تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۰۴:۵۰
کد خبر: ۲۶۸۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول خبر داد
آغاز توزیع 88 تن برنج در دزفول
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول از آغاز توزیع 88 هزار تن برنج در بازار دزفول خبر داد.

 کیومرث سعیدی‌نیا در بازدید از بازار شهرستان دزفول اظهار داشت: توزیع 88 تن برنج در بازار دزفول آغاز شده است و مردم برای خرید برنج می‌توانند به واحدهای صنفی فروشنده اقدام کنند.

وی با اشاره به نحوه توزیع برنج در شهرستان دزفول افزود: در سطح شهرستان دزفول 20 عامل فروش برنج تعیین شده است تا مردم برای خرید برنج به این عاملان مراجعه کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول خاطر نشان کرد: تلاش شده است برنج در بازار دزفول به اندازه نیاز مردم توزیع شود تا مشکلات کمبود برنج که در روزهای گذشته به وجود آمده است کاسته و برطرف شود.

سعیدی‌نیا با اشاره به اینکه در روزهای آینده به دلیل نزدیکی به اربعین حسینی و 28 صفر مصرف برج افزایش می‌یابد، خاطر نشان کرد: تلاش کرده‌ایم تا میزان مصرف بازار را مدیریت کنیم و از بروز مشکلات و کمبود برنج جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی همه هیئت‌های عزاداری که برنج نیاز داشتند برنج مورد نیاز خود را دریافت کرده‌اند و از این نظر مشکل خاصی وجود ندارد.

به دلیل استفاده مردم از برنج‌های دانه بلند هندی و مشکلات زیاد در واردات این محصول در روزها و هفته‌های گذشته مشکلاتی برای فروشندگان و خریداران این محصول به وجود آمده است که با وارد کردن برنج و تزریق آن به بازار تاحد زیادی این مشکلات کاهش می‌یابد.

مرجع / فـارس
برچسب ها: توزیع ، برنج ، دزفول
:
:
:
آخرین اخبار