تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۲۶۹۵۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ملاثانی همچنان تمرین نمی‌کند/ فریسات در آستانه جدایی از استقلال!
تیم استقلال ملاثانی در حالی که باید دهم فروردین ماه در اهواز با شهرداری همدان دیدار کند، هنوز در سال جدید یک جلسه تمرینی هم برگزار نکرده است.

بازیکنان استقلال ملاثانی که به دریافت نکردن مطالبات خود معترض هستند، در حالی که بعد از گذشت چند روز از سال ۱۴۰۲ قرار بود امروز هفتم فروردین ماه بالاخره تمرین کنند، بازهم تمرین نکردند.

 کادرفنی تیم استقلال امروز در محل تمرین حاضر شد که با حضور نصف و نیمه بازیکنان مواجه شد و همین موضوع گله مندی فریسات را از وضعیت تیم در برداشت و در نهایت نیز تمرین برگزار نشد تا در آستانه بازی با شهرداری همدان، این تیم وضعیت نامشخصی داشته باشد.

فریسات هم که به وضعیت نا به سامان تیمش به شدت گله مند است اعلام کرده است در صورتی که مطالبات بازیکنان و کادرفنی پرداخت نشود تا تمام تیم با انگیزه در ادامه بازی ها شرکت کند، از سرمربیگری تیم کنار می رود.

استقلال ملاثانی از ابتدای فصل با مشکلات مالی مواجه بوده است اما در هفته های اخیر لیگ یک، به نظر می رسد این مشکلات به اوج خود رسیده است به صورتی که فریسات بارها به این موضوع اشاره داشته که چه در تمرینات و چه در مسابقات، تمام بازیکنان خود را به دلیل اعتراض به دریافت نکردن حق و حقوق خود به صورت کامل در اختیار نداشته است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار