تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۲۶۱۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث و بازسازی ۳۵ واحد مسکونی برای افراد نیازمند در شادگان آغاز شد
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان گفت: عملیات احداث و بازسازی ۳۵ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار در شهرستان شادگان توسط قرارگاه کربلا آغاز شد.

سرهنگ پاسدار علی فرهانی اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج عملیات تعمیر و بازسازی ۳۰ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در روستاهای شادگان با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با هدف محرومیت زدایی از امروز توسط قرارگاه کربلا آغاز شد.

وی افزود: همچنین در راستای خدمت به افراد کم برخوردار و فاقد مسکن عملیات احداث پنج واحد مسکونی در روستاهای شادگان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و قرارگاه کربلا با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز شد تا در پایان سال جاری تحویل پنج خانواده مددجو شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان گفت: همچنین به مناسبت هفته بسیج رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت هفته بسیج با آغاز توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان شادگان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار فرهانی افزود: برگزاری رزمایش های کمک مومنانه از اقدامات خوب و شایسته ای است که با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و شرکت فولاد شادگان اجرا شد.

وی بیان کرد: این بسته‌های غذایی که از واحدهای تولیدی فعال در شادگان تامین شده شامل برنج ، روغن، رب گوجه، ماکارونی، سویا و گوشت بوده که در مناطق مختلف شهرستان شادان بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

سرهنگ پاسدار فرهانی ابراز امیدواری کرد با کمک و همکاری شرکت های نیشکر و شرکت فولاد شادگان شاهد استمرار این نوع طرح های حمایتی در سطح شهرستان باشیم.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار