تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۷۴۶۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گل گیس، بهترین آموزشگاه اکستنشن مو در تهران
آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین دوره‌ آموزش اکستنشن مو را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.
 آنهایی که موهایی کم پشت، نازک یا کوتاه دارند و دوست دارند موهایی بلند و پرپشت داشته باشند، می‌توانند از اکستشن مو استفاده کنند. اکستنشن مو بسیار پرطرفدار است و در آن با روش‌های مختلف موهای طبیعی یا مصنوعی به موهای شما متصل می‌شود. به این ترتیب موهایی زیباتر، پرپشت تر و جذاب تر در هر رنگ و اندازه‌ای که بخواهید خواهید داشت.

در میان لاین‌های مختلف آرایشگری، اکستنشن مو یکی از رشته‌های آرایشگری پرطرفدار است که نیاز به سرمایه زیادی نداشته و می‌تواند شما را به درآمد بالا برساند. ولی لازم است که برای موفقیت در این رشته متخصص شوید. برای حرفه‌ای شدن، در قدم اول باید در یک دوره آموزش اکستنشن مو شرکت کرده و مدرک معتبر بگیرید. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره این مسیر در اختیار شما قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید. 

اکستنشن مو- آموزشگاه آرایشگری گل گیس

اکستنشن مو چیست؟

اکستنشن مو یک راه عالی و ساده برای تغییر حجم، طول و رنگ موهایتان در عرض چند دقیقه است. در صورتی که با نازک شدن تارموها دست و پنجه نرم می‌کنید یا موهایتان به هر دلیل خیلی کوتاه است و یا می‌خواهید بدون ایجاد تغییر جدی در موهایتان یک مدل مو یا رنگ موی جدید را امتحان کنید؛ اکستنشن مو بهترین انتخاب است.

اکستنشن‌ها در جنس، رنگ و اندازه‌های مختلف وجود دارند و مانند موهای طبیعی‌تان باید به آنها رسیدگی کنید. برای چسباندن آنها به موهای شما روش‌های مختلفی وجود دارد که در دوره‌های آموزشی مرتبط به خوبی آنها را یاد می‌گیرید.

دوره آموزش اکستنشن مو

برای ورود به حوزه تخصصی اکستنشن مو، باید حتما در یک دوره آموزشی معتبر شرکت کنید. دوره‌ای که پس از آن مدرک فنی حرفه‌ای معتبر دریافت کرده و با اعتبار وارد بازارکار شوید.

در دوره آموزش اکستنشن مو، انواع روش اکستنشن مو به روش بافت، با استفاده از کراتین و انواع چسب مو، انجام اکستنشن مو با رینگ، خطی یا لاینی، انجام اکستنشن مو با دوخت،  اکستنشن مو لیزری ، ریمو اکستنشن مو و بسیاری مباحث دیگر به هنرجویان یاد داده می‌شود.

نکات مهم در انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری معتبر

آموزشگاه‌های آرایشگری زیادی در کشور هستند که انواع دوره‌های آموزش آرایشگری را برگزار می‌کنند. اما مسلم است که همه آنها از کیفیت مشابهی برخوردار نیستند. برای انتخاب بهترین آموزشگاه اکستنشن مو نکاتی را باید در نظر بگیرید که در ادامه مهم ترین آنها برای شما آورده شده است:

استفاده از مربیان حرفه‌ای و مجرب

در هر آموزشگاه آرایشگری، مربی یکی از ارکان اصلی به حساب می‌آید. یک مربی مجرب و توانمند است که می‌تواند دانش و تخصص عالی و به روز خود را با تجربه‌ای که دارد آمیخته کرده و  به طور کامل به شما منتقل کند. پس حتما سابقه و تخصص مربیان آموزشگاه را بررسی کنید.

ارائه سرفصل‌های مهم و استاندارد

دوره‌های آموزشگاه آرایشگری باید مطابق با سرفصل‌های اعلام شده سازمان فنی حرفه‌ای باشند. در این صورت است که یک آموزش اصولی داده شده و هنرجویان برای آزمون نهایی هم به خوبی آماده می‌شوند.

وسایل اکستنشن مو - آموزشگاه آرایشگری گل گیس

استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و باکیفیت

داشتن مواد، ابزار و تجهیزات مناسب و باکیفیت، برای یک آموزشگاه آرایشگری معتبر ضروری است. برای اینکه شما بتوانید آموزش اصولی ببینید، باید ابزار و وسایل لازم را در اختیار داشته باشید، به خوبی آنها را شناخته و بتوانید به درستی از آنها استفاده کنید.

وجود شرایط تمرین روی مدل

داشتن دانش و اطلاعات صرف برای اکستنشن مو کافی نیست، کار عملی و تمرین و تکرار بسیار مهم است. در آموزشگاه آرایشگری باید شرایطی فراهم باشد که شما بتوانید آنچه را آموخته‌اید، روی مدل مصنوعی و زنده پیاده کنید. با این روش اشکالات کار خود را زیرنظر مربی می‌توانید رفع کنید.

وجود دوره کارآموزی پس از آموزش

پس از پایان سرفصل‌های آموزشی، آموزشگاه باید بتواند شرایطی فراهم کند که به صورت کارآموز مدتی فعالیت کنید. این دوره بسیار به آماده شدن شما برای ورود به بازارکار کمک می‌کند. این به نوعی پشتیبانی حرفه‌ای از هنرجویان محسوب می‌شود.

 

گل گیس، بهترین آموزشگاه اکستنشن مو در تهران

آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین دوره‌ آموزش اکستنشن مو را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

بهترین آموزشگاه اکستنشن مو در تهران- گل گیس

خانم لیلا خانی، مدیر آموزشگاه آرایشگری گل گیس، از سال 1393 کار خود را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و با مدیریتی موفق و درخشان، یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه تهران را ساخته‌اند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آموزش اکستنشن مو، به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید. 

:
:
:
آخرین اخبار