تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۷۰۵۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بررسی و معرفی لوازم یدکی برلیانس پیش از خرید این خودرو


آشنایی با خرید خودرو و همچنین لوازم یدکی برلیانس جزو مواردی است که می توایند در این مقاله در مورد آن کسب اطلاع کنید.

با پیشرفت چین در صنایع مختلف این موضوع به صنایع خودروسازی نیز کشیده شده است تا جاییکه خودروهایی مانند برلیانس که شباهت زیادی به بی ام دبلیو دارد جای خود را در کشورهای مختلف به ویژه بازار ایران باز کرده است.

این خودرو در مدلهای مختلفی عرضه شده است که برلیانس H220 230 320 330 که به صورت صندوقدار و هاچ بک و گیربکس دستی و اتوماتیک می توانید بخرید.

قیمت لوازم یدکی برلیانس را اگر بخواهید بدانید بهترین کار مراجعه به بازار چراغ برق شامل خیابان ملت و امیر کبیر است.

البته می توانید از سایتهای فروش آنلاین قطعات یدکی برلیانس مانند https://ahmadimba.com https://bahmanmba.com https://digicarshop.com/ https://sorunpart.ir/ خرید خود را انجام دهید.

از لوازم بدنه ای و چراغ و درب موتور و کاپوت برلیانس گرفته تا لوازم یدکی موتوری آن و شمع و میل لنگ و سنسور دریجه گاز و سیم کلاج و پیستون و کیل لنگ آن را می توانید با کیفیتهای مختلف خریداری کنید.

البته شناخت نسبی خودروها به شما کمک می کند که بتوایند لوازم مصرفی را نیز با خیال راحت خرید کنید. دلیل این امر این است که در ایران استاندارد قطعات گاهی به درستی بررسی نمی شود و شما نیاز دارید که خرید خود را از بازار و بورس آن و با احتیاط و دقت انجام دهید و البته باید به فروشنده نیز اطمینان کنید.

بر اساس نظر یک مشتری در مورد لوازم یدکی مدلهای مختلف برلیانس ، در صورتیکه گیربکس 6 دنده باشد شتاب بیشتری خواهد داشت ، و کارکرد بهتری خواهد داشت . ترمز این خودرو نیز در مواردی راضی کننده است و در مواردی نیز خوب کار نکرده است. موتورهای 1500 سی سی باعث می شود وقتی کولر خودور در سربالایی حرکت می کند خوب کار نمی کند. این که قطعات کولر برلیانس در صورتیکه خراب شود به راحتی پیدا نمی شود نیز برای مشتیان دردسر ساز شده است.

صدای موتور داخل کابین و بیرون این خودرو کم است کیفیت صندلی واقعا خوب است . از طرفی گیربکس تیپ ترونیک و اتومات دارد که خیلی جاها کارآمد است.

با توجه به این که یک سدان است، من واقعا خوشحالم، ماشین جادار است. نسبت به هاچ بک های دیگه خیلی از ترمزش راضی هستم لاستیک هاش خیلی خیلی با کیفیته فرمان خیلی نرمه سرعتش خیلی کم نمیشه 6 دنده هست و در حالت تیپ ترونیک من 190 زد و به 6 نرفت.

از مزایای Brillianceمصرف بنزین خیلی خوبه با 30 لیتر بنزین حدود 6 روز و نیم دوام می آورد.

موضوع جالب در مورد لوازم برلیانس این است که وقتی دنده عقب حرکت کنید صدای سیستم صوتی قطع می شود تا صدای سنسور را بشنوید. ،می شود گفت که طراحی آینه ها کمی بزرگه، و صندلی راننده قابل تنظیم ارتفاع نیست، از آن مهمتر کیفیت جنس فرمان به نظر خوب نیست.

در مورد سرعت ماشین برلیانس هم باید گفت که در سرعت پایین (سرعت 2) گاهی اوقات به طور تصادفی گاز می گیرد و سریع شتاب نمی گیرد، برای شتاب گیری باید دنده 1 را تغییر دهید، چراغ سقف عقب نیست، کنترل صدای فرمان وجود ندارد و ضبط صدا خیلی بد است، نام موسیقی یا نام آلبوم را پخش نمی کند.

موتور 1500 سی سی که 103 اسب بخار قدرت و 138 نیوتن متر گشتاور دارد که با توجه به لوازم یدکی برلیانس به نظر برای بدنه نسبتا سنگینش چندان مناسب نیست و به همین دلیل شتاب اولیه خوبی ندارد. راضی کننده هست ولی کلا ماشین تنبله یکی از مزیت های موتور اینه که به جای تسمه تایم برلیانس زنجیر هست که موقع استفاده مثل تسمه پاره نمیشه که به موتور آسیب میزنه .

سیستم تعلیق برلیانس فرسون در جلو و نیمه مستقل با فنر تراز در عقب ایده آل است و هندلینگ خودرو عالی است. علاوه بر این، سیستم ترمز دیسکی 4 چرخ که مجهز به ABS و سیستم 8 کاناله است، بسیار خوب عمل می کند، طراحی بدنه brilliance ظریف و نسبتا زیبا است. این موضوع در مورد لوازم ترمز برلیانس که مجهز به abs است مهم است.

به خصوص به دلیل سطوح منحنی که به لبه های تیز ختم می شود، طراحی چشم نوازی دارد و در زمینه به خصوص قطعات یدکی برلیانس ، از BMW الگوبرداری شده است. طراحی سپرهای این خودرو زیباست اما اصلا محکم نیستند. و همانطور که اشاره کردم، از نظر استحکام و مواد استفاده شده، نامرغوب است.

رنگ روی ضربه گیرها به راحتی جدا می شود. طراحی داخلی خودرو اگرچه چندان جالب نیست اما نسبت به قیمت آن مناسب است و این یکی از مشکلات این خودرو نیست.

برای خرید این خودرو در مورد لوازم و قطعات یدکی آن به ویژه جنس صندلی ها دقت کنید. به نظر این یک کاستی است و پیرایش رنگ مشکی می تواند به زیبایی فضای داخلی کمک زیادی کند، اگرچه این موضوع سلیقه ای است اما در هر صورت گزینه ای به نام وجود ندارد یا حداقل نه در ایران جنس صندلی ها پارچه ای است و هیچ نوع چرمی برای انتخاب وجود ندارد در حالی که رنگ آن کرم است و به راحتی کثیف می شود و باید از روکش صندلی استفاده کرد. دید کلی راننده به دلیل اندازه پنجره ها و شیشه ها خوب و رضایت بخش است.

:
:
:
آخرین اخبار