تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۲۶۸۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فاضلاب انسانی در خیابان‌های شوشتر
مشکلات فاضلاب در سطح شهرستان شوشتر بسیار زیاد شده است تاجایی که در شرایط کنونی در خیابان‌های اصلی شهر به ویژه خیابان شریعتی فاضلاب انسانی به سطح خیابان رسیده است.

سال گذشته بود که با هزینه‌های بسیار زیاد برای احداث شبکه فاضلاب در خیابان شریعتی شوشتر اقدام شد ولی هنوز انشعابات این شبکه متصل نشده است.

بر اساس این گزارش، برخی از مشترکان متخلف نیز در اقداماتی خودسرانه در راستای اتصال فاضلاب‌های خود به جوی‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی اقدام کرده‌اند که این امر معضلات فراوانی را در پی داشته است.

 http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/10/13/13911013000305_PhotoL_V.jpg
http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/10/13/13911013000303_PhotoL_V.jpg


بر این اساس، معضلات فاضلاب در این خیابان اصلی و پرتردد شهر شوشتر به حدی افزایش یافته است که بسیاری از کسبه از این مشکل به ستوه آمده و بارها اعتراض خود را به مسئولان شهرستانی اعلام کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، وجود واحدهای فروش اغذیه و فروشگاه‌های مواد غذایی در این خیابان باعث شده تا بهداشت عمومی در این باره به شدت تهدید شود و در این باره نیز اقدامی شایسته انجام نشده است.

 در شرایط کنونی بیش از شش ورودی فاضلاب به رودخانه کارون در شوشتر وجود دارد و حرکت فاضلاب‌های انسانی در خیابان‌های شهر باعث شده تا نارضایتی زیادی برای مردم ایجاد شده و مقدمات بروز بیماری‌های زیادی فراهم شده باشد.

تماس‌های خبرنگار فارس درباره این معضل با مسئولان اداره آب و فاضلاب شهری شوشتر راه بجایی نبرد و برای رفع مشکلات با شهرداری برای لایروبی جوی‌های هماهنگی انجام شده است که هنوز نیز در این باره اقدامی انجام نشده است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: فاضلاب ، شوشتر
:
:
:
آخرین اخبار