تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۲۶۹۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تساوی فولاد و سایپا در اوج آلودگی هوا
: تیم فوتبال سایپای البرز عصر امروز نیز در یک دیدار خانگی برابر فولاد خوزستان از دستیابی به پیروزی باز ماند تا ناکامی‌های این تیم همچنان تداوم داشته باشد.

در حالی که استان البرز هوای آلوده‌ای را تجربه کرده و به همین دلیل استاندار امروز را تعطیل اعلام کرد، دیدار تیم‌های فوتبال سایپای البرز و فولاد خوزستان از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در این شرایط جوی نامساعد برگزار شد.

آخرین پیروزی شاگردان مجتبی تقوی در این رقابت‌ها به هفته پانزدهم باز می‌گردد که سایپا توانست با 2 گل صبای قم را از پیش روی بردارد، اما از آن روز به بعد یعنی از 28 آبان ماه سال‌جاری این تیم رنگ پیروزی را به خود ندیده است.

اگر چه کسب تساوی برابر فولاد خوزستان نتیجه بدی محسوب نمی‌شود، اما باید پذیرفت که شاگردان مجتبی تقوی 6 هفته‌ای است که به پیروزی نرسیده‌اند.

نارنجی‌پوشان البرزی این بازی را هجومی آغاز کردند و در همان 15 دقیقه نخست به وسیله جونیور تورتا به گل رسیدند.

بر اساس این گزارش، با وجود اینکه سایپا در این بازی خیلی زود به گل برتری دست یافت، اما فولادی‌ها روحیه خود را از دست نداده و به همان سرعت گل خورده خود را توسط مهدی نوری جبران کردند.

گل فولاد خوزستان در دقیقه 17 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

این دیدار که عصر امروز در ورزشگاه انقلاب کرج و با قضاوت سعید مظفری برگزار شد، در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید و 2 تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

ابراهیم شکوری مدافع سایپای البرز به دلیل خطا در محوطه جریمه یک کارت زرد گرفت و موجب شد که داور ضربه پنالتی را به سود خوزستانی‌ها اعلام کند.

در این دیدار سایپای البرز با این نفرات به میدان رفت: رحمان احمدی، حامد شیری، مجید ایوبی، ابراهیم شکوری، اسحاق سبحانی، میلاد غریبی، سجاد شهباززاده، جونیورتورتا، ابراهیم صادقی، محسن ارزانی و سعید دقیقی.

شاگردان حسین فرکی نیز امروز عبارت بودند از:

ارشاد یوسفی‏، عبدالله کرمی، ایوب والی، مهرداد جماعتی، امید خالدی، مهدی نوری، ایوب کلانتری (در دقیقه 78 با شهاب کرمی تعویض شد)، بختیار رحمانی، عباس پورخسروانی، لوسیانو پریرا و آرش افشین.
مرجع / فـارس
برچسب ها: تساوی ، فولاد ، سایپا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
0
0
بابا این اقای جافری چش بود که از شهرداری ایذه برکنارش کردن؟
:
:
:
آخرین اخبار