تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۲۷۳۶۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نظارت دقیق بر نانوایی‌های آزاد پز ضروری است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: علاوه بر تصویب ۲۶ واحد امروز، مجوز واحدهای جدید نیز در دستور کار است که بصورت مرحله ای به واحدهای نانوایی اهواز خصوصاً در مناطق هدفی که به لحاظ سرانه جمعیت نانوایی های کمتری دارند، اضافه گشته و در این مرحله نیز ۱۰ واحد دیگر اضافه گردد.

نظارت دقیق بر  نانوایی‌های آزاد پز ضروری است
  محمد راضی جلالی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، امروز اولین جلسه ی کمیته فنی گندم، آرد و نان استان به ریاست محمد راضی جلالی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری خوزستان و با حضور اعضای کمیته، در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.
راضی جلالی در این نشست گفت: اولویت باید سلامت و بالا بردن سطح بهداشت مردم باشد، زیرا یکی از منابع شیوع بیماری بخصوص در فصول گرم سال، مراکز خبازی هستند که لازم است دستگاههای ذیربط نظارت جدی را داشته باشند تا واحدهایی که ایرادات ساختاری دارند، ایرادات را برطرف کرده و در ارائه مجوزهای جدید این موضوع باید بعنوان یک اصل در نظر گرفته شود.
وی افزود: علاوه بر تصویب ۲۶ واحد امروز، مجوز واحدهای جدید نیز در دستور کار است که بصورت مرحله ای به واحدهای نانوایی اهواز خصوصاً در مناطق هدفی که به لحاظ سرانه جمعیت نانوایی های کمتری دارند، اضافه گشته و در این مرحله نیز ۱۰ واحد دیگر اضافه گردد.
محمد راضی جلالی در خصوص واحدهای آزاد پز بیان کرد: لازم است نظارت دقیق بر خرید واحدهای خبازی آزاد پز از سامانه صورت پذیرد و با آن دسته از واحدهایی بجای خرید از سامانه، از منابع دیگر خرید می کنند، برخورد جدی و قانونی صورت پذیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار خوزستان افزود: شرکت در نمایشگاه تجهیزات پخت نان که از شانزدهم لغایت نوزدهم خردادماه در شیراز برگزار خواهد شد، با توجه به گستردگی علوم و رشد تکنولوژی موجب خواهد شد که با کاهش دخالت دست در پخت نان، بهداشت نان بیشتر رعایت شده و باعث افزایش بهره وری و کم شدن دور ریز نان شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار