تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۲۷۸۰۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳۴ هزار نفر در دزفول برای طرح نهضت ملی مسکن واجد شرایط هستند
  فرماندار ویژه دزفول گفت: ۳۴ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در دزفول واجد شرایط هستند که ساخت مسکن برای حدود پنج هزار نفر از آنها آغاز شده است.

علیرضا خردمند  افزود: زمین برای ۱۰ هزار نفر واجد شرایط در زیباشهر و آزادگان آماده شده که این طرح مرحله به مرحله در حال انجام است.
وی ادامه داد: برای بقیه متقاضیان نیز برنامه داریم و در زمین‌هایی که از نظر کارشناسی، قابلیت مسکن سازی دارند اقدام خواهد شد.
فرماندار ویژه دزفول با اشاره به اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به این شهرستان نیز گفت: در راستای مصوبات سفر هیات دولت به دزفول، یکهزارد و ۵۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد دانشکده نفت و شیمی دانشگاه جندی شاپور دزفول و چهار هزار میلیارد ریال
برای تکمیل ساختمان های دانشگاه علوم پزشکی و تعمیرات دانشگاه جندی شاپور اختصاص یافته.

وی با بیان اینکه اعتباراتی در حوزه راه ها و فاضلاب اختصاص یافته ولی هنوز وارد فاز اجرایی نشده است، افزود: ساخت کتابخانه مرکزی دزفول از ۱۲ سال پیش آغاز شده ولی به علت نبود اعتبار متوقف شده بود که اعتباری برای ساخت این کتابخانه نیز درنظر گرفته شد.
خردمند با اشاره به اینکه جاده سازی و عملیات آبرسانی در احمدفداله در حال انجام است، اظهارکرد: برای رفع موانع تولید اقدامات خوبی انجام شده است و در تلاش هستیم که مشکلات سرمایه گذاران را کاهش دهیم تا شرایط برای سرمایه گذاری فراهم شود.
وی درخصوص مشکل برق واحدهای صنعتی شهرستان دزفول نیز گفت: به طور جدی پیگیر احداث نیروگاه برق در دزفول هستیم.

فرماندار ویژه دزفول درخصوص حضور میدانی و شنیدن مشکلات شهروندان در مناطق مختلف نیز گفت: تلاش بر این است سرکشی و بازدید از مناطق مختلف به منظور رفع مشکلات با عدالت همراه باشد چراکه با این سرکشی‌ها مشکلات مشخص می‌شوند و نسبت به پیگیری و رفع آنها اقدام می‌شود.
مشکل برق روهینا جنوب در دست پیگیری است
خردمند درخصوص مشکل قطع برق در مناطق مختلف به ویژه صنایع اظهارکرد: توزیع برق مشکلی کشوری است؛ برق شرکت فولاد روهینا جنوب دزفول از نیروگاه اصفهان تامین می‌شود.

وی ارائه برق مورد نیاز به واحدهای صنعتی را موجب ارتقای خدمات رسانی و تولید دانست و افزود: برای تامین برق نیازمند مدیریت بهتری هستیم.

فرماندار ویژه دزفول گفت: در حال حاضر برق خانگی با خاموشی صنعتی تامین می‌شود البته طی روزهای اخیر گرمای کشور موجب مصرف زیاد برق شد که امیدواریم با کاهش دما وضعیت بهبود یابد.

واحدهای صنعتی شهرستان دزفول نسبت به قطعی برق و خسارت وارد شده به آنها در ایام گرم سال اعتراض دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار