تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۷۸۰۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۶ موکب از سوی شهرستان شوش در مرز چذابه برپا می‌شود

 سرپرست فرمانداری شوش از برپایی ۱۶ موکب در مرز چذابه خبر داد و گفت: عملیات برپایی این موکب ها با بسیج امکانات و کمک دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم شوش در حال انجام است.

 محسن حویزه عصر امروز دوشنبه در نشست ستاد اربعین شهرستان شوش اظهار کرد: علاوه بر برپایی ۱۶ موکب در مرز چذابه از سوی مردم شوش برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، در شهر شوش نیز برنامه‌ریزی برای میزبانی از ده‌ها هزار زائر حضرت دانیال نبی (ع) در روز اربعین صورت گرفته است.

وی، راهپیمایی بزرگ اربعین را یک آماده‌باش برای ظهور منجی عالم بشریت دانست و گفت: با وجود توطئه‌های دشمنان برای کمرنگ نشان دادن این حماسه اما اقشار مختلف مردم حتی از ادیان مختلف هرسال پرشور از سال قبل در این حماسه بزرگ شرکت می‌کنند.

سرپرست فرمانداری شوش با تاکید بر هماهنگی کمیته‌های ستاد اربعین در این شهرستان از عملکرد و اقدامات آنها تجلیل کرد و خواستار شتاب بخشی به روند کارها و اتمام برنامه‌های پیش بینی شده تا قبل از اربعین شد.

حویزه در این نشست از شهرداری شوش و سازمان آب و برق خواست نسبت به لایروبی و زیباسازی ساحل رودخانه شاوور حد فاصل فرمانداری تا منطقه پایین دست اقدام و با تأمین روشنایی نیز این مسیر را برای استفاده خانواده‌ها آماده سازی کنند.

مرجع / مـهـر
برچسب ها: شوش
:
:
:
آخرین اخبار