تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۲۶۶۷۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
این توهین‌ها ظلم به مردم خوزستان است / اتلاف وقت طبیعی است
 سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی نسبت به توهین هواداران شمس آذر به تیمش، واکنش نشان داد.

عزیز فریسات در نشست خبری بعد از بازی با شمس آذر قزوین، اظهارکرد: دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و طبیعی است که شمس آذر فشار بیاورد زیرا به دنبال این بود که فاصله خود را با رقبا بیشتر کند. آن ها به دنبال برد بودند اما بازیکنان ما جانانه بازی کردند. چند موقعیت خوب داشتیم که می توانستیم به گل تبدیل کنیم اما فوتبال است و قرار نیست هر توپی وارد دروازه شود.

  وی در واکنش به سوالی درباره داوری و اعتقاد شمس آذری ها به اتلاف وقت از سوی بازیکنان استقلال ملاثانی، گفت: من فکر می کنم داور کار خود را خوب انجام داد، هر چند اگر اشتباهی هم باشد طبیعی است. اشتباهات داوری کم بود و بهتر است بگویم اشتباهی ندیدم. درباره این که گفته می شود ما اتلاف وقت داشتیم نیز باید بگویم فوتبال فیزیکی بود و وقتی بازی درگیرانه باشد مصدومیت بازیکنان و اتلاف وقت طبیعی است. این که گفته می شود بازیکنان من خود را روی زمین می انداختند، حرف اشتباهی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: انتظار نداشتیم که هواداران قزوینی به مردم شریف خوزستان توهین کنند. مردمی که دین خود را به این مملکت ادا کرده اند و انتظار داشتیم هواداران بازی را نگاه کنند و اگر بحثی هم هست، فوتبالی باشد نه این که به مردمی توهین کنند که اصالت دارند. توهین به این مردم ظلم است.

وی در انتقاد خبرنگاری از بازی تیمش، عنوان کرد: تیم ما ۱۳ بازیکن اصلی خود را از دست داده است و با جوانانی بازی می کنیم که بی تجربه هستند. امروز با همین جوانان برابر تیم مدعی شمس آذر بازی کردیم. به هر حال قرار نیست اگر بازیکنی روی زمین می افتد تماشاگران به مردم یک استان توهین کنند و این زیبا نیست.

فریسات تاکید کرد: ما با کمبود بازیکن مواجه ایم در حالی که در تیم شمس آذر چنین چیزی وجود ندارد. من برای تعویض هایم با مشکل مواجه بودم اما فوتبال خوبی ارائه دادیم و این جای تحسین دارد و به آن ها خسته نباشید می گویم. به هر حال این که بازیکن خود را روی زمین بیندازد در لیگ برتر هم وجود دارد و همه جای دنیا این اتفاقات رقم می خورد.

وی در واکنش به سوالی که چرا نیمکت خود را آرام نمی کردید؟ عنوان کرد: اعتراضی که از سوی داور به نیمکت ما شد اصلا صحبت بدی با داور نداشتیم و حق مربی ما کارت قرمز نبود. 10 بار هم نیمکت شمس آذر وارد زمین شد و چرا آن ها را نمی بینید؟

فریسات همچنین در واکنش به ضد فوتبال بازی کردن استقلال ملاثانی، گفت: اگر جای من بودید که 13 بازیکن تان جدا می شد بازهم می توانستید فوتبال زیبایی به نمایش بگذارید؟من برای بازی با خلیج فارس به سختی 11 بازیکن جمع کردم تا به زمین برویم. این ها شرایط را برای مربی سخت می کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار