تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۲۷۷۸۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایندگان مجلس از کار‌های نمایشی خودداری کنند

امام جمعه موقت اندیمشک گفت: نمایندگان مجلس، باید‌ها و نباید‌های قانون‌گذاری را که مقام معظم رهبری فرمودند، بپذیرند و اجرا کنند و از لابی‌گری و تشکیل تیم و گروه برای انجام منویات خود پرهیز کنند.

حجت‌الاسلام احمد محمدیان امام جمعه موقت اندیمشک، ضمن تقدیر از فرماندهی انتظامی و حوزه قضایی شهرستان در پلمب چند مغازه و باشگاه هنجارشکن گفت: امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و همچنین برخورد با تولیدی‌های البسه زننده، تولید و تهیه کنندگان فیلم‌های سینمایی که اشاعه گناه و فرهنگ سازی غلط می‌کنند، صورت گیرد.

او می‌گوید: پیگیری مطالبات پیرامون تور‌های تفریحی و گردشگری هنجارشکن به پشتوانه مردم و همت ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر به دستگاه قضایی رسیده و انتظار داریم برخورد مناسبی صورت گیرد تا مردم مؤمن دلگرم‌تر شوند.

حجت‌الاسلام محمدیان گفت: بدحجابی‌ها و بی‌حرمتی به مُحجبه‌ها در مسیر براندازی نظام حرکت می‌کنند مردم، امر به معروف لسانی را فراموش نکنند و مسئولان نیز خود و خانواده‌هایشان در تراز یک مدیر و خانواده مسئول در نظام شیعی باشند که قالباً همین‌گونه است، ولی مسئولی که رعایت نکند و خانواده‌اش از این امر کوتاهی کند یا باید خود و خانواده را تغییر دهد و یا از این مسند جدا شود.

امام جمعه موقت اندیمشک می‌گوید: متأسفانه با وجود جلسات متعدد جهت جلوگیری از بدحجابی در ادارات، به این امر، عمل کافی صورت نگرفته و کارکنان موظف به رعایت حجاب کامل هستند.

او گفت: از ۱۶ مرداد تا ۲۲ مردادماه مهلت پیش ثبت‌نام کاندیداتوری مجلس است که تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند و این مشارکت حاکی از وجود روح مردم سالاری دینی و آزادی عملی در جامعه ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمدیان ادامه داد: کسانی که می‌خواهند مدال افتخار وکالت مردم را داشته باشند باید قبل از ورود به این عرصه مطالبی را مد نظر قرار دهند و بدانند اصل در نمایندگی مجلس، قانون‌گذاری است و مسائل دیگر نباید بر اصل بچربد.

امام جمعه موقت اندیمشک، ادامه داد: نمایندگان مجلس وکیل مردم هستند و موکل باید از آرا وکیل با خبر باشد و در همین راستا، شفاف‌سازی آرا را جزو برنامه‌های خود قرار دهند.

به گفته این مقام مسئول نمایندگان در انتصابات دخالت نکنند و اگر از باب مشورت وارد شدند به دنبال استفاده از ابزار‌های دیگر برای به کرسی نشاندن حرف‌های خود نباشند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار