تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۲۶۵۱۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی برترین‌های شنا کارگران بانوان خوزستان
  نفرات برتر رقابت‌های انتخابی شنا بانوان کارگر خوزستان برای اعزام تیم استان به مسابقات قهرمانی کشور شناخته شدند.

افشین جمالپور نایب رئیس انجمن شنای کارگران خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این مسابقات روز گذشته ۲۲ دی ماه با حضور بیش از ۷۰ ورزشکار در استخر آزادی اهواز برگزار شد.

وی بیان کرد: در مسابقات ۵۰ متر کرال سینه رده سنی ۲۵ تا ۲۹ سال پرستو صمدی در استخر آزادی، ساجده مشعلی از ساب خوزستان و پرناز خدایاری از هیات کارگری آبادان، در ۵۰ متر آزاد ۳۰ تا ۳۴سال الهام کیانی زاده از استخر آزادی مقام، فروغ مختاری از هیات کارگری آبادان و نگین دوستی خواه از استخر آزادی، ۵۰ متر آزاد رده‌ی سنی ۳۰ تا ۳۹ سال غزال خدادادی از نفت اهواز، شیرین دربندی از صنایع فولاد و لاله سورانی از هیات کارگری آبادان و در ۵۰ متر آزاد رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال پریسا خورشیدی از نفت اهواز، مرضیه سیلاوی از هیات کارگری آبادان و شاداب عباسی شوشتری از سازمان آب و برق خوزستان به ترتیب در رده های سنی خود به مقام های اول تا سوم رسیدند. 

نایب رئیس انجمن شنای کارگران خوزستان افزود: در ۵۰ متر آزاد رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال سیما کنگری از نفت اهواز و مهناز شریفی از برق منطقه ایی خوزستان اول و دوم شدند و نفر سوم معرفی نشد. در ۵۰ متر آزاد رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال آتوسا سماعی از سازمان آب و برق خوزستان مقام اول را کسب کرد و این رده سنی نفرات دوم و سوم نداشت. در ۵۰ متر آزاد بالای ۵۵ سال ملیحه رجب زاده از سازمان آب و برق خوزستان مقام اول را کسب کرد و این رده هم نفرات دوم و سوم نداشت. 

وی بیان کرد: در ۵۰ متر کرال پشت ۲۵ تا ۲۹ سال پرستو صمدی استخر از استخر آزادی اهواز و ساجده مشعلی از ساب خوزستان و مهسا عموری مهر از سازمان آب و برق خورستان، در ۵۰ متر کرال پشت رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال الهام کیانی زاده از استخر آزادی اهواز، فروغ مختاری از آبادان و نگین دوستی خواه از استخر آزادی اهواز، در ۵۰ متر کرال پشت رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال پویا خدادادی از نیشکر دهخدا، غزال خدادادی از نفت اهواز و شکوفه صمدی از سازمان برق خوزستان مقام سوم، در ۵۰ متر کرال پشت رده سنی ۴۰ تا ۴۴سال پریسا خورشیدی از نفت اهواز، مرضیه سیلاوی از هیات کارگری آبادان و مونا سیاحی از ساب خوزستان در رده های سنی خود به ترتیب صاحب سکوهای اول تا سوم شدند.

جمال پور گفت: در ۵۰ متر کرال پشت رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال سیما کنگری از نفت اهواز و مهناز شریفی از برق منطقه خوزستان به ترتیب اول و دوم شدند و نفر سوم معرفی نشد. در ۵۰ متر کرال پشت رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال آتوسا سماعی از سازمان آب و برق خوزستان مقام اول را کسب کرد و نفرات دوم و سوم معرفی نشدند. در ۵۰ متر کرال پشت بالای ۵۵ سال ملیحه رجب زاده از سازمان آب و برق خوزستان مقام اول را به دست آورد و نفرات دوم و سوم معرفی نشدند. 

وی خاطرنشان کرد: در ۵۰ متر قورباغه رده سنی ۲۵ تا ۲۹ سال پرستو صمدی از استخر آزادی، ساجده مشعلی از ساب خوزستان و نیلوفر بدیعی از استخر آزادی اهواز، در ۵۰ متر قورباغه رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال الهام کیانی زاده از استخر آزادی اهواز و مینا ربانی و کریمه باوی هر دو از فولاد خوزستان، در ۵۰ متر قورباغه رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال پویا خدادادی از نیشکر دهخدا، غزال خدادادی از نفت اهواز و شیرین دربندی از فولاد خوزستان، در ۵۰ متر قورباغه رده سنی ۴۰ تا ۴۴سال پریسا خورشیدی از نفت اهواز، مرضیه سیلاوی از هیات کارگری آبادان و مونا سیاحی از ساب خوزستان، در ۵۰ متر قورباغه رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال سیما کنگری از نفت اهواز، لینا چاسبی از سازمان آب و برق خوزستان و مهناز شریفی از برق منطقه خوزستان به ترتیب صاحب مقام های اول تا سوم شدند.

نایب رئیس انجمن شنای کارگران خوزستان عنوان کرد: در ۵۰ متر قورباغه ۵۰ تا ۵۴ سال آتوسا سماعی از سازمان آب و برق خوزستان مقام اول را کسب کرد و در ۵۰ متر قورباغه بالای ۵۵ سال ملیحه رجب زاده از سازمان آب و برق خوزستان مقام اول را به دست آورد. در این دو رده سنی نیز نفرات دوم و سوم معرفی نشدند. 

وی با بیان این که مسابقات انتخابی استان در سطح کیفی خوبی قرار برگزار شد، گفت: نفرات برتر این رقابت ها در مسابقات قهرمانی شنای کارگران کشور که در استان خوزستان برگزار خواهد شد، حضور خواهند داشت.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار