تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۷۳۲۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیش بینی باران و وزش باد در مناطق مرتفع خوزستان
 مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا روز شنبه به علت شاخص‌های بالای ناپایداری انتظار رگبار و رعد و برق و وزش باد درمناطق مرتفع خوزستان را خواهیم داشت.

 محمد سبزه زاری روز پنجشنبه افزود: تا روز شنبه به علت عبور موج ضعیف بارشی و شاخص‌های بالای ناپایداری انتظار رشد ابر و و رگبار و رعد و برق و وزش بادهای متوسط تا شدید در مناطق مرتفع شمالی، شمال شرقی و شرقی استان را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین وزش بادهای متوسط تا شدید و احتمال برخاستن گرد و غبار موقتی همراه با احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق در مناطق مرکزی، جنوبی و غربی پیش بینی می‌شود.

سبزه زاری با بیان اینکه طی امروز شمال خلیج فارس مواج خواهد بود، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته اهواز با ۴۵.۸ و ایذه با ۱۹.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۵.۸ و حداقل ۳۰.۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان روز گذشته نیز در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه جدید بارشی، وزش باد و گرد و خاک محلی از ظهر روز پنجشنبه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرد.

همچنین بر اساس اعلام سامانه پایش هوای کشور امروز هوای شهرستان ماهشهر بسیار ناسالم و هوای چهار شهرستان دیگر در وضعیت ناسالم قرار دارد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار