تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۷۲۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجمع مردم لبنان مقابل سفارت قطر در بیروت
مردم لبنان با اعتراض به سیاست‌های قطر در حمایت از تروریست‌های سوریه که مسئول ربایش زائران لبنانی هستند، در مقابل سفارت این کشور تجمع کردند.

به گزارش العهد، تعدادی از لبنانی‌های خشمگین که عمدتا از خانواده‌های زائران ربوده شده این کشور به دست افراد مسلح و شورشیان سوری بودند، از صبح امروز در برابر سفارت قطر در لبنان در منطقه عین التینه در بیروت تجمع کرده‌اند.

شرکت کنندگان در این تجمع که پرچم‌های لبنان و پلاکاردهایی را در دست دارند، از سفیر قطر خواستند تا فشار این کشور بر گروه‌های رباینده زائران لبنانی افزایش پیدا کند تا این زائران آزاد شوند. آنها تاکید کردند که زائران لبنانی هیچ گناهی ندارند و نباید ربودن آنها را به دریافت برخی مطالبات مرتبط کرد.

در همین راستا حیاة عوالی یکی از زائران ربوده شده که اخیرا آزاد شده است، سفیر قطر در لبنان را عنصر نامطلوب خواند و تاکید کرد که قطر و ترکیه محور شرارت هستند و از تروریست‌ها حمایت می‌کنند و بر عملیات ربایش زائرانی لبنانی در سوریه سرپوش می‌گذارند، وی از کشور قطر خواست تا به عربیت خود بازگردد.

در همین راستا برخی رسانه‌های لبنانی اعلام کردند که تظاهرات کنندگان سعی در ورود به ساختمان سفارت را داشتند که با ممانعت نیروهای امنیتی مواجه شدند و درگیری‌هایی بین آنها ایجاد شد، البته مروان شربل وزیر کشور لبنان وقوع این درگیری‌ها را تکذیب کرد.

مرجع / فـارس
برچسب ها: لبنان ، قطر ، تروریست‌ ، سوریه
:
:
:
آخرین اخبار