تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۷۳۲۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساخت ۹ مدرسه در دزفول آغاز شد
  عملیات ساخت ۴۵ کلاس درس در قالب ۹ مدرسه در دزفول، به طور همزمان و با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشورح آغاز شد.

 آیین کلنگ‌زنی ۹ فضای آموزشی شامل ۴۵ کلاس درس در شهرستان‌ دزفول، با حضور حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور عصر امروز و در آستانه چهارم خرداد روز دزفول برگزار شد.

وی در حاشیه این مراسم، با گرامیداشت ۴ خرداد روز مقاومت و پایداری، گفت: این روز به پاس رشادت و ایستادگی مردم دزفول به نام «روز دزفول» نام‌گذاری شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خاطرنشان کرد: خطه دزفول جزو شهرستان‌های خیرساز و خیرپرور کشور است و امروز نیز با همراهی و مشارکت ارزشمند خیران عزیز عملیات ساخت ۴۵ کلاس درس در قالب ۹ مدرسه و با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد تومان آغاز شد.

خان‌محمدی با بیان اینکه این فضاها زیربنایی در حدود ۵ هزار مترمربع را شامل می‌شود، ابراز امیدواری کرد با تسریع در عملیات اجرایی، این مدارس در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل دانش‌آموزان شوند.

این پروژه‌ها شامل مدرسه ۹ کلاسه مهرگان با مشارکت خانواده «خیر نیکوکار نظرزاده»، احداث دو مدرسه شش کلاسه با مشارکت خیر نیکوکار «غلامحسین زاده دباغ» در میان رود و کوی پیام نور دزفول و احداث مدرسه شش کلاسه با مشارکت خانواده نیکوکار حاج حسن‌بهشتی‌فرد است.

عملیات تخریب و بازسازی مدرسه شش کلاسه دکتر معین با مشارکت خانواده نیکوکار زنده یاد رضا جعفرپور و احداث مدرسه شش کلاسه میانرود با مشارکت وزارت نفت، نیز امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش کلید خورد.

همچنین، عملیات احداث شش کلاس درس در دبستان‌های مبارز ۲ روستای قلعه سید و رویش و شاهد آل یاسین دزفول هر کدام دو کلاس درس با مشارکت خیران نیکوکار خانواده‌های «سادات رضازاده»، «خواجه زاده» و  «شاکریان» آغاز شد.

حضور و مشارکت در بهسازی و شاداب‌سازی مدرسه «خدیجه معرف» به منظور اجرای طرح شهید عجمیان از دیگر برنامه‌های سفر خان‌محمدی به شهرستان دزفول بود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار