تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۲۶۵۹۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورودی‌های خوزستان باید ویژه‌ زیباسازی شوند
 سرپرست معاونت عمران استانداری خوزستان گفت: در آستانه دهه مبارک فجر و ماه‌های رجب و شعبان فرصت خوبی است تا استان خوزستان را آب و جارو و متناسب با شرایط مهیا کنیم تا به میهمانان خدمات خوب و مناسبی ارایه شود.

 محمد خانچی در حاشیه برگزاری اولین جلسه ستاد خدمات سفر و راهیان نور خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه شرح وظایف کمیته‌ها توضیح داده و ترتیبات لازم اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه استان خوزستان ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه‌های گردشگری، راهیان نور و سفرهای زیارتی دارد اظهار کرد: به دلیل شرایط آب و هوایی خوبی که در این روزها دارد مهمانان بسیار زیادی به خوزستان خواهند آمد. از این رو لازم است همه دستگاه‌های استان رسم مهمان‌نوازی را به جا بیاورند.

خانچی افزود: به تمامی دستگاه‌ها و مجموعه شهرداری‌ها ابلاغ شده تا نسبت به زیباسازی مناطق شهرها اقدام کنند و اماکن و ظرفیت‌های گردشگری از قبیل محوطه‌های تاریخی و دفاع مقدس معرفی شوند.

سرپرست معاونت عمران استانداری خوزستان یادآور شد: اماکن جدیدی که گردشگر به دنبال شناسایی آنها است باید معرفی شود تا خدمات بهتری ارایه شود.

او همچنین تاکید کرد: تمامی ورودی‌ها استان باید به شکلی ویژه‌ای زیباسازی شوند و تمامی شهرها به ویژه شهرهایی که در مسیر تردد هستند تمهیدات خوبی را بببنند تا معرف فرهنگ و رسوم  و زیست‌بوم هر شهرستان باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار