تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۷۱۲۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون وزیر نیرو:
از ابتدای پیک امسال، همه نیروگاه‌ها وارد مدار می‌شوند

 معاون منابع انسانی و تحقیقات وزیر نیرو گفت: از ابتدای پیک امسال، همه نیروگاه ها وارد مدار شده و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

مریم کارگر نجفی روز چهارشنبه در حاشیه آیین آغاز به کار میز خدمت وزارت نیرو در اهواز اظهار کرد: در میز خدمت مردمی به شکلی کاملا منجسم، همه شرکت های وزارت نیرو در حوزه های آب و برق، فاضلاب، برق منطقه ای و... حاضر بوده و در این زمینه اهدافی از جمله حل مشکلات مردم و گره گشایی مسائل استان دنبال می شود.

وی افزود: این میز خدمت ها برای اطلاع مسئولان مرکز از مشکلات استان است و به اصلاح دستورات، بخشنامه ها و فرآیندها کمک می کند لذا میز خدمت وزارت نیرو از ساعت هشت صبح تا ۱۸ هر روز تا پایان روز جمعه هشت اردیبهشت ماه در محل گیت بوستان اهواز برقرار است.

معاون وزیر نیرو گفت: یکی از افتخارات دولت سیزدهم عملکرد وزارت نیرو در حوزه آب و برق بوده و خوشبختانه با همکاری صورت گرفته میان ۲ بخش آب و برق، سال گذشته که سال بسیار سختی بود را با مدیریت بسیار خوب و با کمترین تنش آبی پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: همراهی مجلس شورای اسلامی، اعضای دولت و بخش صنعت و کشاورزی کشور باعث شد که سال گذشته را با کمترین تنش پشت سر بگذاریم.

کارگر نجفی گفت: امسال برنامه های بسیار خوبی برای گذر از تابستان انجام شده و با تعمیرات به موقع نیروگاه ها از ابتدای پیک همه این نیروگاه ها وارد مدار می شوند لذا مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی با اشاره به صرفه جویی سال گذشته در مصرف برق افزود: در تابستان امسال مشابه سال گذشته به همکاری و همراهی مردم نیاز داریم تا بتوانیم سال خوبی را پشت سر بگذاریم.

گفتنی است میز خدمت وزارت نیرو از روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه آغاز به کار کرده و تا روز هشتم این ماه فعالیت می کند.

صبح چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ستاد ارتباط مردمی با حضور خانم کارگر نجفی و محمد محمد زاده؛ نمایندگان تام الاختیار این وزارت خانه در سالن همایش های بین المللی  سازمان آب و برق خوزستان افتتاح شد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار