تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۲۷۰۴۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گام به گام ویزای کانادا در IR4T
این روزها دریافت ویزای کانادا در IR4T به یکی از دغدغه های خیلی از افراد به ویژه جوانان در اقصی نقاط دنیا تبدیل شده است.
امروزه دریافت ویزای کانادا در IR4T و مهاجرت به این کشور به یکی از بحث های داغ میان افراد تبدیل شده است. زیرا کانادا دارای شرایط فوق العاده ای برای زندگی، تحصیل و کار می باشد. به همین سبب افراد زیادی به دنبال اخذ ویزای این کشور از طریق راه های موجود هستند. در این مقاله سعی خواهیم کرد راه‌های دریافت ویزای این کشور و برخی موارد مرتبط با آن را مورد بررسی قرار دهیم.

انواع ویزای کانادا در IR4T

ویزای کانادا در IR4T

ویزای کانادا در IR4T انواع مختلفی دارد که افراد متقاضی می توانند با توجه به شرایط و موقعیت خود از طریق یکی از آن ها جهت مهاجرت به این کشور اقدام نمایند. برخی از انواع ویزا که از طریق آن ها می توان به کانادا وارد شد شامل موارد ذیل می باشند.

ویزای کاری

ویزای کاری یکی از مهم ترین انواع ویزای کانادا در IR4T است که شرایط دریافت آن برای افراد مهیا شده است. هر چند شرایط دریافت این نوع ویزا تا حدودی دشوار است با این وجود یکی از پرطرفدار ترین ویزا ها بشمار می آید. افراد متقاضی دریافت این نوع ویزا می توانند از طریق برنامه‌های جاب افر، خود اشتغالی، اکسپرس اینتری و برنامه استانی اقدام نمایند. نکته قابل توجه در خصوص ویزای کاری کانادا این است که برای دریافت آن شرایطی مانند مدرک زبان، سابقه کار، سن افراد و وضعیت تاهل متقاضیان مورد بررسی قرار می گیرد.

مدارک لازم جهت دریافت ویزای کانادا در IR4T از طریق کار

برای دریافت ویزای کانادا در IR4T از نوع کاری آن باید مدارکی را آماده کرده و آن ها را به سفارت این کشور ارائه داد. از جمله این مدارک می توان به مدرک شغلی، گواهی عدم سوء پیشینه، مدارک تحصیلی، گذرنامه و گواهی سلامت اشاره کرد. علاوه بر موارد ذکر شده داشتن درخواست کاری از طرف کارفرما در کانادا نیز می تواند روند دریافت ویزای کاری را سرعت ببخشد. هزینه دریافت این نوع ویزا شامل هزینه های سفارت و آماده کردن مدارک مورد نیاز می شود.

ویزای کارآفرینی کانادا


مدارک لازم جهت دریافت ویزای کانادا در IR4T از طریق کار

ویزای کار آفرینی یکی از پرطرفدار ترین انواع ویزای کانادا در IR4T است که دریافت آن نیازمند یک برنامه ریزی اصولی و از پیش تعیین شده می باشد. پیش از دریافت این نوع ویزا لازم است افراد متقاضی مقدار سرمایه و جزئیات کار و برنامه خود را مورد بررسی قرار دهند. در میان تمام استان های کانادا برخی از استان های این کشور از شرایط مناسبی برای حضور افراد کارآفرین خارجی برخوردار هستند. این استان ها شامل پرنس ادوارد، ساسکاچوان، انتاریو، نواسکوشیا و بریتیش کلمبیا می باشند. البته برای راه اندازی کسب و کار در این استان ها باید دارای سابقه مدیریتی بود. در غیر این صورت امکان اقامت در این استان ها از طریق ویزای کاری وجود ندارد.

با دریافت ویزای کانادا در IR4T از نوع کاری می توان از شرایط کار و کسب درآمد از یکی از اقتصادی ترین کشورهای دنیا بهره مند شد. خوشبختانه برای دریافت این نوع ویزا و مهاجرت به کانادا از این طریق، نیازی به مهارت بالا، داشتن مدرک زبان انگلیسی و مدرک تحصیلی نمی باشد.

دریافت ویزای کانادا در IR4T و اقامت در آن از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری یکی دیگر از راه های مناسب جهت دریافت ویزای کانادا در IR4T است. از طریق سرمایه گذاری در کانادا می توان ظرف مدت کوتاهی ویزای این کشور را دریافت کرد. لازم به ذکر است که برای دریافت ویزا از طریق سرمایه گذاری باید تا حد زیادی صبور بود. زیرا طی کردن مسیر ان اندکی زمان بر و طولانی می باشد. از طرفی سرمایه گذاری یکی از گران ترین راه های دریافت ویزای کشور کانادا است. جهت دریافت ویزای کشور کانادا با سرمایه‌ گذاری، داشتن مدرک زبان آیلتس جنرال با حداقل نمره ۵ الزامی است.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کشور کانادا از طریق سرمایه گذاری

جهت اخذ ویزای کانادا در IR4T با استفاده از وارد کردن سرمایه خود به این کشور باید مدارک متعددی را ارائه داد. از جمله این مدارک می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

مدارک شغلی

آگهی روزنامه رسمی

جواز کسب

تمکن مالی

مدرک لیسانس

داشتن حداقل سرمایه ۳۵۰ هزار دلار کانادا

دریافت ویزای کشور کانادا از طریق سرمایه گذاری نیازمند بررسی و رعایت شرایط شهری است که قرار است در آن سرمایه گذاری انجام شود. زیرا هر شهری دارای شرایط و قوانین مختص به خود جهت سرمایه گذاری می باشد.

اخذ ویزای کانادا در IR4T با برنامه‌های استانی


اخذ ویزای کانادا در IR4T با برنامه‌های استانی

شاید روش برنامه های استانی برای دریافت ویزای کانادا در IR4T کمتر به گوشتان خورده باشد. با این حال بهتر است بدانید این مورد نیز یکی دیگر از راه های ورود و اقامت به کانادا است. برای استفاده از این روش به داشتن مهارت زبان، تجربه کاری لازم و تحصیلات مناسب نیاز است. بنابراین در صورتی که افراد دارای شرایط ذکر شده باشند می توانند یکی از استان هایی که با شرایط آنان هماهنگ باشد را انتخاب نمایند. معمولا تمام استان های کانادا سالانه برنامه های خود را در قالب نیاز به دانشجو، سرمایه گذار، نیروی کار باتجربه و غیره منتشر می کنند.

اقامت کانادا از طریق ویزای اسپانسرشیپ والدین

امکان دریافت ویزای کانادا اسپانسرشیپ برای افرادی که قصد اقامت در این کشور از طریق افراد خانواده خود را دارند فراهم شده است. در واقع فردی که یکی از اعضای نزدیک خانواده اش دارای اقامت دائم کانادا باشد می تواند از طریق قبول اسپانسری او از سوی این فرد به کانادا مهاجرت کند. البته افرادی که اسپانسری فرد متقاضی را قبول می کنند باید از موقعیت مالی خوبی برخوردار باشند. همچنین از توانایی لازم برای برآوردن کردن نیازهای اولیه فرد متقاضی برخوردار باشند.

جمع بندی

همان گونه که مشاهده کردید برای دریافت ویزای کانادا در IR4T راه های متعددی وجود دارد که با توجه به شرایط خود می توان از طریق یکی از این راه ها اقدام کرد. باید توجه کرد که هر کدام از این روش‌ها دارای مراحل متعدد و شرایط مختص به خود می باشد که بهتر است پیش از هر اقدامی با این مراحل و شرایط بیشتر آشنا شد. جهت آشنایی و بررسی شرایط روش های دریافت این نوع ویزا می توانید به سایت www.ir4t.com مراجعه کنید

:
:
:
آخرین اخبار