تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۲۷۳۶۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رگبار پراکنده و رعد و برق بهاری دربرخی نقاط خوزستان
  مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق نقطه‌ای و بهاری در برخی نقاط استان برای امروز و فردا پیش‌بینی می‌شود.

  محمد سبزه زاری بیان‌کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی طی امروز و فردا در ساعاتی بالا بودن ضرایب ناپایداری را در استان نشان می‌دهد که احتمالا سبب رشد ابرهای جوششی و احتمال رگبار پراکنده و رعد وبرق نقطه‌ای و بهاری در ارتفاعات شمالی و شرقی استان خواهد شد.

وی افزود: پدیده غالب تا آخر هفته جاری در استان وزش باد متوسط تا نسبتا شدید همراه با تندباد لحظه‌ای به ویژه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان است و با توجه به شدت وزش باد، احتمال وقوع گرد و غبار موقتی و محلی دور از انتظار نیست؛ شمال خلیج فارس نیز تا اواخر روز جمعه مواج است.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه و گتوند با ۴۶.۱ و ایذه با ۱۹.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را داشتند و حداقل دمای اهواز ۲۹ و حداکثر ۴۵.۳ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به وزش باد و احتمال وقوع گرد و غبار از بعد از ظهر روز یکشنبه تا جمعه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار