تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۲۶۱۸۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتسال بانوان ملی حفاری برابر حریفش متوقف شد
 تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در دوازدهمین هفته لیگ برتر برابر حریف خود متوقف شد.

 تیم بانوان ملی حفاری روز جمعه در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان میزبان تیم پویندگان فجر شیراز در اهواز بود که این دیدار با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

تیم ملی حفاری در نیمه نخست موقعیت‌هایی روی دروازه حریف خلق کرد و موفق شد ۲ گل به حریف بزند اما در سوی مقابل تیم فجر از تک موقعیت خود به خوبی بهره برد و برای یکبار دروازه حفاری را باز کرد.

در ادامه تیم حریف به خوبی در میدان ظاهر شد و توانست گل دوم خود را به ثمر برساند در نیمه دوم ملی حفاری سومین گلش را به ثمر رساند اما بازیکنان فجر باز هم کار را به تساوی کشاندند.

در این دیدار الهام عنافچه،سارا عفراوی و حشمت داوودی برای ملی حفاری گلزنی کردند.

تیم ملی حفاری که سابقه قهرمانی در این رقابت ها را دارد، با این تساوی در مکان هشتم رده‌بندی قرار گرفت.

منیژه زیبا سرپرست تیم ملی حفاری در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تیم ما در این فصل کاملا تغییر کرده و از هفت، هشت بازیکن جوان استفاده می کنیم که تجربه چندانی ندارند از طرفی تیم ما دیر تشکیل شد و این موضوع در نتایج ما موثر بود.

وی افزود: ما خیلی خوب بازی می کنیم اما توپ های ما تبدیل به گل نمی شود. امروز شاید ۱۵ موقعیت گلزنی را از دست دادیم و می توانستیم به راحتی پیروز میدان باشیم اما این امر محقق نشد.

سرپرست تیم ملی حفاری گفت: حریف سه توپ روی دروازه ما آورد که هر سه به گل تبدیل شدند. ما در هر بازی بسیار تلاش می کنیم اما نتایج دلخواه کسب نمی شود. در کل به آینده امیدواریم و دست از تلاش بر نمی داریم.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار