تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۲۷۸۴۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی | با یه چشم به‌هم زدن سایتت بارگزاری ‌می‌شه!
 
افزایش سرعت سایت وردپرسی چقدر هزینه داره؟

هیچچیز بهاندازه سایتی که دیر بارگزاری میشه، مشتریهای کسبوکار رو آزار نمیده. از طرف دیگه گوگل سرعت بارگزاری سایتها رو هم بررسی میکنه و اگه سایت شما در مدتی بیش از 3 ثانیه بارگزاری بشه، رتبه سایتتون کاهش پیدا میکنه. بههمیندلیله که خیلی از صاحبان کسبوکارها بهدنبال دریافت خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی هستن.

اما تعرفه این خدمات چقدره و آژانسهای دیجیتال مارکتینگ و متخصصان سئو سایت برای افزایش سرعت سایت، چه کارهایی انجام میدن؟ در این مطلب به این پرسشها پاسخ میدیم.


چرا باید برای خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی هزینه کنیم؟

یکی از مهمترین دلایل اهمیت سرعت سایت در اینه که وقتی سایت وردپرسی شما کند بارگزاری بشه، نرخ پرش سایت شما افزایش پیدا میکنه. یعنی شما هزینه زیادی رو صرف کردید تا در صفحات اول گوگل ظاهر بشید و مشتری، روی لینک صفحه سایت شما کلیک کرده اما وقتی میبینه باید کلی معطل بمونه تا صفحه بارگزاری بشه، از خیر اینکار میگذره و میره سراغ یه لینک دیگه! دقیقا! این یه فاجعه است!

از طرف دیگه سرعت سایت در بهبود رتبه سئو از نظر گوگل اهمیت داره. علاوهبراین، تاخیرهای بارگزاری اجزای صفحه هم در طول سفر مشتری در ارتباط با کسبوکار آنلاین شما تاثیر بسیار بدی داره و میتونه باعث کاهش فروش و درآمد کسبوکار بشه. بههمینخاطره که صرف هزینه برای افزایش سرعت سایت وردپرسی، درست مثل یه سرمایهگذاریه که باعث بهبود تجربه کاربری، افزایش رتبه سایت از نظر گوگل، کاهش نرخ پرش و افزایش فروش میشه.



تعرفه خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی چقدره؟

هزینه خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی به عوامل مختلفی بستگی داره. اول اینکه باید معلوم بشه چه عواملی باعث شدن که سایت شما دیر بارگزاری بشه. متخصصان سئو سایت برای حل مشکل، قبل از هر کاری، سایت شما رو بررسی میکنن تا ببین که مشکلات اون چیه. برای مثال هاستینگ ضعیف، یکی از مشکلاتیه که باعث کاهش سرعت سایت شما میشه و معمولا این مشکل در زمان استفاده از هاست اشتراکی پیش میاد.


بعضی از عوامل دیگه که ممکنه باعث کاهش سرعت لود صفحات سایت میشن، عبارتند از:

ریدایرکتهای غیر ضروری
موقعیت مکانی سرور
تصاویر غیر بهینه
استفاده از افزونههای سنگین و غیر ضروری


بعد از تعیین مشکلات حالا نوبت به این میرسه که شما چه خدماتی رو میخواید دریافت کنید، متخصص سئو سایت چقدر میخواد باید برای حل مشکلات زمان در نظر بگیره و چه خدماتی باید ارائه بشن. بههمینخاطره که آژانسهای دیجیتال مارکتینگ و متخصصان سئو سایت، پلنهای مختلفی رو با قیمتهای مختلف برای افزایش سرعت سایت در نظر میگیرن.



متخصصان چه کارهایی برای افزایش سرعت سایت وردپرسی انجام میدن؟

همونطور که توضیح دادیم، تعرفه خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی به نوع و میزان خدماتی بستگی داره که دریافت میکنیم. متخصصان سئو سایت برای افزایش سرعت بارگزاری صفحات سایت ما از روشهای مختلفی استفاده میکنن که بعضی از این اونا رو با هم مرور میکنیم.



استفاده از افزونههای کش سایت

افزونههای کش سایت باعث میشن که وقتی کاربر برای دومین بار به صفحهای از سایت شما مراجعه میکنه، صفحه دوباره از صفر بارگزاری نشه. چون بخشی از اون قبلا در حافظه پنهان وجود داره. بنابراین سرعت لود صفحه افزایش پیدا میکنه. از طرف دیگه هر کدوم از این افزونهها قابلیتهای بهینهسازی دیگهای هم دارن.


بعضی از افزونههای محبوب کش سایت وردپرسی عبارتند از:

افزونه WP-Optimize
افزونه WP Rocket
افزونه W3 Total Cache
افزونه Cache Enabler
افزونه Borlabs Cache
افزونه Comet Cache
افزونه FlyingPress
افزونه LiteSpeed Cache


استفاده از خدمات هاستینگ حرفهای

وقتی کاربری روی لینک یه صفحه از سایت شما کلیک میکنه، این درخواست به سرور و سپس به دیتابیس منتقل میشه و نتیجه کار، دوباره از دیتابیس به سرور منتقل میشه و در صورت تایید، نتیجه به کاربر نمایش داده میشه.

این انتقال دادهها به پردازش نیاز داره و سرعت پردازش هم وابسته به امکانات و ویژگیهای سروره. بههمیندلیله که سایت شما باید از خدمات هاستینگ مناسب برخوردار باشه. بنابراین، کارشناسان سئو سایت، پیشنهادهای لازم رو در این زمینه به شما ارائه میدن تا سرعت سایت شما افزایش پیدا کنه.

بهینهسازی فایلهای js و css

یکی از مهمترین خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی، بهینهسازی فایلهای js و css بهشمار میاد. بهینهسازی و فشردهسازی این کدها هم باعث بهبود تجربه کاربری میشه و هم زمان لازم برای بارگزاری صفحات سایت شما رو کاهش میده.
استفاده از سیستمهای توزیع محتوا
بسیاری از کسبوکارها از سرورهایی استفاده میکنن که در کشورهای خارجی مستقر هستن. اما فاصله زیاد سرور با مشتریان کسبوکار باعث کاهش سرعت سایت میشه. راهکار رفع این مشکل، استفاده از سیستمهای توزیع محتوا یا CDNهاست. وقتی از این سیستمها استفاده کنید، در زمان درخواست کاربر، سیستم توزیع محتوا، نتیجه درخواست رو از نزدیکترین CDN براش ارسال میکنه.


عدم بارگزاری مستقیم ویدیوها

در سایتهای وردپرسی این امکان وجود داره که شما از طریق HTML5، ویدئوها رو بهطور مستقیم به کاربران سایتتون نمایش بدید. با این حال این کار معایب زیادی داره که از جمله اونها میشه به اشغال پهنای باند، افزایش هزینهها و افزایش حجم فایلهای بکآپ اشاره کرد. کارشناسان سئو سایت برای حل این مشکل میتونن با استفاده از قابلیت Embed، از میزبانی سایتهای اشتراک ویدئویی استفاده کنن.



بهینهسازی تصاویر

استفاده از تصاویر حرفهای، زیبا و باکیفیت، یکی از روشهای موثر در افزایش جذابیت سایت و جذب کاربرانه. اما حجم زیاد تصاویر، سرعت بارگزاری صفحه رو افزایش میده. بنابراین یکی از مهمترین اقدامات کارشناسان سئو سایت، بهینهسازی و فشردهسازی این تصاویره. این افراد برای این اقدام از نرمافزارها و پلاگینهای مختلفی استفاده میکنن.



بهروزرسانی وردپرس

بهروزرسانی وردپرس در بازههای زمانی مختلفی انجام میشه. در هر بار بهروزرسانی، قابلیتهای جدیدی به این سیستم اضافه میشه و تغییراتی اعمال میشه. اما انجام بهروزرسانی برای سایت، از وظائف مدیران سایته. بنابراین کارشناسان سئو سایت، اعمال این بهروزرسانیها رو هم بررسی میکنن.


خدمات مقرونبهصرفه افزایش سرعت سایت وردپرسی در مجموعه بسازو


افزایش سرعت سایت باعث بهبود تجربه کاربری، افزایش رتبه سئو سایت و افزایش فروش میشه. تعرفه خدمات افزایش سرعت سایتهای وردپرسی هم به نوع و میزان خدماتی بستگی داره که از شرکتها و کارشناسان سئو سایت دریافت میکنید.
اگر بهدنبال دریافت خدمات حرفهبا تعرفه مقرونبهصرفه در این زمینه هستید، ما مجموعه بسازو رو به شما پیشنهاد میکنیم. بسازو مجموعهای فعال در زمینههای طراحی سایت، برنامهنویسی افزونههای وردپرس، افزایش سرعت سایت و بهینهسازیهاست. این مجموعه خدمات مختلف افزایش سرعت سایت رو هم با قیمت رقابتی و کیفیت بالا به شما ارائه میده. شما همچنین میتونید برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

برچسب ها: سرعت سایت ، وردپرس
:
:
:
آخرین اخبار