تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۲۷۲۷۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منصوریان: تمام بازیکنان فولاد را می‌خواهم/ فقط پنج بازیکن جدید می‌گیریم
 سرمربی تیم فولاد گفت: سه هفته قبل به باشگاه اعلام کردم تمام بازیکنان تیم را می‌خواهم بنابراین ۱۲ بازیکن از لیست بزرگسالان ما پر می‌شود و مابقی تیم از رده‌های زیر۲۳ و زیر ۲۵ سال و حتی بازیکن زیر ۱۸ سال تکمیل خواهد شد و گمان می‌کنم از هفت سهمیه خود تنها پنج بازیکن جدید می‌خواهیم.

  علیرضا منصوریان چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از مسابقه با آلومینیوم در اهواز اظهار کرد: هفته‌ آخر لیگ برای همه تیم‌ها حائز اهمیت است، به خصوص برای ما که به دنبال کسب عنوان هفتمی جدول هستیم. حریفمان را به خوبی می شناسیم و قطعا فردا بازی جان‌دار و سختی خواهیم داشت.

وی افزود: مقابل آلومینیوم به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا بازی های این فصل را با خاطره خوش تمام کنیم.

سرمربی تیم فولاد گفت: با توجه به صحبتی که با مدیریت باشگاه و اعضای هیات مدیره داشتم، بازی فردا برای هواداران رایگان شد و تمام هواداران می توانند در آخرین بازی لیگ با بازیکنان دیدار کنند.

وی افزود: ما ابتدا امیدوار بودیم به تیم‌های بالاتر از خود برسیم اما متاسفانه همزمان با ما تیم‌های رفسنجان و تراکتور شروع به برد کردند و فقط گل‌گهر مقداری بدشانسی آورد البته تیم های پشت سر ما بسیار قابل احترام هستند و اگر مواظبت نمی‌کردیم، ممکن بود آسیب ببینیم . من تیم را نهم جدول تحویل گرفتم و به دوستان گفتم که می‌توانیم تا رتبه ششم بالا برویم.

وی افزود: از بازیکنانم خیلی راضی هستم و امیدوارم فردا کارمان را تکمیل کنند. ما الان به یک صلابت تیمی رسیدیم. در طول این فصل اتحاد و همدلی خوبی بین بازیکنان و باشگاه برقرار بود، سال‌های گذشته بستر مالی بهتری برای پرداخت به بازیکنان فراهم بوده و باشگاه در پایان لیگ نزدیک به ۹۵ درصد پرداختی داشته اما الان بچه‌های ما با فراغ بال و بدون توجه به مسائل مالی برای تیم‌ و هواداران می‌جنگند و این برای من کاملا قابل احترام است.

منصوریان گفت: مدیرعامل باشگاه از اینکه شرایط مالی این فصل طوری رقم خورد که بچه‌ها با حدود ۷۵ درصد لیگ را به پایان می‌رسانند، ناراحت بود اگرچه خوش حسابی باشگاه فولاد در حوزه مالی، این شانس را به بچه‌های ما داد که به باشگاه‌شان اعتماد کنند.

سرمربی فولاد گفت: فولاد می‌تواند در آینده یکی از بزرگترین قطب‌های فوتبال باشد و خداوند به من این لیاقت را داده که برای دومین سال در خدمت مردم خونگرم خوزستان باشم که خیلی بامعرفت، دوست‌ داشتنی و میهمان نواز هستند.

وی در خصوص برنامه اش برای فصل آینده بیان کرد: ما احتمالا پنج بازیکن جدید بگیریم و فکر نمی‌کنم بیشتر از سهمیه‌مان بازیکن جذب کنیم هر چند می‌توانیم هفت بازیکن بگیریم. اولویت من، فقط تیم خودمان است و جاهایی هم که بازیکنی تخلیه شود و با ما ادامه ندهد، ما به جای او بازیکن می‌خریم. همچنین سعی می‌کنیم بار را از روی دوش ساسان انصاری برداریم و ۲، سه بازیکن از جنس او بیاوریم تا انرژی ساسان تخلیه شود.

منصوریان ادامه داد: ساسان و ایوب را با قاسم حدادی‌فر در ذوب آهن مقایسه می‌کنم که در این باشگاه حل شده و شناسنامه فوتبال ذوب آهن است. شاید خیلی از شما در روزهای سخت درد دل‌های ما را نشنوید اما آنها شنیدند و تیم را برای ما هدایت کردند.

سرمربی فولاد درباره تاثیر حضور مربیان خارجی در لیگ برتر گفت: قطعا وقتی مربیان خارجی با علم بالا به فوتبال ما اضافه شوند، می‌توانند خیلی کمک کنند. اگر یک مربی بتواند چیزی بالاتر از دانش مربی داخلی ارائه بدهد، بسیار قابل احترام است و قطعا حضور مربیان سرشناس تاثیر بسیار مثبتی در فوتبال ما می‌گذارد.

سرمربی فولاد گفت: از سازمان لیگ خواهش می کنم با توجه به گرمای هوای خوزستلن، بازی‌ها را به جای ساعت ۱۸، با ۲ ساعت تاخیر برگزار کنند تا هوا بهتر شود. امروز هوا ۴۳ درجه بود و کار برای تیم‌های حریف سخت می‌شود. ما در این آب و هوا هستیم و مشکل نداریم اما شرایط برای رقبایی که در این هوا به اهواز، آبادان و مسجدسلیمان می‌آیند، سخت خواهد شد.

دیدار تیم های فولاد و آلومینیوم از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه در اهواز برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار