تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۲۷۷۸۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۰۶ نفر برای انتخابات نمایندگی‌ مجلس در دزفول ثبت نام کردند
  فرماندار ویژه دزفول گفت: ۱۰۶ نفر تا پایان روز پنجم مهلت پیش ثبت نام، برای دوازدهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس در دزفول ثبت نام کرده‌اند.

علیرضا خردمند افزود: ستاد انتخابات دزفول همزمان با کل کشور از ۱۵ مردادماه با دستور وزیر کشور، فرآیند انتخابات را آغاز کرد و نخستین نشست ستاد انتخابات در دزفول برگزار شد.

وی ادامه داد: مهلت پیش ثبت نام اینترنتی برای نامزدهای انتخابات مجلس تا فردا است که درصورت تمدید نشدن وارد استعلام اولیه خواهد شد.

فرماندار ویژه دزفول گفت: مشخصات شناسنامه‌ای، مدارک تحصیلی، وضعیت نظام وظیفه، ۲ تابعیتی بودن و سابقه کاری نامزدهای ثبت نام شده در این مرحله بررسی می‌شوند.

وی افزود: نامزدها باید هشت سال سابقه استخدام در شرکت‌های دولتی یا خصوصی داشته باشند ضمن اینکه استعفای افراد نیز بررسی می‌شود.

خردمند بیان کرد: بعد از گذشت این مرحله، اسامی افراد تایید شده ارسال و از شهریورماه هیات اجرایی تشکیل می‌شود و بعد از آن هیات اجرایی بررسی‌های محلی را انجام خواهد داد و تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود.

وی افزود: تا روز پنجم مهلت پیش ثبت نام، ۱۰۶ نفر برای ثبت نام در انتخابات نمایندگی مجلس دزفول ثبت نام کرده‌اند که با این آمار، دزفول دومین شهر استان از نظر تعداد ثبت نامی است.

فرماندار ویژه دزفول با اشاره به اینکه هنوز تعداد صندوق‌های رای و عوامل اجرایی مشخص نیست، از نخبگانی که احساس می‌کنند باید در عرصه انتخابات حاضر شوند تقاضا کرد برای دوازدهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات اظهار امیدواری کرد مردم انتخاب خوبی داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب کنند ضمن اینکه ما نیز تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم خواهیم داشت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌صورت همزمان در روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار