تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۲۶۵۹۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
داور می‌توانست سه پنالتی به سود ما بگیرد!
  سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی می گوید داور دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان می توانست سه پنالتی به سود تیمش اعلام کند که این اتفاق نیفتاد. 

عزیز فریسات پس از تساوی تیمش در دربی فوتبال خوزستان مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: در شروع بازی باتوجه به تغییرات زیادی که در تیم داشتیم کمی استرس بازی بر جوانان تیمم غلبه کرده بود اما آن ها هر چه از بازی گذشت به خودشان آمدند و یک فوتبال خوزستانی به نمایش گذاشتند. 

وی ادامه داد: در نیمه اول علی رغم موقعیت های دو تیم برای گلزنی، استقلال خوزستان به گل رسید اما تمام نیمه دوم در اختیار تیم ما بود و موقعیت های زیادی خلق کردیم، ضمن این که داور باید در چند صحنه به سود ما پنالتی اعلام می کرد که تنها یک صحنه پنالتی اعلام شد. داور می توانست سه پنالتی به سود ما بگیرد اما این اتفاق نیفتاد. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: به هر حال داور هم انسان است و اشتباه می کند اما اشتباهات او به ضرر استقلال ملاثانی بود. 

وی افزود: استقلال ملاثانی در نیم فصل ۱۲ تا ۱۳ بازیکن خود را از دست داد و همین باعث شد دست ما کمی خالی باشد. اکنون بیشتر بازیکنانی که روی نیمکت ما هستند جوان و از تیم های امید و جوانان ما هستند اما خدا را شکر می‌کنم که فوتبال خوزستان توانمند بوده و استعدادهای خوبی در آن وجود دارد. اگر کمی دست این جوانان را بگیریم می توانند رشد کنند. 

وی درباره مشکلات مالی تیمش نیز گفت: با وجود آقای علاقبند به عنوان مدیرعامل باشگاه کم کم در حال رفع مشکلات مالی هستیم تا بازیکنانی که هنوز از نظر مالی دریافتی نداشتند پول به حسابشان واریز شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار