تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۷۳۶۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف بیش از 11 هزار انواع سلاح در خوزستان
فرمانده پیشین نیروی انتظامی استان خوزستان از کشف ۱۱ هزار و ۱۷۸ نوع سلاح و ۳۲۹ هزار فشنگ در سالهای گذشته خبر داد.
 همزمان با سالروز ولادت فرخنده و خجسته هشتمین اختر تابناک سپهر امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) آیین معارفه فرمانده جدید انتظامی استان خوزستان برگزار شد.

در این آیین سردار سید محمد صالحی فرمانده پیشین انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: از تمام همکارانم در مجموعه نیروی انتظامی تشکر می‌کنم که در انجام وظایف خود به خوبی عمل کردند.

وی با بیان اینکه خوشحالم که دوره‌ای از عمرم با مردمان استان خوزستان سپری شد تصریح کرد: در این مسئولیت خطیر از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکردیم و با توکل بر خدا و همکاری کارکنان استان، سعی کردیم آرامش و امنیت مردم استان تامین شود.

فرمانده پیشین انتظامی استان خوزستان بیان کرد: کشفیات ۱۱ هزار و ۱۷۸ نوع سلاح و ۳۲۹ هزار فشنگ، انهدام باند قاچاق، کشف ۲۴ هزار کیلو مواد مخدر، دستگیری باندهای قاچاق و وحدت اقوام از اقدامات مهم نیروی انتظامی در زمان چند سال اخیر بود.

وی عنوان کرد: در زمان اربعین حسینی سال گذشته، ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار زائر در سامانه ثبت نام کردند که اتفاق بسیار بزرگی بود و برقراری نظم در مرزهای شلمچه و چزابه از مهمترین دستاوردهای ما در سال های اخیر بود.

صالحی اضافه کرد: همدلی و هم افزایی مردم استان و به ویژه اعضای شورای تامین باعث شد که در ایام اغتشاشات، وضعیت سفیدی داشته باشیم.

فرمانده پیشین انتظامی استان خوزستان گفت: از همراهی و کمک مردم استان به ویژه عشایر خوزستان تشکر می‌کنم همچنین جا دارد از مساعدت استاندار و نماینده ولی فقیه در خوزستان که در پیشبرد اهداف نیروی انتظامی به ما کمک کردند، تشکر کنم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار