تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۲۶۸۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستاوردهای سفر سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای به اصفهان
سنگین‌وزن‌‌های پهلوانی پایتخت‌های جهان 16 اسفند وارد گود می‌شوند
دستاوردهای سفر سرپرست فدراسیون پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای به اصفهان اعلام شد.

 محمدرضا طالقانی، سرپرست فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای، امروز پس از ورود به اصفهان کار خود را با بازدید از زورخانه شهرستان قهی اصفهان و جلسه با انجمن کشتی پهلوانی این شهرستان آغاز کرد. وی پس از شهرستان قهی به شهرستان‌های هرند رفت و از زورخانه در حال ساخت آن بازدید کرد. طالقانی بعد از بازدید از روند فعالیت در زورخانه‌های اصفهان به ملاقات با استاندار و معاون استاندار رفت و در آن نشست از سوی استاندار اصفهان دستور تسریع در ساخت زورخانه شهرستان هرند را دریافت کرد.

ملاقات با پیشکسوت ورزش استان اصفهان از جمله سیف‌الله بهرامی و مرشد پیشکسوت عطایی از دیگر برنامه‌های طالقانی در سفر به اصفهان بود.

حضور در کنفرانس مطبوعاتی و پاسخ به پرسش اصحاب رسانه که بیش از 3 ساعت به طول انجامید، دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان، ملاقات با پیشکسوت ورزش زورخانه‌ای یعنی سیدجمال کمالی، حضور در زورخانه و موسسه قرآن و ورزش علی بن ابیطالب(ع) و بازدید از زورخانه علی قلی آقا از دیگر برنامه‌های سرپرست فدراسیون زورخانه‌ای بود.

از نکات دیگر این سفر جلسه طالقانی با شهردار اصفهان بود که در این نشست مصوب شد تا ساخت 7 زورخانه در مناطق شهرداری4،5،6،9،11،12و14 اصفهان اجرایی شود و  درخواست فدراسیون با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کشتی پهلوانی و هنرهای فردی (زیر 90 و بالای 90 کیلوگرم) در اصفهان که از 19 تا 20 بهمن برگزار می‌شود، موافقت و مقرر شد تا برای اولین‌بار با برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی سنگین وزن‌های پایتخت‌های جهان در 16 تا 18 اسفندماه (اصفهان) گامی موثر در گسترش این رشته ارزشی در جهان برداشته شود.

طالقانی سه‌شنبه هفته آینده برای بازدید از روند فعالیت کشتی پهلوانی و ورزش باستانی کرمان به این استان سفر خواهد کرد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار