تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۲۶۵۳۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاربرد نایلون استرچ در صنایع

نایلون استرچ نوعی ابزار بسته بندی است که می تواند از محموله های ارسالی در برابر آسیب های محیطی مانند نفوذ آب و رطوبت محافظت کند. از این محصول اغلب در بسته بندی کالا هایی که باید در برابر این موارد محافظت شوند، استفاده می شود. نایلون استرچ دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را به گزینه ای محبوب برای این نوع بسته بندی تبدیل می کند و استفاده از آن می تواند مزایای زیادی را برای مصرف کنندگان آن به همراه داشته باشد.


معرفی نایلون استرچ بسته بندی

نایلون استرچ نوعی پلاستیک است که برای محافظت از محصولاتی مانند جعبه و قوطی و... استفاده می شود. این محصول از نوعی پلیمر به اسم پلی اتیلن ساخته شده است.
نایلون استرچ از انواع و ضخامت های مختلف تشکیل شده است و شرکت های مختلف آن را در شکل ها و اندازه های گوناگون تولید می کنند. مهمترین چیزی که باعث محبوبیت این محصول می شود این است که کشش بالایی دارد و بسیار چسبناک است و این مسئله استفاده از آن را بدون نیاز به چسب اضافی یا لوازم دیگر آسان می کند.

فواید منحصر به فرد استرچ رول پلیمر

مقاومت بالا در برابر هر گونهآلودگی خارجیهمچون گرد و غبار ، رطوبت و ...
تولیدنایلون استرچدر عرض های سفارشی و رول شده
مناسب برایبسته‌بندیتمام محصولات صنعتی
تولید نایلون در ضخامت های متنوع
داراری قیمتی مناسب و کیفیت بالا
استحکام بالا در برابر پارگی
تولید در متراژ های گوناگون




کاربردهای فیلم استرچ در بسته بندی محصولات صنایع مختلف

بسته بندی برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که مهمترین آنها محافظت از محصولات در هنگام حمل و نقل و نگهداری و همچنین جذاب جلوه دادن محصول برای مشتریان است. فیلم استرچ از محبوبیت خاصی برخوردار است زیرا به محافظت از محصولات در برابر آلودگی و خراش کمک می کند و در عین حال ظریف و زیبا به نظر می رسد. کاربردهای بسیار دیگری برای نایلون استرچ وجود دارد، مانند اتصال اقلام به یکدیگر جلوگیری از تکان خوردن آنها. با در نظر گرفتن همه این دلایل، فیلم استرچ یک ماده ایده آل برای بسته بندی محصولات و ارسال آن ها است.



نظم دربسته بندی
کاربرد در بسته بندی انواع پوشاک
کاربرد در بسته بندی محصولات بهداشتی
کاربرد در بسته بندی مواد غذاییمایع و جامد
کاربرد در بسته بندی کالا هایی که در برابر خط و خش حساس اند
کاربرد در بسته بندی کارتن‌های ارسالی و پالت هاو جلوگیری از کثیف شدن آن ها در طی مسیر

قبل از خرید نایلون استرچ این نکات را رعایت کنید!

نایلون استرچ انواع مختلفی دارد و شما باید به دنبال آن هایی باشید که کیفیت بالایی داشته باشد. هنگام خرید این نوع فیلم ها باید به چند نکته توجه کنید و اگر این دستورالعمل ها را رعایت نکنید، ممکن است محصول ضعیفی خریداری کنید که نیازهای شما را برآورده نکند. برخی از ویژگی های اصلی فیلم کششی انعطاف پذیر بودن آن است و می توان از آن برای بسته بندی اشیا استفاده کرد.

برخی از این دستورالعمل ها عبارتند از:


مقاوم در برابر اشعه های مضر خورشید

تعداد لایه های بالا = مقاومت بیشتر
ضخامت قابل قبول
چسبندگی مناسب
کشش بالا

قیمت و نحوه خرید استرچ رول پلیمر

خرید آنلاین به مشتریان این امکان را می دهد که با بررسی قیمت ها و مقایسه آنها با دیگران در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند. یکی از مزیت های خرید نایلون استرچ از رول پلیمر امکان خرید عمده است که برای افرادی که مجبور به استفاده از این محصول برای ارسال اقلام هستند. اگر تمایل به خرید این محصول را دارید، به بخش نایلون استرچ رول پلیمر ما مراجعه کنید و نوع استرچ مورد نیاز خود را انتخاب و با ما تماس حاصل فرمایید.

جمع‌بندی نهایی

در این مطلب خواندیم که چرا بسته بندی با نایلون استرچ یک انتخاب محبوب برای ارسال کالا ها است. ویژگی های زیادی دارد که آن را برای مصارف مختلف، از بسته بندی مواد غذایی گرفته تا جعبه های حمل و نقل، ایده آل می کند.

از این بسته بندی نایلونی برای کنار هم قرار دادن قسمت های مختلف محصول استفاده می شود و به علت چسبندگی بالای این نایلون، محصولات بدون تکان خوردن و لرزش به مقصد مورد نظر می رسند. نکته مهم دیگر این است که از نفوذ آب و رطوبت به کالاهای بسته بندی شده جلوگیری می کند و از ریختن و نشت مایعات به سایر محصولات در محموله های ارسالی جلوگیری می کند.

:
:
:
آخرین اخبار