تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۲۷۴۷۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمل بار شهری و بین شهری در کمترین زمان
 شاید برای بسیاری از افراد پیش آمده باشد که نیاز به خدمات باربری و حمل و نقل کالا به صورت درون شهری و یا بین شهری داشته باشند و قصد انتقال حجم کمی از وسایل یا حجم زیادی از محموله های تجاری و صنعتی را داشته باشند.

در این موارد ، شرکت های باربری و حمل و نقل برای جابجایی محموله ها مورد استفاده قرار میگیرند و انتقال محموله های مختلف را انجام خواهند داد. اما اعتماد به شرکت های باربری نیز کار دشواری است . تعداد فراوانی شرکت حمل و نقل و باربری که اطلاعی از مجاز بودن یا نبودن آنها نیز وجود ندارد.

از آنجایی که خدمات باربری و حمل و نقل شهری و بین شهری به صورت همه روزه مورد نیاز بسیاری از هموطنان گرامی است تصمیم به معرفی یکی از بهترین و قدیمی ترین باربری های تهران گرفتیم تا خدماتی مناسب و با بهترین کیفیت را تجربه کنید.

در این مقاله به بررسی خدمات شرکت باربری و حمل و نقل آنی بار می پردازیم و با خدمات آن آشنا می شویم.

خدمات حمل بار آنی بار

شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار با بیش از 35 سال سابقه در ارائه خدمات باربری در کشور و از مبداء تهران به صورت همه روزه با رزومه ای قابل قبول و با اخذ تمامی مجوز های لازم آماده ارائه خدمات به هموطنان می باشد.

شرکت حمل و نقل آنی بار برای انتقال محموله ها به صورت درون شهری و بین شهری به صورت حرفه ای با انواع خودروهای باربری همه روزه سرویس های حمل و نقل را برای همه نقاط کشور در اختیارتان قرار میدهد.

شرکت باربری آنی بار از بهترین بیمه نامه برای انتقال محموله های شما استفاده می نماید که امنیت محموله و سرمایه شما نیز تامین خواهد شد.



استفاده از انواع خودروی باربری در آنی بار



آنی بار به عنوان یکی از بهترین و قوی ترین شرکت های حمل و نقل در کشور انواع خودروهای باری را برای انتقال محموله ها در اختیار شما قرار میدهد. همین موضوع سبب شده است که امکان سرویس دهی برای نقاط مختلف و انتقال انواع مختلفی از محموله ها امکانپذیر باشد.

خودروهای باربری که در مجموعه آنی بار مورد استفاده قرار میگیرند به صورت زیر می باشند :



  • انواع کامیون

  • خاور و ایسوزو

  • انواع تریلی

  • نیسان وانت





این خودروهای باربری هریک دارای توان حمل بار متفاوتی هستند و برای مقاصد خاصی مورد استفاده قرار میگیرند . در ادامه به بررسی شرایط و نحوه استفاده از خودروهای باری می پردازیم . اگر به مشاوره تخصصی برای انتخاب خودروی باری نیاز دارید با شماره 57669-021 در تماس باشید.





حمل بار با تریلی



یکی از بهترین خودروهای باری که امکان انتقال محموله های مختلف را با کمترین هزینه برای شما فراهم می نماید تریلی است. تریلی ها برای انتقال کالاهای و محموله ها در حجم و وزن زیاد مناسب هستند. برای حمل بار با تریلی باید به این نکته توجه داشت که تریلی ها دارای انواع مختلفی هستند و هریک از آنها برای انتقال نوع خاصی از محموله ها مورد استفاده قرار میگیرد .

تریلی های آنی بار به صورت زیر هستند :



  • تریلی کفی

  • تریلی چادری

  • تریلی کمپرسی

  • تریلی یخچالدار

  • تریلی کمرشکن





این تریلی ها به صورت استاندارد توان حمل بار تا 23 تن را دارند اما کمرشکن تا 70 تن نیز قابلیت بارگیری و حمل کالا دارد که در موارد خاصی مورد استفاده قرار میگیرد.

برای حمل بار با تریلی می بایست از نوع محموله و شرایط آن اطلاعات کامل داشت و به صورت کامل با انواع تریلی ها نیز آشنایی داشته باشید . در صورتی که اطلاعات کافی در خصوص انواع تریلی ندارید می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و از طریق کارشناسان مجموعه آنی بار حمل و نقل محموله خود را انجام دهید.







حمل بار با کامیون توسط آنی بار



کامیون ها نیز از خودروهای باربری هستند که به صورت همه روزه برای ارسال محموله های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند . کامیون ها از نظر ابعادی کوچکتر از تریلی ها هستند و توان حمل بار کمتری نیز دارند.

برای حمل بار با کامیون نیز باید به صورت کامل از شرایط و انواع کامیون ها اطلاعات کافی داشت تا انتخاب درستی برای انتقال محموله ها داشته باشیم.

کامیون های آنی بار به صورت زیر می باشند :



  • کامیون 10 تن

  • کامیون 15 تن

  • کامیون 911



اگر قصد دارید با کامیون محموله ای را منتقل کنید بهتر است قبل از هر کاری با شماره 57669-021 در تماس باشید و از طریق مشاوره با کارشناسان اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.



حمل بار با ایسوزو و خاور



یکی از خودروهای باری که برای انتقال محموله های نیمه سنگین استفاده می شود خاور و یا کامیونت ایسوزو است. این خودروی باری توان حمل بار تا 4 تن را دارد و برای حمل محموله های صنعتی ، شخصی و اثاثیه مورد استفاده قرار میگیرد.

برای حمل بار با خاور می توانید همه روزه از خاور ورباز و مسقف استفاده نمایید. این خودروی باربری از همه نقاط کشور در اختیار شما قرار میگیرد.

خاور ها نیز به صورت کامی تحت پوشش بیمه نامه قرار دارند و انواع محموله ها را بارگیری می نمایند.



حمل و نقل اثاثیه و لوازم خانه به نقاط مختلف کشور



یکی از خدماتی که مجموعه انی بار در اختیار شما قرار میدهد ، خدمات اثاث کشی و حمل و نقل لوازم منزل میباشد که بصورت حرفه ای و کاملا تخصصی با کمترین هزینه به شما عزیزانم ارائه خواهد شد.

برای خدمات اثاث کشی ، انی بار تنها از استان تهران و البرز خدمات را در اختیار شما قرار میدهد که با بهره مندی از بهترین تیم کارگری که کاملا آموزش دیده هستند ، می تواند در اسرع وقت اثاثیه شما را بارگیری و به سمت شهر مورد نظر ارسال نماید.



برای حمل و نقل اثاثیه ، از کامیونت های مسقف سایز بزرگ استفاده میشود که بصورت کامل برای اثاث کشی تجهیز شده اند. برای محافظت از اثاثیه نیز بسته بندی با استفاده از نایلون حباب دار ، سلفون ، موکت و پتو انجام میشود.


images_1687162846_64900fde979f6.jpg

مشاوره رایگان برای حمل بار و کالا

آنی بار بهترین و حرفه ای ترین مشاوران را برای حمل بار در سراسر کشور در اختیار شما قرار می دهد.

مشاوره دقیق و حرفه ای علاوه بر کاهش هزینه باربریبرای شما سبب حفظ سلامت و ارسال صحیح بار در کمترین زمان می شود.

 

کارشناسان آنی بار در خصوص موضوعات زیر به شما مشاوره رایگان می دهند :

  1. استعلام کرایه کامیون و تریلی و کامیونت و نیسان

  2. بیمه نامه مناسب بر اساس نوع و ارزش بار

  3. حمل بارهای ترافیکی و عادی

  

در نهایت ؛ شما می توانید درخواست باربری به شهر مورد نظرتان را در کمترین زمان ممکن از تمامی نقاط کشورثبت نمایید.

خدمات حمل و نقل سراسری در کشور به صورت تخصصی با کمترین نرخ کرایه و با بهترین بیمه نامه و بارنامه معتبر دولتی توسط شرکت آنی بار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برای مشاوره با کارشناسان تنها کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و یا از طریق وبسایت آنی بار ثبت سفارش خود را انجام دهید. 

برچسب ها: حمل و نقل ، تریلی ، باربری
:
:
:
آخرین اخبار