تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۲۷۰۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عشوري:سپاهان شير پير هم باشد، باز هم شير است
 هافبک دفاعي تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: داربي اصفهان براي ما سخت است چرا که سپاهان در هر حالتي قوي و حريفي قدر خواهد بود.

   http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00023827.jpg

سينا عشوري پس از ديدار با استقلال در پاسخ به اين سوال که چرا بازيکنان ذوب‌آهن موقعيت‌هاي زيادي را که از توپ‌هاي برگشتي به دست آورده بودند به راحتي از دست مي‌دادند؟ اظهارکرد: در اين خصوص در تمرينات کار کرده بوديم، اما کيفيت زمين اجازه نداد از توپ‌هاي برگشتي نهايت استفاده را ببريم. نياز است که باز هم تمرين کرده و اين نقص را برطرف کنيم.

وي با بيان اينکه داربي هفته آينده در اصفهان حائز اهميت است، گفت: حساسيت خاصي در اين مصاف وجود دارد. درست است که سپاهان در هفته‌هاي اخير چند امتياز از دست داده اما شير هميشه شير است، پير هم که باشد باز هم شير است و با اين حساب کار آساني برابر سپاهان نخواهيم داشت.

عشوري ادامه داد: مديريت، مربي و بازيکنان سپاهان شايسته احترامند و اميد داريم که با يک بازي جوانمردانه 3 امتياز اين ديدار را از آن خود کنيم.

بازيکن تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پيرامون اينکه در مسابقه با استقلال به عنوان بازيکن جايگزين به ميدان آمد، تصريح‌کرد: بايد مطيع کادر فني باشم و هنگامي که روي نيمکت نشسته بودم بچه‌هاي ذوب آهن را تشويق مي کردم و وقتي به ميدان آمدم اميد داشتم که مثمر ثمر باشم.
:
:
:
آخرین اخبار