تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۶۵۹۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان: توهین به مقدسات مسلمانان ناشی از هراس غرب از اسلام است
  امام جمعه آبادان گفت:توهین به مقدسات مسلمانان و به ویژه قرآن کریم ناشی از ترس و هراس غربی‌ها از گسترش اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان بیان کرد: جسارت برخی کشورهای اروپایی به مقدسات مسلمانان و به ویژه قرآن کریم بیانگر دنباله روی آنها از صهیونیست‌ها است.

وی افزود:بدون شک توهین به قرآن از سوی مسلمانان محکوم و پیروان اسلام بیشتر از گذشته خواهند بود و آینده از آن اهل ایمان خواهد بود.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در ادامه به برگزاری مراسم بزرگداشت علمای شهرستان آبادان در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: تجلیل از علما تجلیل از علم است.

وی به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران و بازگشت امام خمینی(ره) پس از سال‌ها تبعید به کشور اشاره کرد و افزود: هدف امام خمینی(ره) رساندن ایران به اوج عزت و اقتدار بود و شهدا نیز جان خود را برای پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی نثار کردند.

امام جمعه آبادان گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی ضامن عزت دنیا و آخرت مردم است و در بسیاری از موارد نیز در این راه موفق عمل کرده است ولی در بخش اقتصادی موفق نبودیم که در دولت باید تلاش بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی و آبروی نظام را حفظ کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا نمازگزاران در شهرهای آبادان و خرمشهر در آیین عبادی-سیاسی نمازجمعه همزمان با سراسر کشور اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار