تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
کد خبر: ۲۷۷۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل استاندارد خوزستان:
استاندارد خدمات پس از فروش خودرو و لوازم خانگی انرژی‌بر اجرایی می‌شود
مدیرکل استاندارد خوزستان: استاندارد خدمات پس از فروش خودرو و لوازم خانگی انرژی‌بر اجرایی می‌شود

  مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: استاندارد خدمات پس از فروش خودرو و خدمات پس از فروش لوازم خانگی انرژی‌بر از آبان ماه امسال به عنوان استاندارد اجباری، اجرایی خواهد شد.

علی داوودی  اظهار کرد: خدمات پس از فروش خودرو و لوازم خانگی انرژی‌بر از جمله مواردی است که برای مردم بسیار حائز اهمیت است و بعضا مشکلاتی در این خصوص وجود دارد که باید تحت یک رویه درست مورد بررسی قرار بگیرند و خدمات در یک چارچوب صحیح ارایه شوند.

وی افزود: با توجه به این مهم سازمان استاندارد به این مباحث ورود کرده است زیرا این موارد از جمله مقوله‌های مورد انتظار مردم است.

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: استاندارد خدمات پس از فروش خودرو و خدمات پس از فروش لوازم خانگی انرژی‌بر از آبان ماه امسال به صورت استاندارد اجباری در دستور کار قرار گرفته است و اجرایی خواهد شد.

داوودی عنوان کرد: این مباحث برای اولین بار است که سازمان استاندارد به آن‌ها ورود کرده است و امیدواریم با توجه به استانداردهایی که در این خصوص تعریف می‌شود شاهد بهبود و ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده در این حوزه‌ها باشیم.

وی افزود: مواردی که مشمول استاندارد می‌شوند، به عنوان یک حق و مطالبه مردم مطرح شده و اداره کل استاندارد استان نیز پیگیر این حقوق خواهد بود تا بهترین سطح خدمات برای مردم ارائه شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار