تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۲۷۲۸۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قرنطینه آزمون‌ها باید به استانداردهای ابلاغی وزیر علوم ارتقاء یابد
 معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع و معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در بازدید از محل برگزاری آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت در خوزستان تاکید کرد: قرنطینه آزمون‌ها باید به استانداردهای ابلاغی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ارتقاء یابد.

محمدحسین حاجیلو پس از بازدید از قرنطینه اصلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: قرنطینه آزمون‌ها باید به استانداردهای ابلاغی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ارتقا یابد و خوشبختانه وضعیت قرنطینه دانشگاه شهید چمران مطلوب است.

وی با تأکید بر برگزاری آزمون شرکت‌های تابعه وزارت نفت در سلامت کامل اظهار کرد: در مورد آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های مختلف مراقبت‌های لازم صورت می‌گیرد تا شایسته‌ترین افراد انتخاب شوند و داوطلبان از فرایند برگزاری این آزمون‌ها رضایت دارند.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور نیز با بیان اینکه آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت در ۴۶ شهرستان و در ۵۹ حوزه اصلی و ۲۱۸ حوزه فرعی برگزار شده، افزود: در مجموع ۷۷ هزار و ۸۲۶ داوطلب برای این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۹ هزار و ۸۶۱ نفر از استان خوزستان نام‌نویسی کردند.

حسن مروتی خاطرنشان کرد: نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت حدود ۴۰ روز پس از برگزاری این آزمون اعلام خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار