تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۱:۳۷
کد خبر: ۲۶۳۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشيه بازي فولاد و داماش؛خط‌كشي زمين، دقايقي پيش از آغاز بازي
ديدار تيم‌هاي فولادخوزستان و داماش گيلان همراه با حاشيه‌هايي بود.
 
اين بازي باوجود اين‌كه از صبح بارندگي نسبتا شديدي در اهواز بود، انجام شد و به همين دليل تماشاگران كمي براي تماشاي بازي به ورزشگاه آمده بودند.
 
يكي از نكات قابل ذكر اين بازي اين بود كه بارندگي باعث شده بود، خطوط كنار و وسط زمين به طور كامل پاك شوند و مسوولان برگزاركننده پيش از آغاز بازي، اقدام به خط‌كشي زمين كنند. به همين دليل اين بازي با پنج دقيقه تاخير برگزار شد.
 
در طول مسابقه، بازيكنان دو تيم به دليل پاك‌شدن خطوط وسط زمين تاحدودي براي قرارگرفتن در پست‌هاي خود و اجراي كارهاي تاكتيكي، با مشكل مواجه بودند.
 
در ابتداي بازي كاپيتان داماش گيلان به دليل مصدوميت ديگر قادر به ادامه بازي نبود و همين امر باعث شد كه كادر فني اين تيم، دست به يك تعويض اجباري بزند. در پي اين تعويض محمدرضا مهدوي از زمين خارج و محمدعلي رحيمي وارد ميدان شد.
 
تيم داماش در دقيقه 28 بازي موفق شد اولين گل مسابقه را توسط عليرضا نظيف‌كار از روي نقطه پنالتي به ثمر برساند. پس از اين‌كه تيم داماش به گل رسيد تعدادي از تماشاگران به قضاوت داور نسبت به اين صحنه اعتراض كردند و تا دقايقي با سر دادن شعار "داور بي‌عدالت نمي‌خواهيم"، اعتراض خود را به كادر داوري نشان دادند.
 
در دقيقه 40 بازي ابوالفضل حاجي‌زاده يكي ديگر از بازيكنان داماش گيلان به دليل آسيب‌ديدگي از زمين خارج و به جاي آن امين متوسل‌زاده وارد ميدان شد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: حاشیه بازی ، فولاد ، داماش
:
:
:
آخرین اخبار