تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۲۶۵۹۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره بازرسی سازمان بنادر و دریانوردی کشور:
بنادر اروندکنار و چوئبده آبادان نیازمند توجه ویژه‌اند
 رئیس اداره بازرسی سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: بنادر اروندکنار و چوئبده آبادان از بنادر مهمی هستند که در زمینه توسعه زیر ساخت ها نیازمند نگاه ویژه می باشند.

 مصطفی گنگانی پنجشنبه در بازدید از بنادر آبادان افزود: با توجه به موقعیت بنادر کوچک که مستعد رشد هستند ، قطعا باید نگاه ویژه‌ای به بنادری همچون اروندکنار و چویبده شود.

وی اظهار داشت: این ۲ بندر به لحاظ اشتغال زایی می توانند به شهر و معیشت مردم از جمله شهرهایی مثل اروندکنار و چوئبده کمک شایانی کنند.
رئیس اداره بازرسی بنادر و دریانوردی کشور با بیان اینکه طرح های در دست اجرا در بنار سه گانه آبادان پیشرفت خیلی خوبی دارند گفت: بنادری همچون بندر اروندکنار و چوئبده به لحاظ موقعیت حائز اهمیت بسیار بوده و می‌تواند در بهتر شدن وضعیت معیشت مردم تاثیر گذار باشد و توجه ویژه به این بنادر نیاز است.
گنگانی بیان کرد: بندر اروندکنار و بندر چویبده به لحاظ موقعیت جغرافیایی از اهمیت بسیاری برخوردار هستند و با تلاش مضاعفی که مدیران بنادر استان خوزستان دارند شاهد بنادر موفق و پویا در این منطقه خواهیم بود.
کنگانی گفت:با افتتاح طرح های در دست اجرا در بنادر آبادان در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه بنادر این منطقه به لحاظ حمل و نقل خواهیم بود.
بنادر آبادان ، اروندکنار و جوئبده از موقعیت خاصی برای صادرات محصولات کشاورزی ومصالح ساختمانی به کشورهای همجوار بخصوص کویت و عراق برخوردارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار