تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۶۸۷۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آموزش کامل استفاده از ماسک مو شون
در این مطلب قصد داریم طریقه استفاده از ماسک موی شون را توضیح دهیم. چرا که این ماسک مو یکی از محصولات پرطرفدار است که می‌تواند به سلامت و زیبایی موهای شما کمک کند. به ‌خصوص برای موهایی که بر اثر رنگ و دکلره یا روش‌های شستشو نامناسب، شکننده و آسیب‌دیده شده‌اند. اگر شما هم به حفظ سلامت و زیبایی موهای خود اهمیت می‌دهید با ما همراه باشید.
طریقه استفاده از ماسک موی شون

برند شون

شون محصول مشترک ایران و آلمان است که کیفیت بالایی دارد و شعار آن زیبایی طبیعی و ماندگار است. این برند زیر مجموعه هلدینگ بزرگ گلرنگ است. محصولات برند شون از مواد گیاهی و طبیعی باکیفیت ساخته می‌شود. به‌ همین علت اثرگذاری و محبوبیت بالایی دارد.

در ادامه ضمن توضیح طریقه استفاده از ماسک موی شون، ماسک موی‌های مناسب برای انواع موها را معرفی می‌کنیم.

روش استفاده از ماسک موی شون

استفاده از ماسک موی شون به این صورت است که ابتدا باید موهای خود را با یک شامپو مناسب شستشو دهید تا آلودگی‌های موجود روی ساقه موها رفع شود و مواد ماسک بتوانند به عمق بافت آن نفوذ کنند. پس از شستشو و آبکشی موها، مقداری از ماسک مو شون را به ساقه موها مالیده و پس از دو تا سه دقیقه آبکشی کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که عملکرد ماسک مو با نرم‌کننده و حالت‌دهنده فرق دارد. ماسک مو پوست و موی سر را به‌ طور عمیق تغذیه می‌کند.

انواع ماسک مو شون

برای بهره بیشتر از طریق استفاده از ماسک موی شون، بهتر است ماسک مویی را انتخاب کنید که با موهای شما سازگار باشد. در ادامه به بررسی انواع ماسک موهای شون می‌پردازیم.

ماسک موی شون حاوی عصاره جنسینگ و کراتین

اگر به‌ هر دلیلی موهای شما خشک یا آسیب‌دیده است، می‌توانید از ماسک موی جنسینگ و کراتین شون استفاده کنید. در فرمولاسیون این ماسک مو از جنسینگ و کراتین هیدرولیزه استفاده شده است. بنابراین با ایجاد یک لایه پروتئین از بافت و ساختار مو محافظت کرده و مانع از شکنندگی آن می‌شود.

خاصیت رطوبت‌رسانی و محافظت از مو این محصول، آن را یک محصول ویژه برای حفظ سلامت و زیبایی موها کرده است. طریقه استفاده از ماسک موی شون مدل کراتین و جنسینگ، نیز در حمام و پس از شستشو موهاست.

ماسک موی شون حاوی عصاره آووکادو

عصاره آووکادو موجود در این ماسک علاه‌ بر ترمیم و تغذیه موها باعث حفاظت از آن‌ها در مقابل رادیکال‌های آزاد موجود در محیط می‌شود. این محصول مناسب موهای خشک و آسیب‌دیده است و به حفظ رطوبت آن کمک می‌کند.

ماسک موی شون احیا‌کننده و درخشان‌کننده

این ماسک مو حاوی عصاره فورتی میکس است که خاصیت احیا‌کنندگی دارد و به موها حس تازگی و درخشندگی هدیه می‌دهد و باعث نرمی و لطافت آن می‌شود. سایر ماسک موهای شون و همچنین محصولات پرطرفدار دیگر از جمله ماسک مو بیول را می‌توانید در سایت موتن‌رو ببینید.

کدام ماسک مو برای شما مناسب است؟

طریقه استفاده از ماسک موی شون را به ‌طور کامل توضیح دادیم. اما یکی از مواردی که اثربخشی محصولات مراقبت از پوست را بیشتر می‌کند، استفاده از محصول مناسب با جنس و نوع موهای شماست. به ‌همین جهت در ادامه به انواع موها و ویژگی‌های ماسک موی مناسب با آن می‌پردازیم.‌

ماسک مو برای موهای خشک

در صورتی که موهای خشکی دارید بهتر است از ماسک مویی استفاده کنید که بافتی غلیظ داشته باشد و حاوی روغن‌های رطوبت‌رسان باشد.

ماسک مو برای موهای چرب

برای این نوع موها، ماسکی مناسب است که سطح چربی پوست سر را کنترل کند. بافت آن نیز باید سبک باشد. به‌ همین جهت مصرف ماسک‌های حالت‌دهنده عمیق توصیه نمی‌شود. زیرا ممکن است که با بستن منافذ پوست، چربی موهای شما را بیشتر کند.

ماسک مخصوص موهای فر

موهای فر معمولا رطوبت و چربی کمی دارند. به‌ همین جهت ماسک‌های رطوبت‌رسان برای این موها بسیار مناسب است. توصیه می شود تا ضمن آموزش طریقه استفاده از ماسک موی شون، در صورتی که موهای شما علاوه‌ بر فر بودن، آسیب‌دیده نیز هست، استفاده از ماسک‌های آبرسان حاوی کراتین توصیه می‌شود.

ماسک مو برای موهای نازک و صاف

برای این نوع موها نیز ماسک‌های سبک پیشنهاد می‌شود. ماسک‌هایی که در آن از مواد رطوبت‌رسان سبک استفاده شده، گزینه مناسبی است.

ماسک موی مخصوص موهای ضخیم

اگر موهای ضخیم و سالمی دارید، استفاده از یک ماسک حالت‌دهنده عمقی می‌تواند به سالم نگه‌داشتن این موها و راحتی شانه‌کردن آن کمک کند.

ماسک مخصوص موهای دارای ریزش

نکته مهمی که باید در طریقه استفاده از ماسک موی شون در نظر داشته باشید این است که افرادی که ریزش موی معمولی دارند و نتوانستند دلیل پزشکی برای آن پیدا کنند، ممکن است که مشکل ضعیف‌شدن موها یا پوست سر را داشته باشند. برای رفع این مشکل بهتر است که در کنار تغذیه مناسب، از ماسک موی رطوبت‌رسان بر پایه پروتئین استفاده کنند.

ماسک مو برای موهای رنگ‌شده

موها در اثر استفاده زیاد از وسایل حرارتی مثل سشوار، اتو مو، رنگ‌‌کردن، دکلره‌ و روش‌های شستشوی نامناسب دچار آسیب‌دیدگی می‌شود. برای ترمیم موهای آسیب‌دیده بهتر است از ماسک‌ مویی استفاده کنید که حاوی کراتین باشد و درخشش و نرمی مو‌ها را بیشتر کند.

لازم به ‌ذکر است که طریقه استفاده از ماسک موی شون، برای انواع موها مشابه است.

 ماسک موی شون

خرید اینترنتی ماسک مو از موتن‌رو

موتن‌رو یک فروشگاه اینترنتی است که سابقه ربع قرن فعالیت در زمینه عرضه مواد آرایشی و بهداشتی دارد. محصولات بهترین برندهای خارجی و ایرانی در این مجموعه موجود است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت موتن‌رو محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و برای روش استفاده از آن مانند طریقه استفاده از ماسک موی شون، راهنمایی­های لازم را ارائه می­کنند.

تحویل به‌ موقع و هفت روز ضمانت بازگشت کالا از خدمات این فروشگاه به مشتریان است. در تهران نیز امکان تحویل 24 ساعته کالا وجود دارد. برای مشورت با کارشناسان نیز می‌توانید با تیم پشتیبانی این مجموعه تماس بگیرید.

جمع‌بندی

یکی از راه‌های مراقبت از موها استفاده از محصولات مناسب است. محصولاتی که به حفظ سلامت و زیبایی موها کمک کرده و آسیب‌دیدگی‌های آن را ترمیم کند. ماسک مو شون، از جمله این محصولات است که در کنار قیمت مناسب اثربخشی بالایی دارد.

در این مطلب به طریقه استفاده از ماسک موی شون پرداختیم. همچنین جهت راهنمایی شما در زمینه استفاده از مناسب‌ترین محصول، ویژگی ماسک مو مناسب برای انواع موها را نیز توضیح دادیم. برای خرید ماسک مو شون و سایر لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی و خارجی و همچنین اکسسوری می‌توانید به سایت موتن‌رو مراجعه کنید.

موتن‌رو بهترین محصولات را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. همچنین تخفیف‌ها و آفرهای مختلفی در این فروشگاه در نظر گرفته شده است تا اغلب افراد بتوانند از محصولات باکیفیت استفاده کنند.

:
:
:
آخرین اخبار