلت کمری، یک سینه خشاب، ۴۰۰ عدد فشنگ جنگی و ۶ خشاب کشف و ضبط شد.

در بررسی خودرو و محل اختفا این عناصر تعداد دو قبضه سلاح کلاشینکف و کلت کمری، یک سینه خشاب، ۴۰۰ عدد فشنگ جنگی و ۶ خشاب کشف و ضبط شد.

 قاچاق مواد مخدر و ایجاد رعب و وحشت، اخاذی و تجاوز به‌عنف، اعمال منافی عفت، تیراندازی به‌سمت اموال و مغازه‌های مردم و آلوده کردن جوانان به مواد مخدر صنعتی از اقدامات این افراد بود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار