تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۶۴۹۳
تعداد نظرات: ۱۵۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بالاخره استاندار موافقت کرد؛
پنجشنبه‌ ها خوزستان تعطيل شد/ تایید خبر خوزنیوز / جزئیات ساعت کاری / تعطیلی بانک ها با نظر شورای هماهنگی بانکها
استاندار خوزستان از تعطيلي ادارات اين استان در روز پنجشنبه خبر داد / بر اساس تصميم‌گيري‌هاي انجام شده، ادارات استان خوزستان پنجشنبه‌ها تعطيل مي‌شوند/ اما پس از درج این خبر، تعطیلی پنج شنبه ها توسط استاندار تکذیب شد. استاندار دلیل این مسئله را مشکل ساعت کاری و کمبود اعتبار ناهار کارمندان اعلام کرد که ...
خوزنیوز: استاندار خوزستان از تعطيلي ادارات اين استان در روز پنجشنبه خبر داد.

سيدجعفر حجازي با اعلام اين خبر گفت: بر اساس تصميم‌گيري‌هاي انجام شده، ادارات استان خوزستان پنجشنبه‌ها تعطيل مي‌شوند.

وي افزود: اين تصميم از هفته آينده اعمال مي‌شود و به اين ترتيب از آينده ادارات استان در روز پنجشنبه تعطيل است.

لازم به ذکر است اواخر آبان ماه سال جاری خوزنیوز پس از درج چندین مطلب و گزارش، خبر از تعطیلی پنجشنبه ها از اول آذر داد. شنیده های خبرنگار ما حکایت داشت که  بخشنامه تعطیلی پنج شنبه ها توسط استانداری خوزستان صادر  و از اول آذر ماه  همه دستگاه‌های اجرایی استان به جز بانک‌ها، مراکز درمانی و آتش‌نشانی‌ها روزهای پنج شنبه تعطیل خواهند بود.

اما  پس از درج این خبر،  تعطیلی پنج شنبه ها توسط استاندار تکذیب شد. استاندار دلیل این مسئله را مشکل ساعت کاری و کمبود اعتبار ناهار کارمندان اعلام کرد که واکنش های فراوانی را در پی داشت. گرچه عده ای برخی فشارها را دلیل عدم ابلاغ بخشنامه می دانستند.

اما با اعلام این خبر پس از یک و ماه اندی به نظر می رسد واکنش ها و نظرات مردم خوزستان، استاندار را متقاعد کرده است که در واپسین ماههای دولت دهم این اقدام را برای جلب رضایت آنان انجام دهد.

لازم به ذکر است در نظر سنجی انجام شده در خوزنیوز بیش از 92 درصد مردم به تعطیلی ادارات و دستگاههای دولتی خوزستان در روزهای پنجشنبه رای مثبت داده بودند.


جزئیات ساعات کاری ادارات

به گزارش خوزنیوز، استاندار خوزستان خبرداد: به استناد تصمیم نامه شماره 39609/127/44 مورخ 7/10/91 وبر اساس تفیض اختیارات صورت گرفته از طرف هیات وزیران به استانداران به موجب اصل 127 قانون اساسی ساعات کار در هفته از شنبه تا سه شنبه از ساعت 7:15 تا 15:30بعدازظهر و چهارشنبه ها از 7:15 تا 14:30بعداز ظهرباشد و پنج شنبه ها نیز تعطیل اعلام می گردد.

دکتر سیدجعفرحجازی افزود: این تصمیم از شنبه 16/10/91 اجرایی خواهد شد.

 استاندار خوزستان ابراز کرد: به منظور هماهنگی  ساعات کار اداری با ستاد وزارتخانه ها و صرفه جویی در هزینه های جاری دستگاههای اجرایی ،وحدت رویه با سایر استانهای کشور و همسان سازی با سازمانهایی که در روز پنجشنبه تعطیل می باشند این تصمیم گیری صورت گرفته است.

 وی خاطرنشان کرد:ساعات شروع  بکار ادارت و مراکزاموزشی  و آموزش عالی بر اساس تصمیم این ادارت و مراکز تعیین می گردد.

 استاندار ابراز کرد:ساعات شروع بکار بانکها بر اساس تصمیم شورای هماهنگی بانکهای استان می باشد.

 وی در پایان گفت:ساعات شروع بکار وپایان کار در واحدهای صنعتی و تولیدی ، صنفی و خدماتی  وموسسات درمانی با رعایت مقررات مربوطه براساس شرایط کار  از سوی دستگاهها و مسولین ذیربط تعیین  و اعلان میگردد.


اخبار مرتبط:

استاندار خوزستان عنوان کرد:

پنج شنبه روز کاری است

خوزستان، پنجشنبه ها تعطیل شد


غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۵۳
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
10
25
الحمد لله. لا اقل می تونیم یک روز بیشتر کنار خانواده باشیم. بنده به عنوان یک کارمند و به نمایندگی از همه کارمندها، همینجا به همه شهروندان قول می دم که در روزهای کاری با سعی و تلاش بیشتر کار ارباب رجوع را انجام بدیم که خلا این یک روز احساس نشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
شما گفتی ما هم باور کردیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
آره جون خودت
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
البته که باورمون شد...
کارمند و مادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
18
16
از آقای دکتر حجازی استاندار و خوزنیوز و بقیه رسانه ها که این ماجرا را پیگیری کردند متشکریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
آقای دکتر به قول بعضی متشکریم. ولی این کمترین حق مردم خوزستان را کاش همان اول که مطرح شد می دادید. الان دیگه آن لذت را ندارد.
به مرغ نگاه کنید وقتی بهترین غذا را هم جلوش بذاری اول تو خاک غلتش میده و پرخاک و سنگریزه می کنه و بعد می خوره. به ما نیامده که یک کاری تمیز انجام بدیم.
بانکی بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
13
21
چه فایده تعطیل بشه ما باید طبق معمول به عنوان سنگ زیرین آسیاب سر کار باشیم. مگر ما خانواده نداریم. مگر ما شهروند نیستیم. کاش یکی پیدا بشه و حق ما را هم بگیره.
پاسخ ها
چک برگه خورده
| United States of America |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
شما آنقدر مزایا دارید که اگر جمعه هم کار کنید جای دوری نمیره
amir
| Kazakhstan |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
عزیز من شما که وام های بی بهره یا کم بهره آنقدر به شما می دهند که نه نگران خرید خانه هستید و نه مشکل مالی دارید ( یک پا برای خودتان شرکت نفتی هستید ) اگر ساعت کاری شما را 24 ساعته هم می کردند نباید حرفی می زدید /
در ضمن انقدر موقع وام گرفتن به اکثر کارمندها گیر الکی می دهید که همه کارمندان دوست دارند یک جوری تلافی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
باسلام
من کارمند بانک کشاورزی هستم
بخدا هیچ کسی کارمند بانک رو درک نمی کند مگر همکار بانکی
بقدری به من فشار اومده که حتی بارها و بارها بفکر استعفا افتادم
خداوکیلی اینو جدی میگم
حقوق و مزایای ما هم در حد یک کارمند متوسط است
منم قبل از اینکه وارد باک بشم مثل بقیه فکر میکردم.
کارمند آموزش و پرپرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
بدبخت تر ازهمه کامندان آموزش و پرورشند که این وسط با حقوق بسیار اندک دارن پرپر میشن و حتی بچه های شما هم ممکنه تحت تأثیر همین امر پرپر بشن البته از نظر آموزشی!!!
کی لایحه پرداخت هماهنگ زهرماری ، ببخشید پرداخت هماهنگ حقوق اجرا میشه!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
بانکداری الکترونیک پس برای چیه ؟
کارمندان بانک هیچ مزایای اضافه ای نسبت به سایر کارمندان دولت ندارند،تازه نونشون ازهمه کارمندای دیگه حلال تره چون کارو دودره نمی کنن نه ساعت نماز دارن برای جیم زدن نه ساعت نهار .تو(چک برگه خورده )معلومه که خودت مشکل داری .بعدشم آقای amir مگه تو نون کارمند بانک رو میدی که دوست داری تلافی کنی تازه ما اینهمه گیر برای وام دادن نمیدیم ،قانونه.
درضمن بانک تنها اداره ایه که جایگرین داره نه مثل شهرداری وثبت احوال و...که وقتی نماز میشه دیگه کارتعطیله!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
16
7
نام جاوید وطن. صبح امید وطن. جلوه کن در آسمان. همچو مهر جاودان. وطن ای هستی من. شور و سرمستی من. جلوه کن در آسمان. همچو مهر جاودان
پاسخ ها
اسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
چه ربطی به تعطیلی پنجشنبه ها داشته!!!!!!!!!!
amir
| Kazakhstan |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
صبح بخیر عزیزم ، کجا بودی تا حالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
خفه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
4
7
با تشکر از خوزنیوز. مسئولان ساعت مدارس و ادارات را تنظیم نمایند
بانکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
6
19
داداش مثل اینکه توی باغ نیستی یه زمانی بانکی ها مزایا دشتن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
عزیزم من چند تا از فامیلهای نزدیکمون بانکی هستند الحمدلله همه صاحب 2 خونه شدن ، ماشین و چیزهای دیگه که جای خودش
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
شما پانقدر مزایا و وام دارید که باید روز جمعه هم سر کار برید. اون وقت من به خاطر 3 میلیون تومان وام باید کلی دوندگی کنم و آخرش هم بهم وام ندان !! اون هم چرا؟ چون میانگین من به حد نصاب نرسیده؟ اون هم کدوم حساب؟ حساب بانکی
آخه مگه میشه حقوق خودمونو تو حسابمون نگه داریم و خرج نکنیم؟؟؟؟؟
amir
| Kazakhstan |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
شما بانکی ها هم مثل شرکت نفتی ها هستید که همیشه بیشتر از بقیه شکایت دارند
هومن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
2
6
باسپاس از یکایک مردم شریف خوزستان که با همدلی و پیگیری های مستمر باعث شدند مسئولین استان پنجشنبه ها را تعطیل اعلام بدارند .
ضمناً تشکر ویژه مخصوص خوزنیوز که همواره مشکلات مردم خوزستان را منعکس مینمایند . انشالله تعاملی در جهت اعلام ساعت کاری صورت گرفته شود تا خانواده هایمان با مشکل ایاب و ذهاب به مدارس مواجه نشوند .
اجرکم عندالله
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
2
6
سلام از خوز نیوز ومردم ومسولین مربوطه تشکر کرده واز شما میخواهم ساعات اداری را با در نظر گرفتن ساعات مدارس تنظیم نماید امیدوارم از این فزصت بهترین استفاده را ببریم
کارمند
|
Finland
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
1
13
تکلیف ناهارچی میشه ؟ تهران هرچی داره از صدقه سری استان خوزستانه همونجوری که به تهرانیها ناهارمیدن به خوزستانی هاهم بدین اگه مسئولان جسورباشند هیچ وقت حق مردم مظلوم خوزستان پایمال نمیشه
پاسخ ها
کارمند دلسوخته
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
دلمون خوشه به مسئولین استانمون!!!
بابا اینا حقشون رو نتونستن تا حالا بگیرن چه برسه به حق کارمنداشون و مردم!!!
کارمندان کانون پرورشی
|
Germany
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
3
5
به استاندار بگویید ای کاش حق تعطیلی را به ماهم می دادید
پویان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
5
10
بانکیها فقط اسمشون بد در رفته
مردم عقلشون به چشمشونه و بعضیا عقلشون به شغل مردمه !!!
پاسخ ها
amir
| Kazakhstan |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
نه ولله فقط اسمشون نیست یک بانکی نمی بینی که بدون خانه و ماشین و زندگی مناسب نباشه اگر می گی عادی است پس خبر از کارمندهای سایر ادارات نداریت
نامدار خان منجزی
|
Finland
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
4
5
وی شادی کنین وا ویلاه
آترین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
1
7
شکرخدا فقط امیدوارم آقای استاندار دیگه نظرشون عوض نشه بخدا می ترسم امشب بخوابم که نکنه فردا بگن نه تعطیل نیست اخه پنجشنبه ها باید به خواهر/مادر/ خواهرشوهر /زن برادر و اگه نشد خانم همسایه خواهش کنم مواظب بچه من باشه چون مدارس تعطیلند وما اداره هستیم اما به فال نیک میگیریم
کارمند بانک از ابادان
|
Finland
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
1
17
سلام ،سلام به اونائی که مابانکیا رومی بینند اونائی که فکر می کنند همه انسانند!
امیدوارم روزی برسه که همه جا پنج شنبه ها تعطیل بشه بجز استانداری وفرمانداری و ....
اونائی که موافقند بزنن دست قشنگه رو .............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
4
7
پيشاپيش تعطيلي همزمان باجه عصر وپنج شنبه ها رو به همه بانكيهاي زحمتكش تبريك ميگم.البته تعطيلي باجه بهتر از تعطيلي پنج شنبه هاست .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
کسی اعلام نکرد که بانکها و باجه تعطیل هستند.. خبر موثق داری؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
4
7
تبريك ويژه به بانكيها به خاطر تعطيلي همزمان پنج شنبه ها وباجه عصر.البته تعطيلي باجه عصربهتراز تعطيلي پنج شنبه هاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
4
6
بلاخره بانکی ها به حقشون رسیدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
بخدا هیچ کسی بانکی رو درک نمیکنه بجز بانکی
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
بله و هیچ کس شرکت نفتی را و هیچ کس مخابراتی را و هیچکس اداره برقی را و ....کلا هیچ کس قشر بی درد با حقوق بالای یک میلیون تومان ، چه کنند را درک نمی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
amir خان اگه راست میگی به جای غرزدن والکی کامنت داد میرفتی یه کاری براخودت دست وپا میکردی نه مثل ادم های بی اطلاع نظر الکی بدهی
مربی کانون پرورش فکری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
1
1
ما هم خانواده و فرزند داریم و مایلیم در کنار فرزندانمان باشیم ولی از دفتر استان می گویند به علت آموزشی بودن مراکز کانون تعطیل نیستند . مگر مدارس آموزشی نیستند که 5 شنبه تعطیلند و یا دانشگاه ها و....؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
1
4
یه کاسه ایی زیر نیم کاسه است...
کارمند بانک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
5
8
پس کارکنان بیچاره بانکها چی
پاسخ ها
amir
| Kazakhstan |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
چقدر هم بیچاره اند این مرفعین بی غم
namir
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
هروقت حوصله داشتین هرچی خواستین به این مرفعین بیدرد بگین شاید سبک شدید مردحسابی وقت کردی فیش حقوقی بانکیها روببین بعد بگو
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
فیش حقوق را نمی گوییم عزیزم ، لطفا وام های مسکن ، معیشتی ، خرید کالا ، سود سالانه ، حق کارانه و..... که بدون بهره یا با بهره ناچیز رامی دهند مطرح بفرمایید ، راستی مبلغ وام مسکن شما بانکی ها چقدر است میشه لطفا بگید ، نه ترسید کسی چشمتان نمی کند فعلا خدا برای شما خواسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
amir!
مثل اینکه خاطرات بدی از بانکیا داری ؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
2
3
دست استاندار محترم درد نكنه، من كه بعد از اينكه دفعه قبلي تعطيلي پنجشنبه ها بهم خورد خيلي نق زدم ولي حالا دستت درد نكنه مرد
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
2
8
گمان نکنم کار خود استاندار باشه ! به احتمال زیاد به سفر اخیر رییس جمهور مربوط باشه . گرفتید چی شد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
11
2
استاندار قهرمان تشكر تشكر، دل خانواده اي رو شاد كرديد. سپاس
أميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
3
4
إز اينكه تعطيل شد و ميشه در كنار خانواده باشيم بسيار خوشحاليم
پاسخ ها
کارمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
همسنگر عزیز ، با این ساعت کاری فکر نکنم وقت قبلی که برا خانواده می گذاشتیم الان بتونیم بداریم
rasool
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
4
3
من از این خبر ناراحت شدم . مگه ما کم تعطیلی داریم که این پنجشنبه هم بهش اضافه شد ؟ مگه این ادارات خیلی کار میکنن که حالا باید بجای 6 روز 5 روز کاری داشته باشن البته اگه بخواید حساب کنید این 5 روز هم میشه 2 روز کار مثبت. تعطیلی به ضرر ماست ملت به خودتون بیاید. این کار ضربه زدن به اقتصاد رو به دنبال داره
پاسخ ها
amir
| Kazakhstan |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
عزیز من میشه بگید شما کجا کار می کنید / مغازه دار هستید و ساعت 9 صبح با دل خوش می آید و مغازه را باز می کنید یا یا ... خلاصه نمی دونم کجا هستید که انقدر از دنیا عقب هستید ، این حرف ها مال 30 سال پیش بود نه الان که هر کارمند جای چهار نفر با حقوق ناچیز دارد کار می کند
داريوش
|
-
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
1
3
دست پايگاه خبري خوز نيوز درد نكنه خيلي پيگيري كردن تا اين مطلب به نتيجه برسه
اهوازی
|
Germany
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
6
0
از استاندار عزیزمان تشکر میکنیم .دوستت داریم حجازی .
کارمند شهرداری
|
Kazakhstan
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
5
0
انشاء اله که خیر است - استاندار گرامی دست مریزاد
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
1
2
درسته که کارمندان بانک نمیتونن از این تعطیلات استفاده کنن ولی خوب هر کاری یه شرایط شغلی خاصی داره. مثلا ما دکترهای دامپزشک شاغل در شبکه های دامپزشکی هم مجبوریم خیلی از بعداز ظهرها و حتی شب ها برای تامین بهداشت شهروندان کار کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
اره راست میگی اینقدر خوب کار می کنی که گوشت ناسالم آلوده به ما انداختن هیچ به هیچ شد با تشکر
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
نه شما تو بانک کم مورد اختلاس داشتید ؟
حسین
|
France
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
2
حقی که میرفت ازمادریغ شودلاجرم به مارسید . تشکر ازهمه کسانی که هرچندحتی ناچیز هم دراین امرسهیم بودند حتی کسانی که درنظرسنجی شرکت وآری محکم گفتند......
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
2
از تمامی رسانه ها به خصوص خوزنیوز که پیگیر این مسئله بودو اقدام به برگزاری نظر سنجی کرد،سپاسگزارم.دست استاندارمحترم درد نکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
1
درود بر همه کسایی که این خبر رو شنیدن و شاد شدن! منم خوشحال شدم ولی ساعت کاریش زد تو برجکم!!!!
به ساعت کاری توجه کردین؟ فرقی نکرده...قبلاً همه هفته رو با زن و بچه ناهار میخوردیم ، الان پنجشنبه صبحانه رو با زن و بچه میخوردیم و باید 5 روز رو اداره غذا بخوری و اونم باید از خونه ببری! چون ناهار نمیدن! این تازه پیش پا افتاده ترین مشکلیه که پیش خواهد اومد!!!! اینقد نگین خانه و خانواده!! از سر کار که برگردین تا شب خوابین و پنجشنبه استراحت مطلقین....
پاسخ ها
amir
| Kazakhstan |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
البته خانواده اگر دوست دارند با هم باشند می توانند با یک ساعت تاخیر ناهار را با هم بخورند / صبحانه را که عموما زن ها ساعت 10 می خورند پس می توانند یک ساعت دیرتر غذا بخورند (چون تو اداره که کسی ناهار نمی خوره )
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
یک ساعت دیرتر !!!!!
اگه ناهار بدن می بری خونه میخوری؟
تو رو هم میبینیم که یه ظرف غذا ببری اداره همونجا بخوری و بگی کی 5شنبه میشه برم با بچه م ناهار بخورم؟!!!!!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
2
خوب شد.
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
0
عااالي شد تازه ماهم مثل خيلي شركتهاي بزرگ نفت و صنايع فولاد پنج شنبه ها تعطيل شديم
تشكر از استاندار محترم
پاسخ ها
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
خدا کننه فیش حقوقی مان هم مثل آنها شود
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
1
ازیه طرف خوشحال شدیم پنج شنبه ها تعطیله ولی از طرف دیگه ناراحت، چون ساعت کاری خیلی زیاد شده و ما بچه های کوچیکمونو چکار کنیم؟در ضمن به ما که ناهار نمیدن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
2
پس ناهار چی بهمون ناهار میدن
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
1
من کارمند یه شرکت خصوصی هستم ساعت کاری ما از7:30تا15:45است در آلودگی هوا و گردوغبار شدید شرکت حاضر نشد که ما تعطیل شویم با خصوصی شدن شرکت هاحقوق کارمندان زیر پا گذاشته میشه مزایای اونها کم میشه و اعتراضی سبب میشه که آخر قرارداد بگن بسلامت چرا هیچ صحبتی از این قشر افراد که در شرکت های خصوصی کار میکنن نمیشه چرا قانون های وضع شده شامل حال این شرکت ها نمیشه ب از خوز نیوزخواهش میکنم به این مسئله بپردازه تا کارمندان شرکت های خصوصی و حقوق اونها دیده بشن اونها که ربات نیستن خانواده دارن و دوس دارن در کنار اونها باشن اونها هم انسان هستن و در مقابل آلودگی هوا بیمار میشن ما قربانی خصوصی شدن به امید وضعیت بهتر شدیم ولی روز به روز حقوقمون پایمال میشه و همه سکوت میکنن ......
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
1
ديگه مثل اون دفعه خوشحال و ذوق زده نشديم....
حسش نيست!!!! :(
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
0
اولين عقب نشيني استانداري با تعطيلي پنج شنبه ها
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
2
خیالتان راحت شد اوناییکه زور زدید و التماس کرئدید یک نگاهی به تایم بیندازید و بعد ببینید تا ساعت چهار هم به خانه نمی رسید پس ذوق کردن ندارد اگر دنبال حقتون هستید از استان دار بخواهید وقتی ریس جمهور را می بیند بگوید ما هم مثل تهران کلان شهر هستیم و باید تایم کاریمان از هشت و سی دقیقه شروع و دو نیم به پایان برسد
پاسخ ها
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
این را که واقعا درست گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
0
وضعيت غذا چه ميشه، بااين ساعت طولاني ...
یک کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
2
3
سلام تعطیلی پنجشنبه خوبه اما ساعت شروع و پایان کار برای من مادر که باید بچه امو بگذارم مدرسه یعنی از سرویس موندن یعنی هر روز دیر رسیدن به اداره ودیرتر برگشتن به خونه تعجب میکنم بعضی ها میگن با تعطیلی پنجشنبه ها بیشتر به خانواده میرسیم تمام هفته خسته به جون خانواده غر بزنند تعطیلی پنجشنبه چه فایده ای دارد؟ناهار هم که در کار نیست که خلاف قانون است و خوشحال کردن یک عده به قیمت زیر پا گذاشتن قانون دیگر فکر نمیکنم کار درستی باشه
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
1
0
آقا ما همه خوشحاليم. دست استاندار هم درد نكنه. ساعتش هم كم كم درست ميشه، نشد هم عيبي نداره، اقلا يه روز به كارهاي باقيمانده مي رسيم. قول ميدم مرخصي كارمندها هم كم ميشه چون براي روز پنجشنبه برنامه ريزي مي كنند
مشکات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
1
شنیدن تعطیلی پنجشنبه دیگر لذتی ندارد ای کاش همون موقع که موقعش بود عنوان میکردید
بانكي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
3
آقاي amir انگار از يه بانكي بدي ديدي كه حرصت در اومده !!!
لطفا رعايت كن رفيق،بانكي كه سابقه كارش پونزده سال به بالا باشه صاحب خونه و ماشين ميشه نه بانكي هاي تازه استخدامي كه شيششون گروه نه شونه! برو كار كن مگو چيست كار...كه سرمايه ي جاودانيست كار!
پاسخ ها
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
برادر من به هر صورت کارمند بانک مطمئن است که صاحب خانه می شود ، درآمد مناسب دارد و کلان از نظر معیشت نگرانی ندارد و آینده آن روشن است ولی تو سایر سازمان ها (بجز شرکتی ها ) وضعیت این طور نیست و هر چه به انتهای سابقه می رسند مشکلات زندگی شان چند برابر می شود
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
7
خودپرداز، پوز، موبایل بانکینگ، تلفنبانک، اینترنت بانک و هزار راه دیگه جلوی پای مشتریان هست که کارهای بانکیشون رو از اون طریق انجام بدن و به شعبه مراجعه نکنن، اون وقت هنوز مثل ۳۰ سال پیش برای واریز و برداشت ۲ تومن مردم میان تو صف شعبه میمونن.
اگر انقدر روی باز بودن بانکها تاکید نشه مردم هم یاد میگیرن بانکداری رو مثل همه جای دنیا الکترونیکی انجام بدن. حتما باید یه کاری رو منع کرد تا فرهنگ سازی بشه. اگه بانکها هنوز قبوض رو میگرفتن مردم هم هنوز واسه پرداخت یه قبض ساعتها تو صف می موندن.
پاسخ ها
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
این حرف واقعا صحیح و بجا می باشد در صورتی که شبکه بانکی هم درست کارند و قطع نشود و امنیت آن هم تظمین گردد .
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
1
حالا نفهمیدیم بانکها تعطیلن یا نه؟ اگه تعطیله که ماروجزء آدمها حساب کردن ودست اونایی که در این تصمیمگیری نقش داشتن درد نکنه.... واگر نه(بانکی نگو بلا بگو* اگه که دود ضررداره به بانکیا چه ربط داره* بانکا همیشه بازند*بانکیا بی صاحابند)
کارمند شهرداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
0
شاه میبخشه شاهزاده نمیبخشه . متاسفانه آقای کتانباف شهردار اهواز در جواب نامه بخشنامه استانداری پاراف کردن شهرداری باید در خدمت مردم باشد و با تعطیلی پنجشنبه ها مخالفت کردن . بابا مگر بچه های ما چه گناهی دارن که ما مثل بقیه پدرا نباید کنارشون باشیم. تروخدا یکی پیگیری کنه .
صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
2
1
افزایش ساعت کاری از شنبه تا چهارشنبه برای خانم های شاغل و متا هل مشکلاتی را در بر خواهد داشت ولی اگر از اول مهر اعلام شده بود میشد کاری کرد.
مربی کانون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
0
زمستان و تابستان برای بچه ها زحمت می کشیم ولی دریغ از حق و حقوق مساوی و تعطیلی ...... و بچه های خودمون باید روزهای 5 شنبه افسوس حضور مادرانشان در خانه را بخورند ......ما کار می کنیم و لی دیگران تقدیر و تعطیل می شوند .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
1
2
بخدا انگار بانکیا آدم نیستن پوست کلفتن اگه سنگ ازآسمون بباره بایدسرکارباشن چه ظلمیه
پاسخ ها
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
فعلا که از آسمان براتون وام های جور وا جور و پول می ریزه ما که سنگی نمی بینیم
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
2
2
بابا بگذارید تعطیل بشه تا دوباره پشیمان نشده اند.فقط به بعضی از سازمانها بگوئید ساعت داده شده را دستکاری نکنندو آن را بخاط اضافه کاری زیاد نکنند0
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
4
کاش تمامی کارمندان بعضی ادارات !؟ نصف کارمندان بانکها کارمی کردند مگر کارمندهای باقی ادرارات همه گرسنه هستند وخونه و ماشین ندارند
سعید از شهرداری اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
0
ظاهرا شهرداری اهواز جزئ استان خوزستان نیست چونکه آقای شهردار در زیر بخشنامه استانداری نوشتند که شهرداری الزامی به اجرای بخشنامه ندارد و روزهای پنجشنبه تعطیل نیست
بانکی
|
Finland
|
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
6
ما بانکی ها در یک روز به اندازه یک هفته کارمندان سابر ادارات کار میکنیم.تازه وقتی یه اشتباه میکنیم باید از جیبمون بدیم اما شما در قبال اشتباهتان حتی حاضر به معذرت خواهی از ارباب رجوع هم نیستید
پاسخ ها
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
به کارمندان سایر ادارات مزایا و وام های بانکی ها را بدهید ببینید کی بیشتر کار می کند ؟
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
3
1
با سلام
من خودم الان حدود ده ساله که بانک ملی کار میکنم، انصافا شما به این وامها میگین مزایا؟؟؟
مگه چی بهمون دادن؟؟ تا حالا فقط وام دادن که با اونها تونستم 2 تا آپارتمان نقلی 90 و 110 متری بخرم به اضافه یک ماشین سمند، دیگه هیچی نمیدن
فقط حقوق و کارانه که هرماه بهمون میدن و پولی که به مناسبتهای مختلف (22 بهمن، عید غدیر ، عید قربان ، 15 شعبان و ....) قبلا هم که بهمون برنج و رغن میدادن که الان هم قطع کردن و جاش پول بهمون میدن درحد 300 تا 400 تومان
آخه با این تورم مگه میشه کاری کرد؟؟آخه این چه مزایاییه که شما میگید زیاده؟؟؟
پاسخ ها
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
تازه نگفتی که در زمان بازنشستگی کلیه وام ها بخشوده هم می شود
/ بابا دم این سیستم بانک خیلی گرم است
همشهری
| United States of America |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
مبارکتون.واقعا حق با شماست .برای 10 سال کار کردن یه سمند و 200 متر خونه چیز زیادی نیست.ولی بازم خوبه.از من خیلی جلوترید.با 10 سال سابقه باید حدودا همسن من باشید.اما من 33ساله فوق لیسانس بیکار جویای کارم.از خونه و ماشین و حقوق و وام و...هم خبری نیست که نیست.ولی بخیل نیستم.خوش و حلالتون.
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
6
2
راستی می دانستید تمامی وام های گرفته شده کارکنان بانکها در زمان بازنشستگی بخشوده می شود -
شاید باورتان نشود ولی واقعیت دارد
پاسخ ها
عسل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
سلام امیر خان حسود من همسر بانکی هستم من و پسر پنج ساله ام موقع برگشتن شوهرم از سر کار جز یه ادم خسته و کوفته که یه لقمه بخوره و تا صبح بخوابه هیچی نمی بینیم هر روز از ساعت هفت صبح تا پنج ونیم عصر سر کاره کاش معلم بود تو از درد بانکیا چی میدونی
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
1
3
تنبل نرو به سایه سایه خودش میایه . تعجب از اقدام مسئولین در تعطیلی 5 شنبه نیست . تعجب از استقبال عمومی است که از آن شده . همین طوری میخواهید با کار و تولید مشت محکم به دهان استکبار بزنید . تعطیلی گرد و خاک و بین التعطیلین و عید و مراسم و فلان و بهمان کم بود 5 شنبه هم روش . بنازم به این ملت فعال همیشه در صحنه .
پاسخ ها
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
شما عزیزم میشه بگی کجا کار می کنی که انقدر ارمانی فکر می کنی / بابا ما میگیم 5 شنبه را تعطیل کنند تا بریم آزانس کار کنیم شکم زن و بچه را سیر کنیم / تو میگی ......
کارمند زن
|
-
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
1
0
با سلام لطفا رای گیری تعطیلی و دور کاری بانوان را( بدون اضافه شدن تایم )را که حق مسلم بانوان شاغل می باشد و نادیده انگاشته شده است را هم انجام دهید .بانوان دارای فرزند ابتدایی می توانند پنج شنبه ها دور کاری داشته بااشند بدون اینکه از مزایای کاری آنها چیزی کسر شود در بیش از ده استان در حال اجرا می باشد و از امور بانوان استانداری بپرسید نمی خواهد کاری بکند و اگر از پس استاندار بر نمی آید استعفا دهد .
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
0
باسلام
خب بابت تعطیلی ازتون همه تشکر کردن که البته حقشو.ن بوده این یه مطلب اما مطلب دیگه ساعت کاریه آقای استاندار ما که همه سختی کارمون مثل شما استاندار یا فرماندار محترم که نیست ما همه کارمندیم که با هماهنگی همدیگه کل کارامونو تا ساعت 12 تموم کردیم مطلب بعدی در مورد کاهش مصرف انرژی بنظر خودتون واقعاً عاقلانه فکر کنین این ساعتایی که اعلام کردین به سیستم توزیع انرژی کشور فشار وارد نمیکنه . کلاً اصل مطلب دوستان همنوع من که کارمند زحمتکش این استان هستن اینه که تبعیض بین استان ما با هر استانی از جمله تهران که حتی 1% از کارایی که ما انجام میدیمو انجام نمیدن قائل نشیم .
sami
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
1
سلام
ممنون به خاطر پیگیریهاتون.خبر خوبی بود
سامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
0
سلام
تا حالا به این فکر کردید که کارمندهای عزیز و تلاشگری که توی مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک و راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی کار میکنند هم از این تعطیلی ها نمیتونن استفاده کنند ولی هیچ وقت صداشون در نمیاد ما هم سعی کنیم مثل اونا باشیم و کمتر به هم تیکه بپرونیم و به شغل همدیگه احترام بگذاریم
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
3
آقا امیر تو خونه خابیدن صاحب خونه زندگی نمیشی پس برو کارکن تا از حسودی در امان بمونی وبه شغل اینو اون نگاه نکنی* آرزو میکنم برات کارمند بانک بشی تا بفهمی کار بانک یعنی چه ؟ چشم چشم گفتن به ارباب رجوع وگردن خم کردن یعنی چه؟ تا غروب موندن سرکار یعنی چه؟ خسته وکوفته بدون شام خابیدن یعنی چه؟ پوکیده وداغون اومدن سرکار یعنی چه؟روز ازنو روزی از نو یعنی چه؟وووووووو.......
پاسخ ها
amir
| Kazakhstan |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
نه برادر عزیزم من هم تو خانه نخوابیدم من هم کارمندم و صبح زود تا بعد از ظهر سر کار هستم / داد من از تبعیض و اختلاف طبقاتی بین کارمندان دولت است که روز به روز هم بیشتر می شود / انشا الله ما هم مثل شما بشیم و چپ و راست به ما وام های کم بهره و بی بهره بدهند و تازه در پایان بازنشستگی همه را ببخشند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
نه بابا این amirخیلی بیکاره اگه هم کارمند یه جایی شد معلومه که از کار می زنه چون همش نشسته و کامنت داده !!!
علاف !!!
بانكي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
0
آقا AMIR تو هم درس مي خوندي و كم ول ميگشتي تا يه كار نون و آب دار و به قوا خودت شركتي پيدا مي كردي كه اينقدر الاف نباشي و ... و به ديگران حسودي كني. ما همه درس خونديم و آزمون داديم و قبول شديم كه كارمند شديم.شيرفهم شد ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
amir
| Kazakhstan |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
دخترم - ان موقع که تو درس می خواندی من مدرک کارشناسی ام را را گرفته بودم و الان هم کارمند هستم ( ولی نه شرکت نفتی و نه کارمند بانک ) - موضوع حسودی نیست موضوع تبعیض بین کارمندان و اختلاف درآمد و سطح زندگی است .
مربی کانون
|
Germany
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
0
فکر می کنید در این مملکت کسی هست به فکر مربیان پرورش فکری باشد وحق مربیان کانون رابگیرد واز مسئولین بپرسد چرامربی کانون تنها کارمن دولتی است که نه کارش با اقتصاد مردم است نه امنیت ونه جان مردم و حق ندارد از تعطیلی پنچ شنبه ها استفاده نماید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
5
من یه بانکی هستم و دقم در میاد وقتی کارمندای عزیز رو میبینم تمام کارای بانکیشون رو میزارن پنج شنبه و با اهل و ایال میریزن تو بانک بعد میگن چرا باجه شماره کند می خونه اون حرکته که ..... در ضمن همین الآن تمامی کارمندای بانک ساعت 7 باید سر کار باشند و زودتر از ساعت 3 نمیرن خونه با اضافه کار 30 ساعت ...این تجربه هم نشون داده هراداره ای که مهمتر باشه تعطیل نمیشه
پاسخ ها
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
من هم یک کارمند اداره هستم دقم در می اید می بینم همکاران که بعد از 30سال کار در زمان باز نشسته شدن هنوز هیچی ندارند ولی یک کارمند بانک یا شرکت نفت که سابقه کمی دارای ، دارای خانه و ماشین و زندگی کامل است و هنور هم از زمین و آسمان شکایت هم می کند
کارمند شهرداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
1
2
مگر کارمندای شهرداری آدم نیستن که پیام ما رو نمیذارید ؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
1
3
سلام یه فکری به حال بانکیا بکنین یه کارمند بابک به اندازه ده برابرسایر ادارات کارمیکنن پس نیازبیشتری به استراحت دارن
پاسخ ها
amir
| Kazakhstan |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
درسته که شاید بیشتر از بقیه کار می کنند ولی نه دیگه ده برابر ، لطفا یک سری به ادارات دیگه بزنید و ببینید با حداقل حقوق و بدون حق کارانه و سود بانک و وام ......چقدر هم کار می کنند و سرشان شلوغ است .
تازه خیلی از پرسنل کارشان زیر آفتاب هستد و گرمای 50 درجه را تحمل می کنند شما که تو تابستان دیگه نمی دانید کجای بانک کولر بگذارید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
3
0
آخر یک کسی به ما بگوید وقتی قرار است تا ساعت 5/3 بعدازظهر اداره باشیم، تکلیف نهار و شام ما چه می شود؟ لابد نهار را ساعت 5/4 و شام را ساعت 5/11 باید بخوریم، بعد هم شب زود بخوابیم تا صبح زود سر موقع اداره باشیم!!!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
3
3
با سلام
این بخشنامه صادره خیلی خوب هست ولی ما کارمندا قبلا همه روزه بعداز ظهرها وقتی برای بیرون رفتن داشتم ولی با این بخشنامه عملا پنج روز هفته را کامل از ما گرفتن و بجای ان فقط روز پنجشنبه را دادند چون ساعات پایان کار اداری تا 15/45 خیلی زیاده وقتی بریم خونه حتی وقت ناهار خوردن و استراحت نداریم اگه ممکنه مسئولین استانی به فکر این ساعات پایان کار باشند . حداقل آن را به ساعت 15 تغییر دهند و ساعات شروع عقب تر ببرند که در این چیز کارمندا مشکلی نخواهند داشت .
ممنونم از زحمتکشان خوز نیوز - خدا قوت
پاسخ ها
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
اولا ساعت شروع 7:15 و ساعت پایان 15:30 است
ثانیا یک عمر است که تمام شرکت نفتی ها و برق و مخابرات تایم اداره آنها همین است و خیلی هم راضی هستند
ثالثا بیشترین گله را الان همین شرکتی ها دارند که پنج شنبه دنبال کارهای اداری خودشان می رفتند و حالا با تعطیلی ادارات نمی توانند انجام بدهند

پس بگذارید کمی هم ما حداقل حس شرکتی نفتی پیدا کنیم (مثل آنها که نمی توانیم حقوق بگیریم)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
جناب احمد آقا ! با عرض احترام و خسته نباشيد
جناب استاندار موافق با تعطيلي پنجشنبه نبودن و به نوعي تو گردن ايشون گذاشتن كه پنجشنبه تعطيل باشه و دقيقا از طرز اعلام ساعت كاري ايشون و اينكه بدون هيچ ملاحظه و حتي اينكه روز چهارشنبه رو كه در ابتدا يك ساعت كمتر اعلام كردن و الان لغوش ميكنن و نيز نظرات قبلي ايشون در مورد ناهار ندادن و غيره و ذالك عصبانيتشون رو ميشه فهميد . و اينكه تمايل شديد دارن كه پنجشنبه بقوت خودش روز كاري باقي بماند . با اين طرز اعلام ساعت كاركرد نارضايتي عمومي بتدريج بالا ميره و كار بجايي ميرسه كه طبق روال قديم برگرديم در حاليكه عملا پنجشنبه ها كمترين بازدهي كاري رو داره. چه خوبه كه هميشه به نظرات اكثريت احترام بگذاريم و اگر اين اكثريت نبودن الان اين انقلاب و نظام هم وجود نداشت . مسئولين نبايد از بالا به بقيه نگاه كنن چرا كه روزي خودشونم همين پايين بودن و امكان داره دوباره به همين پايين برگردن.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
0
0
از خوز نیوز میخواهم یک نظر سنجی در مورد تعطیلی پنج شنبه بانکها بذاره روی سایت . واقعا این مزایایی که افراد میگن مال سالهای قبله والان اینگونه نیست . کار ما واقعا طاقت فرسا است از استاندار محترم خواهشمند است فکری به حال کارکنان زحمتکش بانکها کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
0
0
آقا امیر چقدر بیکاری که نشستی داری پاسخ همه رو میدی همه ما شهروند هستیم "تو نمیتونی به رزقی که خدا به بنده خودش میده اعتراض کنی " برو خدا رو شکر کن که سر کار هستی وحقوقت رو ماهیانه میگیری من با مدرک کارشناسی راننده آژانس هستم چند بار هم آزمون استخدامی شرکت کردم ولی موفق نشدم والان خدا رو شکر میکنم وبه شغل این و اون حسودی نمیکنم چون خدا هر جور وبه هرکس که بخواهد رزق میده "پس خدارو شکر کن وبرو از تعطیلاتت استفاده کن ...
بانکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
0
0
وقتی استاندار محترم به حال بانکیا رحم کرده و اجازه تعطیلی بانکها رو داده *بانکها تعطیل نمیشه - بگو چرا چون شورای هماهنگی بانکها اونجا نشستن ونگران پستهاشون هستند وبه ما بدبختا فکر نمیکنند چه جورهایی روباید بکشیم وتا اعتراض کنی کاری باهات میکنن که استعفاتو بنویسی وپشت سرتم نگاه نکنی واقتصاد شده براشون بهانه .... بانکیا تائید کنید....
کارمند بانک
|
United States of America
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
0
0
با سلام
آقا امیر شما که اطلاعی در مورد حقوق و مزایای بانکیها ندارید چرا نظر میدیاگه فیشهای میلیونی شرکت گازیها و شرکت نفتی ها و سازمان برقیهاو... را میدیدی و با ما مقایسه می کردی دلت به حال بانکیها می سوخت ما کل وامهامون شده یه خونه که با بهره14درصد چیزی از حقوق نمی مونه توی نون شبمون موندیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
0
0
سلام
بهتراست ساعات کارادارات ازشنبه تاچهارشنبه همانند تهران ازساعت 8 تا14 باشد دراینصورت خواهدبود که صرفه جویی خواهدشد نیازی به ناهارهم نخواهدبود.این پیشنهاد باشرایط استان ما خصوصاً درفصل طولانی گرمای طاقت فرسا بیشتر همخوانی دارد.
مهرانه
|
Kazakhstan
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
0
0
آقای کتانباف شهردار اهواز شهرداری ها رو تعطیل نکردندچون شهرداری خدماتی و نمیشه تعطیل بشه. نیست که اصلا تهران کار نکردند اونم توی شهرداریش!!!!!!!!!!
shirin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
0
0
سلام کارمندهایی که قصد دارند بیشتر در کنارخانواده باشند همش به فکر تعطیلی هستند استعفا بدهند زور که نیست این همه بیکا ر حاضرند همون 6روز هفته برند سرکار !!!!!!!!!بعد هم جمعه و پنج شنبه تعطیل چهارشنبه هم یه ساعت کمتر کارکنید!!!!!!! دولت برای این تعطیلی به مشاغل که نمی تونند تعطیل کنند اضافه کار نمی دهد هنوز اون دو ساعت دیر اغاز به کار رمضان تو این7 سال به بخش درمان نداده !!تازه بااین تعطیلی چرافکرمی کنید باید حقوق مزایاتون مثل قبل باشه تواین گرونی دست خالی برید تو خونه بشینید چیکار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یاکه کارمندهای دولت به فکر شغل دوم در این تعطیلات هستند
بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
0
0
سلام کارمندهایی که قصد دارند بیشتر در کنارخانواده باشند همش به فکر تعطیلی هستند استعفا بدهند زور که نیست این همه بیکا ر حاضرند همون 6روز هفته برند سرکار !!!!!!!!!بعد هم جمعه و پنج شنبه تعطیل چهارشنبه هم یه ساعت کمتر کارکنید!!!!!!! دولت برای این تعطیلی به مشاغل که نمی تونند تعطیل کنند اضافه کار نمی دهد هنوز اون دو ساعت دیر اغاز به کار رمضان تو این7 سال به بخش درمان نداده !!تازه بااین تعطیلی چرافکرمی کنید باید حقوق مزایاتون مثل قبل باشه. نهارهم خئمتشون ببرید ساعتشم کم کنید کارمند چقدر باید پررو باشه اخه چیکار می کنید اخه اینقدر سخت هست براتون این قدر خود ازاری نکنید خودتون ازاد کنید
بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
0
0
سلام کارمندهایی که قصد دارند بیشتر در کنارخانواده باشند همش به فکر تعطیلی هستند استعفا بدهند زور که نیست این همه بیکا ر حاضرند همون 6روز هفته برند سرکار !!!!!!!!!بعد هم جمعه و پنج شنبه تعطیل چهارشنبه هم یه ساعت کمتر کارکنید!!!!!!! دولت برای این تعطیلی به مشاغل که نمی تونند تعطیل کنند اضافه کار نمی دهد هنوز اون دو ساعت دیر اغاز به کار رمضان تو این7 سال به بخش درمان نداده !!تازه بااین تعطیلی چرافکرمی کنید باید حقوق مزایاتون مثل قبل باشه 1
دانشور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
0
0
قابل توجه اميراقا وكارمندان بانك يك جامعم براي حل مسايل روزمره هم به كارمندان بانك هم شركت نفت وهم ماساير كارمندان ادارات دارد هرشغلي هم سختيهاي خاص خودرا دارداينكه كي چقدر حقوق
ميگيرد مصوبه دولت ومجلس است نه مانسبت به حقوق ديگران حسوديم نه بانكيها وشركت نفت دوست دارند ماحقوق نگيريم خداياشكر مابخور نميري باهمه سختيها ميگيريم مابااقشاري روبرو هستيم كه هيچ يك ازامكانات اوليه راندارند وازهيچ بيمه اي برخوردار نيستندچشم راهم نميتوان بست وانهارانديد موضوع درس خواندن ونخواندن نيست مگر ان جوان بيست وسه ساله ستاد سوخت چقدر درس خوانده كه ميلياردر شده درد از بيعدالتيها ورانت خواريهاست ماچراهمديگر راميزنيم به ان برادر بانكي هم بگويم ادارات هم بيكار نيستند وكارشماهم ساده نيست
کارمند شهرداری
|
Kazakhstan
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
0
0
با سلام متاسفانه شهردار محترم اهواز با این بخشنامه مخالفت نمودند واقعا متاسفم برای شهرداری که همیشه سلیقه ای اداره میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
0
0
اینجوری نه تنها راندمان کاری بیشتر نمیشه بلکه کمتر هم میشه
یک هفته فدای یک روز
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
0
0
پس بانک چی ؟؟
مسجد سلیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
0
0
سلام بانک کشاورزی مسجد سلیما ن فقط مر دم اذیت می کند من نز دیک بنج ماه هست می خوا هم وام بکیر م دو ملیو ن ا ست د یکر بخدا نمی دانم چکار کنم ففقط دور خودشا ن بیج می خور ند چطور می خو اهند نا ن حلا ل بخور ند کار منده های با نک کشاورزی مسجد سلیما ن کسی نیست به داد مر دم برسد
بانکی
|
Finland
|
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
0
0
امیر
برو بمیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
0
0
چرا بايد در پايتخت اين مملكت ساعت كاري از 8 الي 14:30 باشد ولي اينجا در خوزستان از 7:15 الي 15:45 ؟
مجموع ساعت كار هفتگي در پايتخت مملكت = 37.5
مجموع ساعت كار هفتگي در استان خوزستان= 42.5

!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محقق
|
Kazakhstan
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
0
0
با تشكر از سايت خوز نيوز براي پيگيريهاي جدي براي تعطيلي 5شنبه ها و تشكر از استاندار محترم . متاسفانه شهردار اهواز با تعطيلي شهرداري براي روزهاي 5شنبه مخالفت فرمودند . يك سئوال پيش مياد ، وقتي همه اداره جات مثل اداره ماليات و غيره تعطيل هستند حضور نيروهاي ستادي شهرداري چه مزيتي براي مردم داره ؟ كاري انجم نميشه كه ؟ . از سايت خوز نيوز خواهشمندم اين موضوع رو پيگيري كند. با تشكر فرآوان
محمد حسین طرفی موله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
0
1
بانکی ها پنج شنبه تعطیله!!!!!اخر الزمانه!!!!
کارمند تامین اجتماعی
|
United States of America
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
0
0
با سلام
ساعت پایان کار ما 15: 15 میباشد و ساعت یکربع مانده به 4 میرسیم به منزل با تعطیلی پنجشنبه طبق ابلاغ اداره کل ساعت پایان کار به 15 : 16 تغییر نموده است که یکربع مانده به 5 تازه میرسیم منزل خودمان که هیچ کی به تربیت و رسیدگی به فرزندانمان و هزار گرفتاری دیگر برسیم لابد پنجشنبه ها !!! بابا اگر ما نخواهیم باید به کی بگیم . دلتون را خوش کردید و منت میگذارید که پنجشنبه را تعطیل کردید . راستی یک شاهکار دیگر از تامین اجتماعی اینکه آخرین پنجشنبه هر ماه را نیز باید اداره باشیم . لطفا بررسی کنید تصمیم سازمان در رابطه با تغییر ساعت مصوب استانداری قانونی است یا خیر ؟
حامد
|
Spain
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
0
0
آقای امیر جون
اولا اینجا درمورد تعطیلی 5 شنبه ها نظر خواستند نه وامهای بانکیها
دوما اگر هم تبعیضی باشد خوب اداره های دیگه مرخصی زیاد دارن و کاراشون هم بمراتب راحت تره اما ما ......
سوما یه نگاه به ساعت های اعلام شده بکنید...
بعد نظر بدید دوست عزیز ..... موفق باشید.
سعید از شهرداری اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
0
0
باسلام
متاسفانه شهردار محترم اهواز با تعطیلی پنجشنبه ها در شهرداری موافقت نکردند , از مسئولین خوزنیوز درخواست پیگیری داریم
کارمند خوشحال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
0
0
هورااااااااااا پنج شنبه ها تعطیل شد ، خدا وکیلی بانکی ها هم گناه دارن حتی اگه حقوق و مزایای بیشتر داشته باشند وقتی برای لذت بردن ندارند اصلاً آدم تو یه روز تعطیلی به هیچی نمیرسه .
بمده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
0
0
باتشکرازخوزنیوزپیگیر.دمتون گرم.از خدا میخوام ک بانکی ها ساعت کاریشون 24 ساعته بشه تا بفهمن گیر دادن ب مردم بدبختی ک یه وام سه میلیونی میخوان،ظلمه.رییس بانک مرکزی میگه وام زیر 10 میلیون یک ضامن میخواد اما آقایون بانکی جزء ک نخود هر آشن، میگن دوتاضامن نیازه.تازه هردوشون چک دار.سفته داره.برگه کسر حقوق و ... خدایا حق مارو ازشون توی همین دنیا بگیر تا با چشم خودمون ببینیم.الهی آمین
بانوی شاغل
|
-
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
0
0
سلام من با نظر آن کارمند زن صددرصد موافق هستم لطفا از مدیر کل ها بپرسید برای بانوان شاغل چه کردند و حقشان را به چه علت نمی توانند ادا کنن تا ما هم راضی شویم . سخنی هم با آقایانی دارم که گویا بهشت را به آنها داده اند و با آب و تاب تشکر می کنند براداران کلاه گشادی سرتان رفته و مارا هم به زیر آن برده اید حقوق کمتان را با مسافر کشی جبران می کردید حالا آیا می توانید با این تایم کاری هم به خانواده برسیدو هم .......پنج شنبه ها که برای بانک ها هم تعطیل شد پس عملا کار اداری بانکی هم که نمی توانیم انجام دهیم فقط و فقط زخم معده را به مشکلاتمان اضافه کردید ممنوم از مسئولان باهوش
حسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
0
چند سال دیگه که همه کارمندان زخم معده گرفتنند چه کس جوابگو است ؟ استاندار یا ................
باقری
|
Germany
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
1
واقعا مایه تاسفه باخواندن این نظرات شخصی
حقیقتا عدالت حقوقی بین تمام ادارات رعایت نمیشه .هراداره ای برای خودش کارمندان عزیزی داره که باید به فکرحقوق حقه آنهابود
ولی آیا کسی هست که دلسوزکارمندبدبخت باشه . موضوع تعطیلی پنجشنبه خیلی مهم نیست مهم اینست که مسوولین فقط به فکر... نباشند.آیااگه ازشنبه تاچهارشنبه ازساعت 15/7الی 30/15کارکنی آیافرصتی برای درکنارخانواده بودن راخواهیدداشت.
درکل ازمسوولین میخواهم به جای این بخشنامه ها چاره واقعی درحق تمام ادارات وبانکها بشود باتشکر باقری ازدزفول
بانکی فلک زیده
|
Germany
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
1
همکار بانکی عزیز چه انتظاراتی داری!مگه ما زندگی هم برامون مونده همش شده کار!
بانکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
3
من یه کارمند بانکی هستم صبحا ساعت 7 صبح سر کارم و بعداز ظهرا با اینکه تایم کاریم 2:30 دقیقه اس کمتر از 3:30 خونه نیستم همیشه خستم و تا شب خوابم وقتی هم تو اداره اینقدر درگیرم که به چای شیرین سرد خوردن خودم و عادت دادم اینکه ساعت 10 سرپا یه لقمه صبحونه رو بخورم و پنج دقیقه ای برگردم که همکار دیگه بره سر میز برای همه بانکی ها اشناست سر و کله زدن با ارباب رجوعی که اخر هفته بیکاره و سرش درد میکنه واسه چک و چونه زدن هم بماند من هم مثل همه کارمندای دیگه کار میکنم از کدوم مزایا حرف میزنید من یه وام ضروری گرفتم ماهی 200 قسطش و میدم حقوقم 200 ازش میمونه چون مالیات حقوق کسورات و قسط پرداخت میکنم حالا بگید فرق ما با بقیه کارمندا چیه
کارمند
|
-
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
0
رسیدگی به بهداشت روانی همه کارمندان از وظایف مسئولان و نهادهای زیرربط می باشد واقعا نمی دانم در جاسات مختلفی که استاندار با روسایش می گیرد در ادارات مختلف تا به حال یاین موضوع را مطرح کرده آیا بجز مسائل سیاسی روز و عزل نسب فلان فرد و بهمان فرد ما کار دیگری بلد نیستیم من به عنوان یک کارمندزن روزانه شاهد عزل و نسبهای تیمی هستم بدون اینکه علت آن ونحوه و ازیابی عملکرد افراد به نقد گذاشته شود واقعا حیف عمر که......به این کار ها بگذرد از استاندار بپرسید آیا تا به حال بجز روسای ادارات کارمندان محترم و یا نماینده آنها را دیده اید چند بار به ادارات سرزده سر زدید دردل کارمندان زیاد است و تعطیلی دردی را دوا نکرد و نخواهد کرد ما شخصیت می خواهیم و احترام و می خواهیم کارمان دیده شود و نقاط قوت و ضعف مان کارشناسی شود و مسولان ما که برما نظارت دارند با سفارش فلان مسئول سر کار نیامده باشد و شایسته سالاری را باب کنیم و روابط را دور برریزیم آن زمان است کخه ما دیگر نیازی به تعطیلی نخواهیم داشت .
بانکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
1
ماشاالله به آقا امیر که نشستی جواب تک تک بانکی ها رو دادی؟حالا من یه خواهش دارم که واسه امتحان یک روز از صبح اول وقت تا پایان ساعت کار برو تو یک شعبه بشین و یک کارمندوزیر نظر داشته باش ببین چکار میکنه؟؟؟بعد لطفا بگو شما کجاکار میکنی تامن هم1روز بیام محل کار شماروببینم...از شما که گذشته اماانشالله یکی از اعضای خانوادتون یانکی بشه تا بعد واستون بیشتر تعریف کنه که چه خبره...............
کارمندشریف بانک مسکن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
0
سلام دوستان من تنهاکارمندبانک توی فامیلم هستم حدودده ساله باینکه خانواده خودم وخانمم اهواززندگی می کنندامامراازاهوازبه شهرستان منتقل کردنداماخداراشکرازخدمت به مردم لذت می برم می دانم روزی که ازدنیارفتم ازکارندزدیدم دروقت ادارای دنبال کارشخصی نرفتم حتی مرخصی ساعتی هم خیلی کم می توانم بگیرم هرسال به دلیل مشغله زیادفقطمی توانم تا10روزمرخصی بگیرم بقیه مرخصی هام می سوزد حتی نمی توانم بدرستی به عروسی وفاتحه وصله رحم برسم اماخوشحالم که آیت اله جوادی آملی شمافقطواجبات راانجام دهیدمستحباتتان همان خدمت به مردم است جایتان بهشت است هرروزازهفت تاچهارونیم توی بانک کارمفیدمی کنم دعامی کنم یکی مثل من دامادامثال amirشودتاخواهرش طلاق بگیرد
بهارمینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
0
0
درود فراوان منه کارمند بیمارستان خوشی عزا عید تابستون برف بارون کردو خاک گرما سرما سنگ خاک بچه شوهر زن پدر مادر عروسی مرگ نداریم تکلیف ما چیست موقع اعتراض قشر آموزش پرورش از همه بدبختره یکی کلاهشو قاضی کنه بابا
افسانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
0
0
ممنون که پنج شنبه ها را تعطیل کردید ما خانم های کارمند که کلی دعاتون می کنیم ولی ای کاش ساعت کاری رو کمتر کنید چون با بچه هامون خیلی مشکل داریم اونا ساعت 12 میاند خونه نه پدری پیششون نه مادری ولی ماساعت 4 ای کاش فکری هم به حال ساعت کاری کنید متشکریم
افسانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
0
0
ممنون که پنج شنبه ها را تعطیل کردید ولی ساعت کاریش خیلی زیاد چون بچه 7ساله ما ساعت 12میاد خونه نه پدری نه مادری تا ساعت4
اهوازی
|
Kazakhstan
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
0
0
شهردار محترم تورو خدا.......
:
:
:
آخرین اخبار