تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۲۶۶۱۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۸۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در ماهشهر کشف شد
 فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت:یک انبار دپوی وسایل و قطعات یدکی خودروهای خارجی قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان ماهشهر کشف شد. 

 سردار سیدمحمد صالحی اظهار داشت:در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ماهشهر با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از دپوی محموله کالای قاچاق توسط فردی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: در این خصوص ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مذکور ۶ دستگاه موتور خودروی سنگین و سبک خارجی و قطعات کامل یک دستگاه خودروی بنز اعم از کاپوت، چراغ جلو و عقب، سیم پیچی، چهار دستگاه گیربکس معمولی و اتوماتیک، ۶ حلقه لاستیک،۳۰ عدد سوئیج خودروهای خارجی فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف کردند.
سردار صالحی با اشاره به اینکه در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با قاچاق کالا و ارز را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ماهشهر در جنوب خوزستان واقع است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار