تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۲۶۱۶۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تلاش برای رفع مشکل عدم پرداخت مطالبات کلزا‌کاران خوزستان
 نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: معاون اول رئیس جمهور طی نشستی با حضور مسئولان مشکل عدم پرداخت مابه‌التفاوت نرخ خرید کلزاکاران شهر‌های خوزستان را برطرف کنند.

محمد کعب عمیر گفت: در نشست اخیر نمایندگان استان خوزستان با معاون اول رئیس جمهور یکی از مواردی که بنده در این جلسه مطرح کردم، عدم پرداخت مابه‌التفاوت نرخ خرید کلزای کشاورزان شهر‌های شوش، کرخه، شوشتر و بهبهان بود.

به گفته نماینده شوش و کرخه در مجلس، در این نشست وزیر جهادکشاورزی حضور داشته و نسبت به این مشکل گزارشاتی ارائه دادند.

به گفته این مقام مسئول، معاون اول رئیس جمهور در این نشست قول دادند که طی نشستی با حضور وزرای جهاد کشاورزی، اقتصاد، مدیرعامل بانک ملی و شرکت مارگارین مشکل عدم پرداخت مابه‌التفاوت نرخ خرید کلزاکاران شهر‌های خوزستان را برطرف کنند.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس می‌گوید: شرکت مارگارین که جزء زیرمجموعه‌های بانک ملی ایران است چند ماه قبل کلزا را از کلزاکاران شهرستان شوش، کرخه، شوشتر و بهبهان خریداری کرده است، اما حاضر به پرداخت مابه‌التفاوت نرخ جدید محصول کلزا نیست.

به گفته کعب عمیر، نشست‌های متعددی به صورت جداگانه با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، وزارت اقتصاد، مدیران بانک ملی ایران و شرکت مارگارین برگزار شد و همچنین در چندین نوبت در نشست علنی مجلس شورای اسلامی تذکرات شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی و اقتصاد داده شده و خواستار پرداخت هرچه سریعتر مابه‌التفاوت کلزا به کشاورزان شدیم، ولی تاکنون مطالبات کلزاکاران پرداخت نشده است.

این مقام مسئول می‌گوید: انتظار می‌رود دولت هرچه سریعتر مشکل عدم پرداخت مطالبات کلزاکاران شهر‌های خوزستان را برطرف کند.

گفتنی است که طی روز‌های گذشته جمعی از کشاورزان کلزاکار در تجمع اعتراضی مقابل فرمانداری و جهاد کشاورزی شهرستان شوش خواستار پرداخت مطالباتشان شدند
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار