تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۷۴۰۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهترین برند خردکن برقی در بازار کدام است؟
معرفی بهترین برندهای خردکن برقی خانگی مناسب برای کسانی که به دنبال خرید بهترین مارک خردکن برای آشپزخانه خود هستند.
 امروزه خردکن به یک وسیله کاربردی در آشپزخانه تبدیل شده است. خردکن‌ها در برندها و قابلیت‌های مختلف تولید شده‌اند که به کمک آن‌ها می‌توانید مواد غذایی را در کمترین زمان خرد و پوره کنید و حتی برخی خردکن‌ها قادر هستند تا شما را در تهیه اسموتی و آبمیوه یاری کنند.

اگر شما هم قصد خرید خردکن را دارید، قطعا این سوال برایتان پیش آمده است، که بهترین مارک خردکن در بازار کدام است؟ در ادامه با شما هستیم تا پاسخ به این سوال را برای شما بیان کنیم. در هنگام خرید خردکن به ویژگی‌های زیر دقت کنید.

خردکن برقی

جنس بدنه و محفظه

محفظه خردکن یکی از بخش‌هایی است که باید به آن دقت کنید. محفظه برندهای موجود در بازار معمولا از جنس شیشه یا پیرکس ساخته شده‌اند که علاوه بر زیبایی دارای مقاومت خوبی هستند و باید بدانید که خردکن‌ با محفظه پیرکس، مقاومت بالاتری نسبت به محفظه شیشه‌ای دارد.

قدرت موتور

از مهمترین بخش‌های خردکن که آن را به یک دستگاه قدرتمند تبدیل می‌کند، موتور است. موتور خردکن‌‌ها معمولا با توان 150 تا 500 وات ساخته شده‌اند که در برخی برندها دارای تنظیم سرعت هستند. فراموش نکنید اگر دنبال خردکن قدرتمند هستید حتما به توان مصرفی (قدرت موتور) آن دقت کنید.

تیغه‌ها

اصلی‌ترین وظیفه در خردکن بر عهده تیغه‌‌هاست. تیغه خردکن‌‌های موجود در بازار معمولا از دو جنس استیل ضدزنگ یا تیتانیوم ساخته شده‌اند و به صورت 4 تیغه و 6 تیغه در بازار به فروش می‌رسند. دقت داشته باشید که بهترین نوع تیغه، تیغه تیتانیومی است که از مقاومت بالایی برخوردار است و کند نمی‌شود.

بهترین مارک خردکن 

در ادامه به معرفی برترین برندهای خردکن می‌پردازیم:

خردکن بوش

یکی از برندهای معروف لوازم خانگی، برند بوش است که در زمینه تولید خردکن نیز فعالیت می‌کند. خردکن‌های بوش دارای ظرفیت‌های مختلف هستند. قدرت موتورخردکن‌های بوش بین 200 تا 400 وات و دارای 2 تیغه استیل هستند و معمولا برای خردکردن موادغذایی، سبزیجات و میوه‌جات گزینه مناسبی هستند.

خردکن میگل

خردکن‌های میگل دارای محفظه شیشه‌ای و ظرفیت‌های مختلفی هستند. موتور این نوع خردکن با توان 400 وات و دارای 2 تیغه استیل هستند که برای مصارف خانگی ساخته شده‌اند.

خردکن گاستروبک

گاستروبک، خردکن‌های خود را با بدنه پیرکس و ظرفیت‌های مختلف تولید کرده است. قدرت موتور در این برند، 400 وات و دارای 6 تیغه استیل اس. علاوه بر موارد ذکر شده قابلیت تنظیم سرعت نیز در خردکن‌های گاستروبک وجود دارد. خردکن‌های این برند برای خردکردن مواد غذایی، میوه، سبزیجات و ماهی گزینه مناسبی قابل استفاده است.

خردکن فیلیپس

خردکن‌های فیلیپس با موتور 500 واتی و 2 تیغه استیل یکی از برندهای موجود در بازار است. محفظه خردکن در این برند محدود طراحی شده است و برای خردکردن مواد غذایی، سبزی و آجیل گزینه مناسبی است.

خردکن باریتون

خردکن باریتون

باریتون یکی از برندهای معروف و باکیفیت در بازار لوازم خانگی است که در زمینه تولید خردکن نیز فعالیت می‌کند.

خردکن باریتون دارای محفظه پیرکس ضخیم و ظرفیت‌های مختلف هستند. این خردکن‌های دارای 2 و 3 تیغه از جنس تیتانیوم هستند که مقاومت بالایی دارند. موتور خردکن باریتون از نوع بدنه مسی و با قدرت 500 وات طراحی شده است که در بین برندهای مشابه از قدرت بالاتری برخوردار است. به کمک خردکن باریتون می‌‌توانید گوشت، مرغ، ماهی، میوه‌جات، سبزیجات و حتی یخ را به راحتی خرد کنید.

جمع بندی

اگر شما هم قصد خرید خردکن دارید به قدرت موتور، جنس تیغه، جنس محفظه و نوع گارانتی دقت کنید. همچنین لازم است تا خردکن خود را از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های رسمی برندهای ذکر شده خریداری کنید تا از صحت و ضمانت اصالت کالای خود مطمئن شوید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
0
0
مطلب بسیار خوبی بود. از بین برندهایی که در اینجا ذکر شده به نظر من باریتون بهتر از بقیه هست. نسبت به قیمتی هم که دارد، اصولا به صرفه تر هم هست. اما از برند میگل هم نباید گذشت. من چای ساز میگل خریدم و بسیار راضیم اما قیمت بیشتری نسبت به باریتون داره. تجربه شخصیم رو بخوام بهتون بگم قطعا برند باریتون رو بهتون معرفی میکنم.
:
:
:
آخرین اخبار